خانهاخبار
تصویر گوشی هوآوی Nova 2s یا Nova 3 با طراحی بدون حاشیه فاش شد

تصویر گوشی هوآوی Nova 2s یا Nova 3 با طراحی بدون حاشیه فاش شد

گوشی جدید هوآوی در TENNA رؤیت شده است که گمان می‌رود Nova 3 یا Nova 2s باشد. این مدل که با طراحی بدون حاشیه همراه خواهد بود، احتمالاً در اواخر دسامبر به صورت رسمی معرفی می‌شود.
۱۳۹۶/۹/۴

یک گوشی جدید هوآوی توسط سازمان چینی TENNA تأییدیه دریافت کرده است که گمان می‌رود یکی از محصولات جدید از سری گوشی‌های Nova باشد. شماره مدل گوشی فاش شده، به ترتیب HWI-AL00 و HWI-TL00 است و گمان می‌رود همان گوشی باشد که مدتی پیش با طراحی بدون حاشیه، دوربین دوگانه و کلید فیزیکی Home دیده شد. در رابطه با اینکه گوشی جدید هوآوی با چه نامی به بازار عرضه خواهد شد؛ شایعات و گمانه‌زنی‎های متعددی وجود دارد؛ برخی مدعی هستند که محصول فاش شده، گوشی Nova 2s هوآوی است و عده‌ای دیگر ادعا می‌کنند که هوآوی تصمیم دارد تا Nova 3 را با طراحی بدون حاشیه رونمایی کند.

image

صرف‌نظر از نام احتمالی گوشی فاش شده، باید گفت که گوشی جدید این سازنده با وجود اینکه طراحی تقریباً بدون حاشیه دارد، به یک سنسور اثرانگشت در حاشیه‌ی پایین صفحه‎نمایش مجهز شده است. دوربین اصلی دوگانه آن از ترکیب دو سنسور 16 و 20 مگاپیکسلی استفاده می‎کند و ترکیب نامشخصی برای دوربین سلفی در پنل جلوی گوشی دیده می‏‌شود.

چیپ‌ست میان‏رده جدید Kirin 670 هوآوی، قدرت هوآوی Nova 2s یا Nova 3 را تأمین خواهد کرد؛ انتظار داریم این مدل با چهار گیگابایت حافظه رم عرضه شود. همچنین 64 گیگابایت حافظه داخلی نیز برای آن درنظر گرفته خواهد شد که می‎توانید با استفاده از کارت حافظه میکرو SD، فضای ذخیره‌سازی را تا 128 گیگابایت ارتقا دهید.

image

انتظار می‌رود شرکت هوآوی از میان‌رده جدیدش، جک 3.5 میلی‎متری هدفون را حذف نکند. همچنین باتری 3340 میلی‌آمپر ساعتی برای هوآوی Nova 2s یا Nova 3 درنظر گرفته شده است که می‌توانید آن‌را به سرعت شارژ‌ کنید زیرا میان‏رده جدید هوآوی از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می‏کند. شرکت هواوی به صورت رسمی، عرضه گوشی جدیدش را تأیید نکرده است اما گمانه‌زنی‌ها نشان می‌دهد که Nova 2s یا Nova 3 در اواخر ماه دسامبر با قیمت 2499 یوآن (377 دلار) معرفی خواهد شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

علی جمشیدیان

۱۳۹۷/۱/۱۱
نویسنده عزیز نوا 2 اس با نوا 3 فرق داره نوا 2 اس بالاردس و پردازنده کایرین 960 داره ولی نوا 3 میانرده و پردازنده کایرین 670 مشخصاتشون باهم فرق میکنه

علی

۱۳۹۶/۹/۱۰
960
اشتباه تایپی بود????

علی

۱۳۹۶/۹/۱۰
من چند جا دیدم پردازنده زده بود ۹۷۰ !!!!!
کدومه اخر؟

؟

۱۳۹۶/۹/۴
همین اشغال چینی دومین برند برتر دنیاست توگوشیا.دوست نداری مجبور نیستی بخری

k z

۱۳۹۶/۹/۴
با این قیمت پی 10 میگیری که خیلی از این بهتره