خانهاخبار
مشکل آی‌اواس و ری‌استارت کردن دستگاه‌ها در تاریخ دوم دسامبر

مشکل آی‌اواس و ری‌استارت کردن دستگاه‌ها در تاریخ دوم دسامبر

کاربران بسیاری امروز با مشکل ری‌استارت شدن پی در پی آیفون/آیپدهای خود مواجه شدند که مربوط به مشکلی مرتبط با تاریخ است. اپل اعلام کرده برای حل مشکل کاربران باید دستگاه‌های خود را به iOS 11.2 به‌روز کنند.
۱۳۹۶/۹/۱۱

بر اساس خبرهای منتشر شده در وبسایت "iMore" و صفحه توییتر «یوشیماسا نیوا» (از مهندسان در زمینه نرم‎افزار)، در آی‌اواس نسخه 11.1.2 باگی وجود دارد که در ساعت 12.15 روز شنبه دوم دسامبر (96/09/11) در دستگاه‎های مجهز به این نسخه، به طور مداوم کرش ایجاد می‎کند. به عقیده نیوا این باگ مربوط به ریمایندرهای نامعتبری است که وظیفه یادآوری برنامه‎های روزمره را به عهده دارند.

از آنجا که این باگ امروز در زمان یاد شده فعال شده و تعداد زیادی از گوشی‎های آیفون را تحت تاثیر قرار داده است، برخی از کاربران مجبور شدند تا نوتیفیکیشن‎هایشان را غیرفعال نمایند و یا تاریخ گوشی را به روزهای گذشته تغییر دهند. از همین رو اندکی پس از این اتفاق اپل برای رفع مشکل، نسخه 11.2 iOS را پیش از موعد مقرر منتشر نموده است. اپل رسما به کاربرانش اعلام نموده برای رفع این باگ باید دستگاهشان را به نسخه جدید iOS آپدیت نمایند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

mehran

۱۳۹۶/۹/۱۵
مرسی آپدیت کردم درست شد کلافه شده بودم فکر کردم مشکل سخت افزاریه

A

۱۳۹۶/۹/۱۳
جی اس ام چرا الکی نظر از خودت میدی من ایفونم به این مشکل دچار شد تا این که جست و جو کردم و ای او اس. ام رو هم هنوز به ۱۱.۲ اپدیت نکردم این طریق ستینگ ،جنرال ،ریست ، ریست ال ستینگ مشکلم حل شد و نیازی هم نبود ای او اسم رو بروز کنم

مهمان

۱۳۹۶/۹/۱۲
واقعأ خسته شدم،هر زمان آپدیت جدید میاد ترس دارم.آپدیت میکنیم تا شاید مشکلات به وجود آمده بر طرف بشه،مشکلات جدیدی به وجود میاد!

سهراب

۱۳۹۶/۹/۱۱
نکنه این خرابکاری هم از همکاری با سامسونگه..!!!.????

mehiyaw

۱۳۹۶/۹/۱۱
والا مال من ریستارت نشد ، ولی به طرز فجیعی باتری خالی میکنه ، و الانم کنار مودم نشستم ولی دوتا خط وای فایش پره :|