خانهاخبار
تصویر فاش شده از گوشی بدون لبه‌ی Honor V10 با دوربین دوگانه

تصویر فاش شده از گوشی بدون لبه‌ی Honor V10 با دوربین دوگانه

برند آنر هوآوی، به‌زودی گوشی Honor V10 را با صفحه‌نمایش بدون لبه معرفی خواهد کرد. به‌تازگی، تصویر جدیدی از پرچمدار جدید «آنر» به‎دست آمده است که Honor V10 را با حاشیه‌های باریک فاش می‌کند.
۱۳۹۶/۹/۳

برند «آنر» هوآوی مطابق با رسم هر ساله‌ی خود، گوشی پرچمدار جدیدی را معرفی می‎‌کند و امسال نیز گوشی Honor V10 عرضه خواهد شد. این محصول در ابتدا در چین، در تاریخ 28 نوامبر (7 آذر) عرضه خواهد شد و سپس، برند آنر آن‌را در تاریخ 5 دسامبر (14 آذر ماه) در انگلستان به صورت جهانی معرفی می‌کند؛ پرچمدار جدید آنر به همراه گوشی میان‌رده Honor 7X در لندن به نمایش گذاشته می‎شود.

به‌تازگی، تصویر واقعی گوشی Honor V10 فاش شده است که طراحی پرچمدار جدید برند چینی «آنر» هوآوی را به نمایش می‎گذارد. لوگوی برند Honor در حاشیه‌ی پایین صفحه‎نمایش جلب‎توجه می‎کند و انتظار داریم تا لوگوی سازنده در پنل پشتی نیز قرار بگیرد. Honor V10 از نظر طراحی، مانند گوشی میت 10 پرو خواهد بود که مدتی پیش به همراه میت 10 و میت 10 پورش دیزاین از آن رونمایی شد. در واقع می‌توان Honor V10 را نسخه‌ی ارزان‌قیمت Mate 10 Pro به‌شمار آورد که با برند «آنر» در بازارهای جهانی به فروش خواهد رسید.

image

در حاشیه‌ی پایین صفحه‌نمایش، خبری از دکمه‌ی فیزیکی Home و به همراه آن، سنسور اثرانگشت نیست. انتظار داریم Honor V10 از دکمه‌های نرم‌افزاری اندروید برای جابه‌جایی در محیط این سیستم‌عامل استفاده کند و حسگر اثرانگشت نیز احتمالاً در پنل پشتی قرار خواهد گرفت. براساس شایعات، Honor V10 با قاب پشتی از جنس فلز عرضه می‏‌شود؛ این در حالی است که در میت 10 پرو و میت 10، هوآوی از شیشه برای پنل پشتی استفاده کرده است.

با وجود اینکه در تصاویر جدید اشاره‌ای به پنل پشتی Honor V10 نشده است، گمان می‌رود پرچمدار جدید برند «آنر» به دوربین دوگانه مجهز خواهد بود. اگر گمانه‌زنی‌ها پیرامون این محصول صحت داشته باشد، Honor V10 با دوربین اصلی 20 و 16 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد. سنسور 13 مگاپیکسلی نیز برای دوربین سلفی درنظر گرفته شده است که در حاشیه‌ی بالای نمایشگر قرار دارد.

در میت 10 پرو، هوآوی از نمایشگر کشیده اولد با نسبت ابعاد 18:9 استفاده کرده است؛ میت 10 هوآوی نیز با نمایشگر IPS LCD به فروش می‌رسد که از نسبت ابعاد عریض 16:9 برخوردار است. گوشی Honor V10 در بخش «صفحه‌نمایش» میان میت 10 و میت 10 پرو قرار می‌گیرد؛ از نظر ابعاد و رزولوشن صفحه‌نمایش، Honor V10 مانند پرچمدار گران‌قیمت میت 10 پرو است و مانند میت 10 از پنل IPS LCD استفاده می‌کند. گفته می‌شود که Honor V10 با نمایشگر 5.9 اینچی با رزولوشن Full HD + عرضه خواهد شد.

چیپ‌ست Kirin 970 هواوی با واحد پردازش عصبی (NPU)، گوشی پرچمدار Honor V10 را از مدل‌های پیشین متمایز کرده است. Honor V10 با چهار یا شش گیگابایت رم عرضه خواهد شد و می‌توانید آن‌را در دو مدل با 64 و 128 گیگابایت حافظه خریداری کنید. سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.0 که آخرین نسخه از پلت‌فرم موبایلی اندروید گوگل به حساب می‌آید؛ روی گوشی Honor V10 اجرا خواهد شد و پوسته‌ی اختصاصی EMUI 8.0 نیز روی آن نصب شده که ظاهر سیستم‌عامل اندروید با آن شخصی‌سازی شده است. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

مانی

۱۳۹۶/۹/۴
آنر عالیه ولی متاسفانه تجار ما براش سرمایه گذاری ای نکردن
آنر9 6ماه پیش در چین معرفی و 1ماه بعدر در هند فروش جهانیش شروع شد ولی هیچکسی بهش توجه نکرده
آنر هشت مقایسه هاشو ببینید با آیفون7 هستش و تکنولوژی و کانفیگش برابر پرچمداران سری Pهواوی هست
امیدوارم این اتفاق برای آنر 10 هم مشابه آنر 9 تکرار نشه و هرچه سریعت روارد بازار ایران بشه

یاسر

۱۳۹۶/۹/۳
سلام
گوشی قوی و زیبایی خواهد بود
اما اگر دوربین بدون لرزشگیر اپتیکال باشه دوربین کیفیت پرچمدارها رو نخواهد داشت و در حد میانرده خواهد بود ( دوربین)