خانهاخبار
هوآوی Mate 10 شاهکاری در مصرف باتری

هوآوی Mate 10 شاهکاری در مصرف باتری

گوشی‌های سری میت همیشه یکی از بهترین و بزرگ‌ترین باتری‌ها را در اختیار داشته‌اند. مجهز شدن به باتری‌‌ با ظرفیت بالا سبب می‏‌شود طول عمر باتری در مقایسه با سخت‌افزارهای قدرتمند دستگاه متعادل باشد و کاربر با خالی شدن مداوم شارژ مواجه نشود. در این مطلب نگاهی خواهیم داشت به بخش باتری میت 10 تا بیشتر با توانایی این پرچمدار آشنا شوید.
۱۳۹۶/۹/۱۳
image

Huawei Mate 10 همچون دیگر اعضای این خانواده از یک باتری عظیم 4000 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد که طول عمر بالای باتری دستگاه را تضمین می‌کند. هرچند که میت 10 سخت‌افزارهای قدرتمندی در دل خود دارد، به لطف بهینه‌سازی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری انجام شده، کاربران قادرند با هر بار شارژ گوشی 1.5 تا 2 روز از پرچمدار استفاده کنند.

مصرف باتری این گوشی آنقدر خوب است که حتی کاربران پرمصرف را نیز راضی نگه خواهد داشت. حتی اگر در طول روز مدت زیادی با گوشی کار کنید و یا مشغول بازی کردن با آن شوید در پایان روز حدود 20 تا 30 درصد شارژ برایتان باقی می‌ماند.

شاهکار هوآوی در باتری Mate 10 به همین‌جا ختم نمی‏شود. این شرکت چند حالت مختلف صرفه‌جویی در مصرف باتری در نظر گرفته است که با فعال کردن آنها مصرف شارژ به پایین‌ترین حد خود خواهد رسید و طول عمر باتری از آنچه هست باز هم فراتر می‌رود.

image

در بخش تنظیمات باتری، دو گزینه Power Saving و Ultra Power Saving قرار دارد که با فعال کردن آنها برخی از قابلیت‌های گوشی غیرفعال می‏شوند تا شارژ گوشی بیشتر دوام بیاورد.

کم کردن رزولوشن تصویر روش دیگری برای صرفه‌جویی در مصرف باتری است که امکان تغییر آن در همین بخش وجود دارد؛ ضمنا گزینه Optimize کمک می‌کند تا بهترین تنظیمات را برای مصرف بهینه باتری فعال کنید.

میت 10 هوآوی از فناوری انحصاری Super Charge استفاده می‌کند تا کاربران مدت زمان کمتری در انتظار شارژ شدن گوشی خود باشند. با استفاده از این فناوری باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی میت 10 در عرض 30 دقیقه تا 60 درصد شارژ می‌شود و برای فول شارژ شدن آن تنها به 80 دقیقه زمان نیاز خواهید داشت.

نکته مهم در مورد فناوری شارژ سریع استفاده شده در Mate 10 این است که به دلیل استفاده از ولتاژ پایین، گوشی هنگام شارژ شدن به اندازه سایر رقبا داغ نمی‏شود که تاثیر مثبتی بر طول عمر دستگاه می‌گذارد.

یکی دیگر از قابلیت‌های خوب میت 10 ویژگی شارژ معکوس است. این ویژگی شما را قادر می‎سازد تا از باتری دستگاه به عنوان یک پاور بانک استفاده کنید و سایر وسایل الکترونیکی خود را با آن شارژ نمایید.

تست‌هایی که در بررسی تخصصی Mate 10 هوآوی انجام دادیم مصرف باتری خوب این پرچمدار را تایید کرد که نتایج آن در جدول زیر آمده است.

مصرف باتری میت 10 هوآوی

1 ساعت فیلمبرداری 4K

30 درصد

30 دقیقه بازی آسفالت 8

12 درصد

14 ساعت پخش فیلم Full HD

100 درصد

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

امیررضا

۱۳۹۷/۶/۱۸
شک نکنید که دوربین میت 10 نسبت به اس8 پلاس خیلی خیلی بهتره
میت 10 دوربینش خیلی خوبه
به خصوص باطری 4000 میلی آمپریش
و هوش مصنوعی که سامسونگ از اینا بدون بهره هست

امیررضا

۱۳۹۷/۶/۱۸
سلام. من میت 10 دارم از هر لحاظ که بگی عالیه عالی
خیلی خیلی از اس8 پلاس هم بهتره
سامسونگ دورش تموم شده الان هواوی گوشی های خیلی بهتر و ارزان تر رو زده بیرون
میت 10 عالیه

Ali poorali

۱۳۹۶/۱۰/۲
نزار اینارو ما فقیریم

Re,

۱۳۹۶/۹/۲۷
بیا من برات سر دو ساعت تموم میکنم
کار با گوشی بلد نیسی

علی

۱۳۹۶/۹/۱۹
گوشیت با حاشیه های اضافیش اندازه صفحه میت10 هم نمیشه
اونوقت اومدی باتری هارو مقایسه میکنی