خانهاخبار
با مایکت بازار اندرویدی خود را بسازید

با مایکت بازار اندرویدی خود را بسازید

همهٔ ما هر روز ساعت‌ها از وقت خود را سرگرم گوشی‌های هوشمند خود هستیم. بازار‌های اندرویدی کمک می‌کنند تا اپ‌های خود را به‌روز نگه داریم و یا اپ‌های جدید پیدا کنیم.
۱۳۹۶/۹/۶

معمولا افراد برای پیدا کردن اپ‌های جدید به صفحهٔ اول یا صفحات موضوعی بازارهای اندرویدی رجوع می‌کنند. این صفحات توسط کارشناسانِ محتوایِ این بازارها تهیه می‌شوند.

با این وجود، یکی از محبوب‌ترین بازارهای اندرویدی ایرانی، مایکت، برای رفع این نیازِ شما در راستای کشف اپ‌های جدید، مای‌نت را راه‌اندازی کرده است. مای‌نت یک شبکه اجتماعی برای کاربران در اپلیکیشن مایکت است که در آن می‌توانید پروفایل شخصی بسازید. این پروفایل قسمت های مختلفی را شامل می‌شود، از سطح امتیاز شما گرفته تا لیست‌های برنامه‌ها، پست‌ها و فعالیت‌های اخیرتان.

 در این شبکه اجتماعی همچنین می‌توانید با دنبال کردن دیگران، با اپ‌هایی که آن‌ها استفاده می‌کنند آشنا شوید. شما می‌توانید از نقد و بررسی‌های دیگر کاربران و لیست اپ‌های آن‌ها استفاده کنید. به عبارت دیگر هر کاربر خود یک کارشناس محتواست و استور منحصر به فرد خود را دارد. شما هم می‌توانید استور شخصی خود را در مایکت بسازید.

شما می‌توانید در مای‌نت، لیستی از اپ‌های برگزیده خود را بسازید و با دیگران به اشتراک بگذارید.

image
 
image

یا در یک اپ، پُست بنویسید و عکس و ویدئو به پُست خود اضافه کنید. این پُست‌ها می‌توانند نقد و بررسی در مورد اپ‌ها باشند و به کاربران دیگر برای کشف و شناختن اپ‌ها کمک کند.

image
 
image

پُست‌ها و لیست‌های برگزیده دوستان‌تان در صفحه اول نیز به شما نمایش داده می‌شود تا از آخرین اپ‌ها و بازی‌ها جا نمونید.

پس از نصب مایکت، با ساختن حساب کاربری از در صفحه مای‌نت، با دنبال کردن دوستان خود محتوا تولید کنید یا اپ‌های جدید کشف نمایید.

image

شما هم می‌توانید مایکت را از طریق آدرس زیر نصب نمایید:

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

رضا

۱۳۹۶/۹/۶
اصلا مارکت خوبی نیس،خیلی ناقصه،کمبود برنامه رو بعد یه مدت کار کردن باهاش میشه متوجهش شد،اپدیت بازیا رو بعد ۳-۴ روز قرار میدن و...
درکل هنوز کامل نشده

saeed666

۱۳۹۶/۹/۶
مایکت چرا برا آی او اس نیس؟ برا این سیستم عامل هم برنامه داشته باشین ممنون