خانهاخبار
قابلیت Face Unlock برای وان‌پلاس 3T و 3 در آپدیت 5.0 OxygenOS اضافه‌ شد

قابلیت Face Unlock برای وان‌پلاس 3T و 3 در آپدیت 5.0 OxygenOS اضافه‌ شد

یکی از فناوری‌هایی که بسیاری از کمپانی‌ها به آن‌ روی آورده‌اند، باز شدن قفل با کمک چهره است. وان‌پلاس نیز به پیروی از دیگر کمپانی‌ها در جدیدترین پرچم‌دارش این ویژگی را گنجانده است. اما خبر‌ها حاکی از آن‌اند که در آخرین آپدیت برای دو سری 3 و 3T این فناوری افزوده‌ شده است.
۱۳۹۶/۹/۱۰

قابلیت فیس‌آنلاک که برای بسیاری از شما آشنا‌ست، فقط در جدید‌ترین پرچم‌دار وان‌پلاس یعنی OnePlus 5T دیده‌می‌شد؛ اما در آخرین بروز‌‌ رسانی OxygenOS که برپایه اندروید Oreo ایجاد شده، این ویژگی برای دو مدل OnePlus 3 و 3T نیز قرار داده‌شده و کاربران این دو دستگاه هم زین‌پس می‌توانند با نمایی از چهره خود اقدام به ورود به تلفن‌همراه‌شان کنند. 

اما در کمال‌ ناباوری، هنگام انتشار OxygenOS 5.0 در لیست تغییرات درباره این امکان جدید یعنی Face Unlock سخنی به‌میان نیامده‌ است؛ ولی برای دو موبایل ذکر شده در قبل، شما با آپدیت‌ کردن دستگاه خود شاهد اضافه‌ شدن فیس‌آنلاک به تلفن‌ همراه خود خواهید بود. 

image

اگر طالب استفاده از Face Unlock هستید، می‌بایستی به منوی Security & fingerprint بروید و گزینه Smart Lock را لمس‌کنید و گزینه Trusted Face را انتخاب کنید؛ در ادامه باید با افزودن‌ نمایی از چهره خود این قابلیت‌ جالب را فعال‌ نمایید. 

لازم به‌ذکر است که تنها تفاوت این قابلیت با نمونه موجود در وان‌پلاس 5T این‌ است که وقتی دستگاه چهره شما را شناسایی کرد مستقیما وارد صفحه Home نمی‌شوید؛ بلکه می‌بایست پس از آن با سوایپ کردن در صفحه قفل وارد صفحه Home شوید. 

و اما در آخر، از ایرادات Face Unlock در وان‌پلاس 3 و ‌3T می‌توان به این اشاره نمود که الزاما باید در هنگام شناسایی چهره، نمایشگر روشن باشد. پس اگر خواهان استفاده از آن هستید می‌بایست از روشن بودن نمایشگر دستگاه مطلع شوید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

محمد

۱۳۹۶/۹/۱۰
خداپدرتو بیامرزه وان پلاس برا اینهمه مشتری مداری واحترام به مصرف کننده های محصولاتت. دردت بخوره توی سَرِسامسونگ هنوزپرچمدارای2017به اندروید8آپدیت نشده.