خانهاخبار
تماشا کنید: تبلیغ طعنه‌آمیز موتورولا به ویدیوی نوت 8 سامسونگ

تماشا کنید: تبلیغ طعنه‌آمیز موتورولا به ویدیوی نوت 8 سامسونگ

همان‌طور که از آن با خبر هستید، سامسونگ برای تبلیغ، کلیپی با هدف اثبات‌برتری گلکسی نوت 8 در مقابل بقیه دستگاه‌ها مخصوصا آیفون X منتشر‌کرده‌است و حالا نوبت به موتورولا رسیده تا آن‌طور که به مزاجش خوش‌می‌آید این کلیپ را ویرایش کند.
۱۳۹۶/۹/۵

چندی پیش، سامسونگ ویدیوی‌ تبلیغاتی تازه‌ای منتشر کرد که فردی را نشان می‌داد که بعد از عمری استفاده از آیفون‌های اپل به گلکسی نوت 8 روی‌آورد؛ در آخر هم به همه توصیه شد که « گوشی خود را به گلکسی به‌روز کنید ». موتورولا هم ساکت ننشست‌ و این کلیپ را به‌سود خودش ویرایش‌کرد؛ همان‌طور که حدس زدید با پایانی جدید!

در واقع، موتورولا در Facebook خود خطاب به سامسونگ گفت: «ما تبلیغ‌تان را پسندیدیم، اما بگمان‌مان پایانش را فراموش کردید». طبق کلیپ موتورولا که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده‌ کنید، کاربر سابق آیفون که به گلکسی نوت 8 روی‌آورده این‌بار وارد خانه‌اش می‌شود و محتوایی برای همسرش بر روی نمایشگر لبه به لبه گوشی‌اش به نمایش‌می‌گذارد. اما در کمال‌ناباوری همسرش اصلا شگفت‌زده نمی‌شود و Moto Z2 Play خود را همراه‌ با موتو ماد پروژکتور آشکار می‌کند و آن محتوا را به‌طرز عجیبی روی دیوار به نمایش می‌گذارد. 

در آخر کلیپ، موتورولا هم به طعنه می‌گوید که موتو Z از سری گلکسی «به‌روزتر» است. اما بدون تعصب باید گفته‌ شود که این کاملا به نیاز‌های کاربر مربوط است؛ شما چه فکر می‌کنید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (33 نظر)

بنفشه

۱۳۹۶/۱۱/۱۵
به واسطه یه کلیپ از شرکت موتورولا دلیل نمیشه که سامسونگ زیر سوال بره.من نوت 8 رو با قیمت استثنائی از سایت وسنا خرید کردم.تو این دو ماهی که دارم استفاده میکنم واقعا از کیفیت گوشیم راضی ام و به همه پیشنهاد دادم

mking

۱۳۹۶/۹/۶
ویدیو پروژکتور باعث نمیشه به جای نوت 8 بریم موتورلا بخریم

علی SAMSUNG A

۱۳۹۶/۹/۶
لوازم جانبی موتورلا نمیتونه نیازهای کاربر ها رو طئمین کنه

arsham

۱۳۹۶/۹/۶
در تبلیغی که سامسونگ نسبت به اپل ساخت واقعا نقطه ضعف هایی رو نشون میداد که اپل در اون زمان داشته و تا حالا از اون تکنولوژی استفاده نکرده و در نسل های بعدی تلفن های همراش به کار برده.اما این تبلیغ موتورولا نقطه ضعفی رو نشون نداد و بی محتوا بود!!!!چرا؟
1.سامسونگ خودش اولین شرکتی بود که پروژکتور رو روی موبایل آورد اون هم نه به صورت ماژولار بلکه روی گوشی بود در گوشی galaxy beam2
2.در مورد note8 و هر گوشی هوشمند دیگه ای هم که باید بگم همین الان تشریف ببرید خیابان جمهوری و پروژکتور پرتابل سونی و یک برند دیگه هم بود که الان یادم نیست بگیرید و تا 120 اینچ رو به نمایش بگذارید.
در نتیجه موتورولا با ماژولش پروژکت میکنه note8 هم با پورتابلش.به دور از هر تعصبی واقعا تبلیغ بی فکری بود و الان میفهمم چرا موتورولا ور شکست شد.

OMID

۱۳۹۶/۹/۶
فقط همون کیفیت صفحه سوپر امولد همه این کمپانی ها رو می ارزه