خانهاخبار
رندرهای مدل 2018 گوشی Galaxy A5 سامسونگ

رندرهای مدل 2018 گوشی Galaxy A5 سامسونگ

به‌تازگی، رندرهای گوشی Galaxy A5 (مدل 2018) درون قاب منتشر شده است که نشان می‎دهد میان‌رده جدید سامسونگ با طراحی بدون لبه و نمایشگر کشیده راهی بازار می‌شود.
۱۳۹۶/۹/۴

انتظار می‌رود شرکت سامسونگ از مدل 2018 گوشی‌های سری Galaxy A در هفته‎های آینده، رونمایی کند. جزئیات زیادی تاکنون در رابطه با محصولات احتمالی این سری فاش شده است؛ براساس شایعات، مدل جدید گوشی Galaxy A5 و Galaxy A7 تا پیش از سال آینده یا اوایل آن عرضه می‏‌شود.

image

در میان این دو مدل، Galaxy A5 ارزان‎قیمت‎تر است و همچنین صفحه‌نمایش کوچک‎تری دارد. به‌تازگی، رندرهای جدیدی توسط یک سازنده قاب فاش شده است که مدل 2018 گوشی Galaxy A5 را به نمایش می‌گذارد. تصاویر به‎دست آمده با گمانه‌زنی‌های پیشین پیرامون این مدل هم‎خوانی دارد؛ مدل فاش شده از نمایشگر کشیده اینفینیتی دیسپلی بهره خواهد برد.

با توجه به اینکه سامسونگ حاشیه‌های اطراف نمایشگر را باریک‌تر کرده، لوگوی شرکت سازنده حذف و سنسور اثرانگشت ب پنل پشتی منتقل شده است. مدل 2018 گوشی Galaxy A5 سامسونگ فاقد دوربین دوگانه خواهد بود و تنها از یک سنسور برای دوربین اصلی آن استفاده می‎شود.

image

به جزء طراحی، مورد دیگری در تصاویر رندر شده از Galaxy A5 درون قاب فاش نشده است. با این‎حال، مدت زمان زیادی تا معرفی میان‌رده‌های جدید سامسونگ از سری Galaxy A باقی نمانده است و به‎زودی شاهد رونمایی رسمی از آن‎ها خواهیم بود.

با توجه به گمانه‏زنی‌ها، مدل جدید Galaxy A5 فاقد سیستم‌عامل اندروید اوریو بوده و با اندروید نوقا 7.1 عرضه خواهد شد. همچنین اعلام شده است که شرکت سامسونگ، تصمیم دارد تا میان‎رده جدیدش را با تراشه اسنپدراگون 660 کوالکام یا اگزینوس 7885 معرفی کند. چهار گیگابایت رم، بدنه ضدآب و نمایشگر 5.5 اینچی Full HD + از دیگر مشخصات احتمالی گوشی میان‌رده Galaxy A5 خواهد بود. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

ابوالفضل

۱۳۹۶/۱۱/۲
طراحیش فوق العاده اس شبیه s8 هستش از ۱۷۰۰ بیشتر نمیارزه

احسان

۱۳۹۶/۹/۴
من خودم 2016 شو دارم منتظرم تا این بیاد طراحیش که خیلی خوبه قیمتش اولیش ممکن پرت باشه ولی رو یک و نیم می ارزه

masoud

۱۳۹۶/۹/۴
عالیه اما اگه بخواد دو میلیون بده نمیارزه