خانهاخبار
تصویر رندر شده (Galaxy A8 (2018 سامسونگ

تصویر رندر شده (Galaxy A8 (2018 سامسونگ

سامسونگ ظاهرا قصد دارد روند نام‌گذاری گوشی‌های سری Galaxy A را دستخوش تغییر کند. شایعه‌ها حاکی از آن است که این غول تکنولوژی قصد دارد تولید A3 را متوقف کند و گوشی‌های A5 و A7 را هم به نام‌های A8 و A8+ معرفی کند.
۱۳۹۶/۹/۱۴

همان‌طور که می‌دانید، سامسونگ هر سال سه نسخه مختلف از سری میان رده Galaxy A را به نام‌های A3، A5 و A7 معرفی می‌کند. مدتیست که شایعه شده این غول تکنولوژی قصد دارد سری مذکور را برای سال 2018 کمی دستخوش تغییر کند و نسخه‌های A7 (2018) و A5 (2018) را به نام‌های Galaxy A8 و Galaxy A8+ (2018) روانه بازار کند. این سیاست تازه همچنین بدین معنیست که سامسونگ ممکن است قصد داشته باشد تولید نسخه Galaxy A3 را که از محبوبیت کمتری برخوردار بود، متوقف کند. چند روز پیش هم شاهد انتشار تصاویری از یک گوشی معرفی نشده سامسونگ موسوم به Galaxy A8+ بودیم که کارشناسان معتقدند همان A8 (2018) است.

image

امروز هم تصویر رندر شده Galaxy A8 (2018) در فضای وب منتشر شده است. البته علی‌رغم خبر لو رفته قبلی که مشخصا مدعی شده بود تصویر متعلق به همان A7 (2018) است، هیچ مدرک موثقی مبنی بر تغییر نام برای این مدل منتشر نشده است اما منبع انتشار آن اصرار دارد A8 همان A5 (2018) خواهد بود. از طرفی شایعه‌ای در چین منتشر شده است که می‌گوید سامسونگ قصد دارد نام گوشی‌های سری A را برای هماهنگی بیشتر با پرچم‌داران سری Galaxy S تغییر دهد. بدین ترتیب نام‌گذاری مذکور تحت عنوان A8 و A8+ هم منطقی به نظر می‌رسد.

پیش از این شایعه شده بود حسگر اثرانگشت گوشی‌های سری Galaxy A سال آینده قرار است زیر دوربین اصلی تعبیه شود. حالا در این تصویر رندر شده هم شاهد هستیم حسگر اثرانگشت و دوربین اصلی که تنها یک لنز دارد، به صورت عمودی چینش شده‌اند. همان‌طور که می‌دانید پرچم‌دارهای دوگانه Galaxy S8 در ابتدای سال 2017 در حالی معرفی شدند که حسگر اثرانگشت آن‌ها در کنار دوربین اصلی تعبیه شده بود و کاربران بسیاری همین موضوع را یکی از اصلی‌ترین معایب گوشی مذکور می‌دانند. به همین خاطر منطقی به نظر می‌رسد سامسونگ این شکایت‌ها را شنیده باشد و چینش پنل پشتی را در میان رده‌های سطح بالای سال آینده‌اش تغییر دهد. علاوه بر این شاهد تعبیه یک فلش LED در کنار دوربین اصلی هستیم اما این‌ها همه اطلاعاتی است که می‌توان با مشاهده تصویر تازه برداشت کرد.

image

انتظار می‌رود این دوگانه میان رده از پردازنده 14 نانومتری اگزینوس 7885 یا اسنپ‌دراگون 660 قدرت بگیرند و به 4 یا 6 گیگابایت رم مجهز شوند. همان‌طور که می‌دانید تازه‌ترین نسخه سیستم عامل اندرویدی گوگل به نام اوریو چندی پیش رسما منتشر شد و بسیاری از سازندگان گوشی‌هایشان را قرار است با همین نسخه تازه عرضه کنند اما ممکن است سامسونگ قصد داشته باشد نسل بعدی سری Galaxy A را با اندروید نوقا به‌صورت پیش‌فرض به فروش برساند و اندروید 8.0 اوریو را هم مدتی پس از عرضه برای آن‌ها منتشر کند.

این گوشی‌های همچنین در اسناد پایگاه FCC، کمیسیون ارتباطات آمریکا، دیده شده‌اند و از آن مجوز دریافت کرده‌اند. به همین خاطر ممکن است سامسونگ آن‌ها در ژانویه سال 2018 و در خلال تازه‌ترین رویداد فناوری معرفی کند یا اصلا در اقدامی غافل‌گیرانه پیش از کنفرانس و در آینده بسیار نزدیک از آن‌ها رونمایی کند.

نظر شما درباره احتمال تغییر نام گوشی‌های سری Galaxy A از سال آینده چیست؟ 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

علی SAMSUNG A

۱۳۹۶/۹/۱۵
آره

محسن

۱۳۹۶/۹/۱۴
جلوش دو دوربینه هستش؟؟

محسن

۱۳۹۶/۹/۱۴
جلوش دو تا دوربین داره؟؟

حسینی

۱۳۹۶/۹/۱۴
با سلام و خسته نباشید خیلی عالی شده امیدواریم سامسونگ پنل پشتی گوشیهایش را هم یک تغییر اساسی بدهد و چیدمان لنز دوربین را بالا و کناره گوشی انتقال بدهد مثل اپل که گوشی خیلی زیبا دیده میشود و همچنین وسایل جانبی داخل جعبع گوشی اعم از شارژ و .... را رنگ سیاه کند .... تشکر