خانهاخبار
احتمال معرفی Honor 9 Youth Edition در کنار Honor V10

احتمال معرفی Honor 9 Youth Edition در کنار Honor V10

تنها یک روز به معرفی رسمی پرچم‌دار تازه هوآوی به نام V10 باقی مانده است. شایعه‌ها حاکی از آن است که این سازنده قصد دارد یک گوشی میان رده دیگر هم به نام Honor 9 Youth Edition در کنار پرچم‌دار مذکور معرفی کند.
۱۳۹۶/۹/۷

به نظر می‌رسد فردا قرار است شاهد معرفی دو گوشی تازه و مختلف باشیم. گزارش‌های متعددی روز گذشته منتشر شدند و ادعا کردند که هوآوی قصد دارد یک گوشی دیگر را هم به نام Honor 9 Youth Edition (یا Honor 9 Lite) در کنار Honor V10 معرفی کند.

منبع اصلی انتشار این شایعه تازه که هنوز از سوی هیچکدام از مقامات هوآوی مورد تأیید قرار نگرفته است ادعا می‌کند Honor 9 Youth Edition هم احتمالا مانند Honor 9 به بدنه‌ای با طراحی از جنس شیشه مجهز می‌شود و کاملا براق خواهد بود. او همچنین گفته است گوشی مذکور در رنگ‌های مشکی، آبی، سفید و خاکستری معرفی خواهد شد.

image

گفته می‌شود که گوشی Honor 9 Youth Edition در حال حاضر با اسم رمز Leland شناخته می‌شود و مجوز 3C را هم دریافت کرده است. منبع این خبر همچنین مدعی شده این گوشی صفحه نمایش 5.2 اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی با نسبت نمایش 16:9 دارد و از پردازنده Kirin 659 هوآوی قدرت می‌گیرد. Leland همچنین به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده که احتمالا با کارت حافظه جانبی microSD ارتقا می‌یابد.

Honor 9 Youth Edition همچنین قرار است به یک دوربین با لنز 13 مگا پیکسلی در پنل پشتی مجهز شود اما دوربین سلفی آن احتمالا از نوع دوگانه و یکی از لنزهایش هم 2 مگا پیکسلی خواهد بود. ظرفیت دقیق باتری آن گزارش نشده است اما از تکنولوژی شارژ سریع با جزئیات 5V/ 2A پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود گوشی مذکور به قیمت حدودا 303 دلار وارد بازار شود.

همان‌طور که گفتیم، همه مشخصات مذکور فعلا در حد شایعه هستند اما واقعا ممکن است هوآوی همه را غافلگیر کند و Honor 9 Youth Edition را هم بدون تأیید قبلی در کنار Honor V10 فردا رسما معرفی کند. هوآوی چند ماه پیش در هنگام معرفی Honor V9 هم یک گوشی دیگر را هم به نام Honor 8 Youth Edition /Lite معرفی کرد. به همین خاطر ممکن است این سازنده چینی باز هم قصد داشته باشد چنین سناریویی را فردا اجرا کند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

امین

۱۳۹۶/۹/۷
چه عجب بلاخره یه گوشی پنج اینچی کم قیمت باحافظه رم خوب ساختن شاید یکی دلش نخواد گوشی با صفحه نمایش بزرگ داشته باشه