خانهاخبار
گوشی Honor V10 در پایگاه بنچمارک GFXBench دیده شد

گوشی Honor V10 در پایگاه بنچمارک GFXBench دیده شد

هوآوی قرار است امروز پرچم‌دار تازه از برند زیرمجموعه‌اش را رسما معرفی کند. این گوشی Honor V10 نام دارد و مدتهاست که در مرکز شایعه‌ها قرار گرفته. این گوشی روز گذشته در پایگاه بنچمارک GFXBench دیده شد.
۱۳۹۶/۹/۷

گوشی Honor V10 قرار است امروز 28 نوامبر (7 آذر) رسما معرفی شود. این پرچم‌دار تازه روز گذشته در پایگاه بنچمارک GFXBench دیده شد و برخی مشخصات کلیدی‌اش هم لو رفت. Honor V10 هفته گذشته هم در پایگاه TENAA، رگولاتوری چین، با شناسه BND-AL00 دیده شده بود اما گوشی تازه‌ای که حالا در GFXBench دیده شده است، با شناسه BKL-AL20 شناخته می‌شود. یکی از فاش کنندگان معروف با نام کاربری @rquandt علی رغم مشاهده تفاوت در شناسه‌ها همچنان معتقد است این گوشی مرموز همان Honor V10 است.

گوشی Huawei BKL-AL20 یا همان Honor V10 با سیستم عامل اندروید اوریو نسخه 8.0.0 در GFXBench دیده شده است و همین موضوع به خوبی نشان می‌دهد که این پرچم‌دار هم احتمالا مانند Mate 10 و Mate 10 Pro با رابط کاربری EMUI 8.0 معرفی خواهد شد.


image

گوشی مذکور 6 گیگابایت رم دارد و به چیپستی با 8 هسته پردازشی و قدرت فرکانس حداکثر 1.84 گیگاهرتز مجهز شده است. انتظار می‌رود گوشی Honor V10 با پردازنده Kirin 970، تازه‌ترین تراشه پردازنده هوآوی، معرفی شود. هوآوی این تراشه را با تکنولوژی نوین طراحی کرده و یک واحد NPU مجزا برای پردازش هوش مصنوعی هم در آن تعبیه کرده است.

نتیجه آزمون تک هسته‌ای و چند هسته‌ای برای Honor V10 در GFXBench معادل 1915 و 6558 گزارش شده است.

همچنین گفته شده که این پرچم‌دار تازه قرار است صفحه نمایش بدون حاشیه (تمام صفحه) داشته باشد و مانند Mate 10 و Mate 10 Pro از قابلیت‌های هوش مصنوعی هم پشتیبانی کند. بر اساس شایعه‌های قبلی انتظار می‌رود Honor V10 هم به دوربین اصلی با لنز دوگانه 20 و 16 مگا پیکسلی در پنل پشتی مجهز شود اما هنوز اطلاعاتی درباره برند احتمالی آن (Leica) در دسترس نیست. این گوشی صفحه نمایش 5.99 اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی پلاس 2160 در 1080 دارد اما به‌جای پنل OLED احتمالا باید شاهد تعبیه تکنولوژی LCD باشیم. حافظه داخلی دو نسخه مختلف گوشی مذکور معادل 64 و 128 گیگابایت گزارش شده و دوربین سلفی‌اش هم 13 مگا پیکسلی خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود ظرفیت باتری Honor V10 معادل 3650 میلی آمپر ساعت باشد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)