خانهاخبار
تصویر رندر شده یک گوشی Redmi شیائومی با طراحی بدون حاشیه فاش شد

تصویر رندر شده یک گوشی Redmi شیائومی با طراحی بدون حاشیه فاش شد

شیائومی قرار است پس از طراحی منحصربه‌فرد Mi Mix و همچنین Mi MIX 2 حالا ترند بدون حاشیه را به میان رده‌هایش هم برساند. تصویر رندر شده تازه‌ای منسوب به یک گوشی Redmi در فضای وب منتشر شده است و پنل جلوی آن را بدون حاشیه نشان می‌دهد.
۱۳۹۶/۹/۵

همان‌طور که می‌دانید، کمپانی شیائومی از پیشتازان ارائه گوشی‌های هوشمند با طراحی بدون حاشیه و نسبت نمایش 18:9 است. این ترند یکی از محبوب‌ترین ترندهای طراحی گوشی‌های همراه در سال 2017 به شمار می‌رود و حالا اغلب سازندگان قصد دارند دامنه استفاده از آن را به گوشی‌های میان رده‌شان هم گسترش دهند. ترند طراحی بدون حاشیه در گوشی‌های شیائومی در حال حاضر تنها در سری Mi MIX که گوشی‌های پرچم‌دار این سازنده هستند مشاهده می‌شوند و این کمپانی چینی هنوز موفق نشده است میان رده‌های تازه‌ای با نسبت تصویر 18:9 معرفی کند. البته اخیرا شایعه‌های متعددی در این باره منتشر شده است که ادعا می‌کنند شیائومی قرار است ترند محبوب بدون حاشیه را به گوشی‌های میان رده‌اش هم برساند و سری ارزان Redmi تازه را با طراحی تمام صفحه معرفی کند. در همین راستا موفق شدیم تصویر رندر شده یک گوشی Redmi تازه را با طراحی تقریبا بدون حاشیه کشف کنیم. این تصویر روز گذشته در فضای وب منتشر شد و گفته می‌شود که قرار است به زودی معرفی شود.

image

نام تجاری این گوشی هنوز مشخص نشده است اما قطعا با نسبت تصویر 18:9 طراحی می‌شود. همان‌طور که در تصویر شاهد هستیم، حاشیه‌ها به حداقل نرسیده‌اند اما نسبت به میان رده‌های قبلی بسیار باریک شده‌اند. با این وجود این گوشی تازه هنوز هم در نسبت پنل نمایش به بدنه به پای پرچم‌دار زیبای Mi MIX 2 نمی‌رسد. علی‌رغم تلاش برای باریک کردن حاشیه‌ها باز هم مرزهای کناری صفحه کاملا مشخص هستند و همین موضوع ممکن است بعدها مورد انتقاد کاربران و کارشناسان قرار گیرد. البته هر دو حاشیه بالا و پایین صفحه به اندازه چشم‌گیری کاهش یافته‌اند. در تصویر شاهد هستیم که چند حسگر مختلف و همچنین بلندگوی مکالمه در حاشیه بالا تعبیه شده است و به همین خاطر حدس می‌زنیم دوربین سلفی آن دوگانه باشد. متأسفانه تنها بخشی از پنل پشتی در این تصویر به نمایش گذاشته شده است اما حدس می‌زنیم دوربین اصلی آن هم از نوع دوگانه در نظر گرفته شود و حسگر اثرانگشتش هم با توجه به حذف دکمه فیزیکی خانه از پنل جلو، زیر دوربین اصلی قرار گیرد.

این گوشی صرف‌نظر از طراحی بدون حاشیه‌اش مانند سایر گوشی‌های میان رده Redmi به نظر می‌رسد چراکه بدنه آن ظاهرا از جنس فلز ساخته شده است و بلندگوهای دوگانه‌اش هم در لبه پایینی دستگاه قرار گرفته‌اند. همچنین به نظر می‌رسد این Redmi تازه به پورت USB Type-C مجهز شده باشد. البته هنوز هم نمی‌توان صحت اطلاعات این تصویر رندر شده و گزارش همراه آن را کاملا تأیید کرد اما گفته می‌شود که قرار است به قیمت حدودا 1499 یوان معادل 226 دلار وارد بازار شود. هنوز درباره هویت اصلی این گوشی مرموز اطلاعات مشخصی در دسترس نیست اما ممکن است Mi 6C باشد. انتظار می‌رود در روزهای آینده شاهد انتشار خبرهای بیشتری درباره این میان رده تازه باشیم.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Bahram

۱۳۹۶/۹/۵
بهتر بود به جای جمله ی بدونه حاشیه از جمله ی، با حاشیه های کم
استفاده میکردین، کاملاً بدونه حاشیه هم نیست