خانهاخبار
مشخصات و قیمت احتمالی پرچمدار شیائومی Mi 7

مشخصات و قیمت احتمالی پرچمدار شیائومی Mi 7

شرکت شیائومی برای معرفی از گوشی پرچمدار Mi 7 در نیمه اول سال آینده آماده می‌شود و اطلاعات به‌دست آمده، مشخصات و قیمت احتمالی پرچمدار این شرکت را فاش می‌کند.
۱۳۹۶/۹/۴

محصولات شیائومی، همواره قیمت پایین‎تری نسبت به رقبا دارند؛ شیائومی تلاش می‌کند تا گوشی‏های خود را با قیمت مناسب‌تری نسبت به محصولات سایر سازندگان ارائه دهد و پرچمدار Mi 6 حتی از برخی از میان‌رده‌های بازار مانند OPPO R11 نیز ارزان‌قیمت‌تر است. براساس اطلاعات به‌دست آمده، گوشی پرچمدار جدید شیائومی که در سه ماهه اول یا سه ماهه دوم سال آینده عرضه خواهد شد، نزدیک به 2699 یوآن (408 دلار) قیمت دارد. قیمت فاش شده برای مدل پایه شیائومی Mi 7 درنظر گرفته شده است.

با توجه به اینکه فاصله زمانی زیادی تا معرفی گوشی شیائومی Mi 7 باقی مانده است، انتظار نداشتیم که مشخصات سخت‎افزاری یا قیمت این مدل فاش شود. با این‌حال، اعلام شده است که پرچمدار آینده شیائومی به نمایشگر 6.01 اینچی مجهز خواهد بود که توسط سامسونگ دیسپلی تولید می‎شود. پنل صفحه‌نمایش که در گوشی شیائومی Mi 7 مورد استفاده قرار خواهد گرفت، از نوع OLED است و صفحه‌نمایش این گوشی نسبت ابعاد 18:9 دارد. التبه هنوز مشخص نیست که رزولوشن گوشی جدید شیائومی Full HD + خواهد بود یا شرکت سازنده از نمایشگر Quad HD + روی گوشی Mi 7 استفاده خواهد کرد.

image

در ادامه نیز، اعلام شده است که چیپ‎ست اسنپدراگون 845 کوالکام، پردازش اصلی را برعهده خواهد داشت؛ این تراشه در ماه آینده معرفی می‎شود و تولید انبوه آن تا پیش از مارس 2018 آغاز خواهد شد. از دیگر مشخصات احتمالی برای شیائومی Mi 7، می‌توان به دوربین دوگانه 16 مگاپیکسلی اشاره کرد که F1.7 دارند. شش گیگابایت رم و باتری با ظرفیت مشابه با شیائومی Mi 7، مشخصات‌فنی پرچمدار 2018 این سازنده‌ی چینی را تکمیل می‎کند.

با توجه به طراحی بدون لبه‌ی پرچمدار شیائومی Mi 7، انتظار داریم حسگر اثرانگشت به پنل پشتی منتقل شود. در رابطه با سیستم تشخیص چهره که محصولات مختلفی در سال 2017 با آن عرضه شده، شیائومی هنوز نتوانسته است فناوری لازم را برای سیستم تشخیص چهره 3D تکمیل کند و به همین جهت، پرچمدار جدید این شرکت فاقد قابلیت «تشخیص چهره» خواهد بود. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

داریوش

۱۳۹۶/۹/۴
دقیقا ... شیائومی عالی هست . با توجه به کیفیت بالا و سرعت بالای موبایل هاش خرید واقعا مقرون به صرفه هست . من مال خودم ردمی نوت 3 پرو هست . اثر انگشت داره ، 3 گیگ رم با 32 گیگ حافظه داخلی . پردازنده اسنپدراگون 650 . خیلی خیلی قوی هست

مهدی دولتی نژاد خطیبانی

۱۳۹۶/۹/۴
از شیائومی خوشم میاد. گوشی زیبا و شیک و امکانات عالی و البته قیمت مناسب??? من از Mi Max 2 خودم راضی هستم.