خانهاخبار
بیش از یک میلیون و 200 هزار زائر، اربعین امسال از خدمات ایرانسل استفاده کردند

بیش از یک میلیون و 200 هزار زائر، اربعین امسال از خدمات ایرانسل استفاده کردند

ایرانسل با انتشار بیانیه‌ای، خدمات ارائه شده به زائران در ایام اربعین حسینی (ع) 1396 را تشریح کرد. براین اساس، بیش از یک میلیون و 200 هزار زائر، از خدمات مکالمه، پیامک و دیتا بر بستر رومینگ بین‌المللی بهره‌مند شده‌اند. همچنین نمایندگان ایرانسل به عنوان تنها اپراتور ایرانی دارای تیم پشتیبانی در کشور عراق، به صورت 24 ساعته به خدمات‌رسانی به زائران اربعین پرداختند.
۱۳۹۶/۹/۴

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این اپراتور با اقدامات انجام شده و با استفاده از تجربه سال‌‌های گذشته، توانست به بیش از یک میلیون و 200 هزار زائر در کشور عراق خدمات رومینگ بین‌الملل ارائه دهد که از این میزان، استفاده از خدمات ویژه اینترنت رایگان نسبت به سال قبل 6 برابر بوده است. همین طور حجم استفاده از خدمات دیتا نسبت به ایام اربعین سال گذشته بیش از 2 برابر رشد داشته است.

همچنین به‌رغم استفاده گسترده زائران از نرم‌افزارهای پیام‌رسان برای برقراری ارتباط، شبکه ایرانسل شاهد افزایش 40 درصدی میزان مکالمات نسبت به سال قبل بود و میزان استفاده از خدمات پیامک نسبت به سال قبل بیش از 7 درصد افزایش داشت.

اقدامات ویژه‌ ایرانسل در ایام اربعین امسال خدماتی نظیر بررسی و ایجاد پوشش و ظرفیت مناسب شبکه‌های2G/3G/4G/WiFi  در مسیرها و پایانه‌های مرزی مهران، شلمچه، چذابه و خسروی با توجه به پیش‌بینی حضور تعداد بسیار زیاد زائران در این نقاط، توسعه بیش از 400 درصدی ظرفیت ارتباطی رومینگ بین‌الملل خدمات مکالمه و دیتا  با اپراتورهای عراقی از طریق پشتیبانی شرکت ارتباطات زیرساخت، ایجاد بستر ارتباطی برخط بین کارشناسان فنی ایرانسل و اپراتورهای عراقی به منظور پایش لحظه به لحظه پایداری و کیفیت حداکثری خدمات رومینگ بین‌الملل، ارائه اینترنت رایگان روزانه به میزان 10 مگا بایت برای هر زائر، ارائه پایین‌ترین تعرفه برای تماس از عراق به ایران حتی درمقایسه با سیم کارت‌های عراقی زِین و آسیاسل، شایان ذکر است که این تعرفه نسبت به سال‌های قبل نیز کاهش قابل ملاحظه‌ای داشته است، کاهش 95 درصدی تعرفه اینترنت در بسته‌های متنوع نسبت به تعرفه آزاد بوده است.

پشتیبانی از زائران

همچنین نمایندگان ایرانسل به عنوان تنها اپراتور ایرانی دارای تیم پشتیبانی در کشور عراق، با استقرار در 11 نقطه از شهرهای نجف و کربلا و جاده نجف به کربلا، به صورت شبانه‌روزی به ارائه خدمت به زائران اربعین پرداختند و به بیش از 225هزار زائر توسط تیم‌های خدمات مشتریان مستقر در نقاط مختلف کشور عراق خدمت‌رسانی کردند. حضور گسترده و شبانه‌روزی تیم‌های پشتیبانی در پایانه‌های مرزی، شهرهای نجف اشرف، کربلای معلی و طول مسیر راهپیمایی جهت راهنمایی و ارائه خدمات مورد نیاز زائران، از 10 روز قبل از اربعین آغاز شد و به مدت 2 هفته ادامه داشت.

کارشناسان ایرانسل به صورت 24 ساعته، خدماتی از جمله انجام تنظیمات دیتای تلفن همراه و فعال‌سازی بسته‌های ویژه اربعین، تنظیمات رومینگ، تعویض سیمکارت و ارائه بسته بازگشت، فروش سیمکارت و شارژ و برقراری ارتباط رایگان برای زائرانی که به هر علتی خانواده خود را گم کرده و قادر به برقراری تماس نبودند را ارائه کردند.

در این بیانیه همچنین آمده است: «شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل لازم می‌داند از وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات برای پشتیبانی و هماهنگی در راستای برگزاری جلسه با مدیران مخابرات و اپراتورهای عراقی از دو هفته قبل از آغاز ایام اربعین و همچنین مدیران محترم وزارت ارتباطات به خصوص شرکت ارتباطات زیرساخت برای تمامی پشتیبانی‌های انجام شده قبل و در طول برگزاری مراسم با شکوه اربعین امسال تشکر و قدردانی کند.»

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)