خانهاخبار
گوشی OnePlus 6T ممکن است در سال آینده عرضه نشود

گوشی OnePlus 6T ممکن است در سال آینده عرضه نشود

کارل پی، موسس وان پلاس به کاربران اعلام کرده است که عرضه گوشی OnePlus 6T فعلاً مشخص نیست و بسته این دارد که چه فناوری‎های جدیدی در سال آینده در گوشی‌های هوشمند استفاده شود.
۱۳۹۶/۹/۲

شرکت OnePlus تنها چند ماه پس از رونمایی از گوشی OnePlus 5 در نیمه دوم سال 2017، گوشی جدیدی را با نام OnePlus 5T عرضه کرده است و این سازنده ادعا می‎کند که به تولید مدل OnePlus 5 خاتمه خواهد داد. به همین جهت، بسیاری از خریداران گوشی OnePlus 5 با رونمایی از نسخه T، درست چند ماه پس از عرضه این گوشی در اوایل سال 2017 غافل‌گیر شده‎اند.

این موضوع باعث خواهد شد تا خریداران برای انتخاب پرچمدار بعدی OnePlus، احتیاط بیشتری داشته باشند؛ البته به‌نظر می‌رسد در سال آینده، OnePlus 6T عرضه نخواهد شد و OnePlus 6 به تنها انتخاب ممکن میان محصولات وان‌پلاس تبدیل می‎شود. آن‌طور که اعلام شده است، شرکت سازنده هنوز تصمیمی برای عرضه گوشی پرچمدار OnePlus 6T ندارد؛ به همین جهت، شاید این مدل را عرضه نکند.

image

در روز چهارشنبه، پرسش و پاسخی میان کاربران و مقامات رسمی OnePlus شکل گرفته است و شش نفر از تیم وان‌پلاس، مسئول پاسخ‌گویی به پرسش‎هایی نظیر قیمت، مشخصات و .. مربوط به گوشی OnePlus 5T بوده‎اند. همچنین به تعدادی از سوالات کاربران در رابطه با چشم‌انداز آینده این شرکت پاسخ داده شده است.

به همین جهت، یکی از علاقه‌مندان از اعضای تیم وان‌پلاس پرسیده است که آیا طرفداران باید هر سال، منتظر عرضه نسخه T از گوشی‏های پرچمدار وان‌پلاس باشند یا خیر؛ باید اشاره کرد که وان‌پلاس، نسخه‎ی T گوشی‌های پرچمدار OnePlus 3 و OnePlus 5 را معرفی کرده است. OnePlus 5T آخرین گوشی محسوب می‌شود که شرکت وان‌پلاس از سری گوشی‌های خود با پسوند T ارائه داده است؛ این گوشی تفاوت چشمگیری با نسل گذشته خود ندارد و سازنده، OnePlus 5T را تنها برای این به بازار عرضه کرده است تا از رقبای اندرویدی‌اش که محصولات بدون حاشیه ارائه داده‌‏اند، عقب نماند. OnePlus 5T با نمایشگر کشیده 6.01 اینچی و دوربین دوگانه راهی بازار شده است و تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام به آن قدرت می‌دهد. OnePlus 3T نیز به صورت مشابه در سال گذشته و تنها پس از چندین ماه از معرفی گوشی OnePlus 3 معرفی شده بود.

در صورتی‌که شرکت وان‌پلاس تصمیم دارد تا به طور سالیانه، نسخه ارتقا یافته‌ی گوشی‌های پرچمدار خود را عرضه کند؛ کاربران می‌توانند براساس آن برنامه‌ریزی نمایند تا بهترین انتخاب را داشته باشند. با این‌حال کارل پی، موسس وان‌پلاس نسبت به ادامه یافتن این رویه در آینده چندان خوش‌بین نیست. به همین جهت، اعلام شده است:

ما نسخه‌ی دوم گوشی‎های خود را با پسوند T در صورتی‌ عرضه خواهیم کرد فناوری جدیدی وجود داشته باشد که برای کاربران مفید واقع شود. فعلاً هنوز تصمیم نگرفته‎ایم که آیا به اندازه کافی، قابلیت جدید وجود دارد که آن‌را به همراه مدل T گوشی پرچمدار سال آینده خود ارائه دهیم یا خیر.

به عبارت دیگر، چندان نمی‌توان مطمئن بود که OnePlus 6T سال آینده عرضه می‎شود؛ حتی شرکت وان‌پلاس نیز چندان از این موضوع مطمئن نیست و باید با آغاز سال 2018، در این رابطه بحث کرد. شرکت وان‌پلاس در رابطه با عرضه‌ی نسخه T گوشی‌های پرچمدار خود، برنامه‌ریزی بلندمدت ندارد زیرا هیچ‌یک از گوشی‌های OnePlus 3T و OnePlus 5T در زمان تولید OnePlus 3 و OnePlus 5، هنوز توسط شرکت سازنده آماده نشده بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)