خانهاخبار
یوتیوب ادعا می‌کند مشکل باتری اپلیکیشن خود در iOS را رفع کرده

یوتیوب ادعا می‌کند مشکل باتری اپلیکیشن خود در iOS را رفع کرده

در هفته های اخیر، کاربران متوجه شدند که نسخه iOS برنامه یوتیوب مشکل داشته و باعث تخلیه باتری دستگاه‌هایشان می‌شود. حالا یوتیوب می‌گوید با عرضه آپدیتی این مشکل را برطرف کرده است.
۱۳۹۶/۹/۶

حدود دو هفته پیش، یوتیوب برای یکی از مشکلات اپلیکیشنش که باعث مصرف بیش از حد باتری روی آیفون و آیپد ها می‌شد، مورد انتقادات بسیاری قرار گرفت. کاربرانی که از آیفون ۱۰ استفاده می‌کردند نیز گزارش دادند که گوشی آنها هنگام مشاهده ویدیو های یوتیوب، به طور غیر طبیعی گرم می‌شود. یوتیوب، وجود مشکل باتری را تایید کرده و اعلام کرد که آنها در حال کار روی آپدیتی برای رفع این باگ هستند.

image

در صبح امروز نسخه ۱۲.۴۵ اپلیکیشن یوتیوب برای iOS از راه رسید که در توضیحات آن گفته شده بود: «مشکلات باتری برطرف شده‌اند». هنوز فرصت کافی برای تست این برنامه روی تمام دستگاه های اپل نبوده است؛ ولی تست های اولیه روی آیفون ۱۰ با iOS نسخه ۱۱.۱.۱ نشان می‌دهند که این مشکل برطرف شده است.

بسیاری از کاربران حتی ادعا می‌کردند برنامه یوتیوب در هنگام اجرا در پس‌زمینه نیز باتری دستگاه آنها را تخلیه می‌کند؛ البته اطلاع نداریم که این مورد مخصوص زمانی است که کاربران در حال Cast ویدیو های یوتیوب روی تلویزیون هوشمند خود بوده‌اند یا خیر.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)