خانهاخبار
تصاویر زنده و مشخصات فنی Nova 2S هوآوی

تصاویر زنده و مشخصات فنی Nova 2S هوآوی

هوآوی حدودا 6 ماه پیش دو گوشی میان رده Nova 2 و Nova 2 Plus را رسما معرفی کرد. این سازنده چینی قصد دارد هفته آینده از نسخه Nova 2S با پردازنده پرچم‌دار Kirin 960 رونمایی کند.
۱۳۹۶/۹/۱۱

 به نظر می‌رسد کمپانی هوآوی قصد دارد با تعبیه پردازنده‌های پرچم‌دار روی گوشی‌های میان رده انقلابی نوین در صنعت موبایل ایجاد کند. این غول تکنولوژی در همین راستا گوشی میان رده Honor V10 را چند روز پیش رسما در حالی معرفی کرد که به پردازنده پرچم‌دار Kirin 970 مجهز شده بود. گوشی مذکور علی‌رغم مشخصات فنی پرچم‌دار و طراحی ظاهری بدون حاشیه تقریبا ارزان است و نسخه پایه آن 400 دلار قیمت دارد. حالا گزارش تازه‌ای از یک گوشی دیگر این سازنده در فضای وب منتشر شده است و گوشی Nova 2S را با طراحی ظاهری مشابه بدون حاشیه، پردازنده پرچم‌دار Kirin 960 و سایر مشخصات جالب و سطح بالا به نمایش می‌گذارد.

image

هوآوی سری Nova را برای گوشی‌های میان رده‌اش معرفی کرده است. Nova 2 و Nova 2 Plus هم تازه‌ترین گوشی‌های این سری هستند که حدودا 6 ماه از زمان معرفی‌شان می‌گذرد. هر دو گوشی مذکور به دوربین با لنز دوگانه در پنل پشتی مجهز شده بودند و تصاویر تازه از Nova 2S به خوبی نشان می‌دهد که این گوشی تازه هم قرار است از دوربین اصلی دوگانه بهره ببرد. در این تصاویر همچنین شاهد هستیم که نسبت تصویر در Nova 2S احتمالا برابر 18:9 است و درست مانند V10 دکمه فیزیکی خانه آن حذف نمی‌شود بلکه جایگاهش را همچنان در حاشیه باریک پایین صفحه حفظ می‌کند.

image

یکی از این تصاویر لو رفته درواقع مشخصات کلیدی Nova 2S را به نمایش می‌گذارد. بر اساس فهرست مندرج در این تصویر انتظار می‌رود میان رده تازه هوآوی صفحه نمایش 6 اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی پلاس 2160 در 1080 داشته باشد و از پردازنده 64 بیتی Kirin 960 هوآوی با 8 هسته پردازشی که سال گذشته معرفی شد، قدرت بگیرد. این گوشی همچنین به 6 گیگابایت رم مجهز می‌شود که مقدار قابل توجهی برای یک گوشی میان رده است. دوربین دوگانه گوشی مذکور مانند Honor V10 به دو لنز 20 و 16 مگا پیکسلی مجهز می‌شود و هر دو لنز از دیافراگم یکسان 1.8 بهره می‌برند. همچنین جالب است بگوییم دوربین سلفی Nova 2S هم ظاهرا از نوع دوگانه با دو لنز 20 مگا پیکسلی در نظر گرفته شده است. انتظار می‌رود سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو و پوسته اختصاصی EMUI 8.0 به‌صورت پیش‌فرض روی این گوشی نصب شوند. گوشی مذکور از تکنولوژی تشخیص چهره، امکان پرداخت موبایلی NFC و همچنین چیپست داخلی Hi-Fi پشتیبانی می‌کند. کمپانی هوآوی همچنین روز گذشته با انتشار پوستر تبلیغاتی Nova 2S اعلام کرد گوشی مذکور را 7 دسامبر (16ام آذر) رسما معرفی خواهد کرد.

image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Ali

۱۳۹۶/۹/۲۶
عرضه جهانی میشه؟
ایران میاد؟؟؟؟
تاریخ ورودش به ایران تقریبا کی میشه؟