خانهاخبار
عملکرد دوربین Razer Phone با آپدیت نرم افزاری بهبود می‌یابد

عملکرد دوربین Razer Phone با آپدیت نرم افزاری بهبود می‌یابد

پس از عملکرد نا‌امید کننده دوربین Razer Phone، مدیر اجرایی شرکت ریزر با پستی در فیسبوک از برنامه این شرکت برای بهبود نرم افزاری دوربین این گوشی و رفع بسیاری از مشکلات آن خبر داد.
۱۳۹۶/۹/۴

مین-لیانگ تان، مدیر اجرایی شرکت ریزر در صفحه فیسبوک خود، پستی در رابطه با عملکرد دوربین Razer Phone منتشر کرد. از زمان عرضه این گوشی، در اکثر نقد و بررسی های انجام شده به عملکرد ضعیف دوربین Razer Phone انتقاد می‌شود که تعداد قابل توجهی از مشکلات آن، نرم افزاری هستند.

وی در این پست می‌گوید شرکت ریزر حالا تمامی تمرکز خود را روی بهبود اپلیکیشن دوربین این تلفن گذاشته است و دارندگان Razer Phone می‌توانند به زودی آپدیتی را که باعث بهتر شدن عملکرد دوربین می‌شود از گوگل پلی دریافت کنند. در هفته های آینده نیز آپدیت های دیگری منتشر خواهند شد که تغییراتی مانند بهبود سرعت شاتر و عملکرد دوربین در نور کم را به همراه دارند.

image

ریزر برنامه دارد در نسخه جدید اپلیکیشن دوربین خود، دکمه زوم اپتیکال هم برای استفاده از لنز تله‌فوتو اضافه کند. مین-لیانگ تان گفته است که بسیاری از کاربران خواستار اضافه شدن این قابلیت به Razer Phone بودند. او همچنین اشاره کرده که احتمال اضافه شدن قابلیت ضبط ویدیو اسلو موشن 4X نیز به این گوشی وجود دارد.

از جمله قابلیت هایی که با انتشار اندروید اوریو به دوربین این گوشی اضافه می‌شوند؛ می‌توان به حالت پرتره، ضبط ویدیو های ۶۰ فریم بر ثانیه و بهبود سرعت عملکرد برنامه اشاره کرد. این آپدیت احتمالا در سه ماهه اول سال ۲۰۱۸ برای این گوشی آماده خواهد شد.

با اینکه ریزر هنوز در بازار تلفن های هوشمند تازه کار است؛ اما به نظر می‌رسد با ارزش نهادن به نظرات مشتریان و طرفداران خود مسیر درستی را پیش گرفته است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Seven son

۱۳۹۶/۹/۵
این یعنی شرکت اگه همینطور به حرف مشتریاش گوش کنه میتونه جز چندتای اول بشه