خانهاخبار
با ویژگی‌های دوربین دوتایی Honor 9 آشنا شوید

با ویژگی‌های دوربین دوتایی Honor 9 آشنا شوید

امسال سال دوربین‌های دوتایی در گوشی‌های هوشمند است. این ویژگی بسیار خوب نه تنها در پرچمداران بلکه در میان‌رده‌های بازار نیز دیده می‏شود و هر شرکتی به سبک خود از لنزهای دوگانه دوربین بهره می‌برد.
۱۳۹۶/۸/۲۹
image

از سال گذشته گوشی‌های برند Honor نیز به این ویژگی مجهز شدند و امسال Honor 9، به عنوان پرچمدار 2017 برند آنر، با دوربین‌ دوتایی ارتقا یافته به بازار آمده است تا به کاربران توانایی بیشتر در عکاسی دهد.

ترکیب دوربین دوتایی آنر 9 همچون دوربین پرچمداران سری P هوآوی است که از یک لنز مونوکروم و یک لنز رنگی تشکیل شده است. لنز مونوکروم و رنگی این پرچمدار به ترتیب 20 و 12 مگاپیکسلی است و دیافراگم هر دو آنها اندازه F/2.2 دارد.

حضور لنز مونوکروم در کنار لنز رنگی گوشی سبب می‌شود تا جزئیات بیشتری در تصاویر ثبت شود و عکس‌ها جذابیت بیشتری داشته باشند. همچنین برای کاربرانی که علاقه‌مند به عکاسی سیاه و سفید هستند، این امکان وجود دارد که به صورت جداگانه با لنز مونوکروم آنر 9 عکاسی کنند و عکس‌های سیاه و سفید زیبایی بگیرند.

ثبت تصاویر پرتره هنری، با حالت بوکه در پس‌زمینه، قابلیت دیگر دوربین دوتایی آنر 9 است که برای بسیاری از کاربران امکان ارزشمندی است. فوکوس خودکار لیزری کمک می‌کند تا دوربین با سرعت بالایی روی سوژه‌ها فوکوس کند. همچنین چراغ فلش دوگانه نور طبیعی‌تری را برای عکاسی تامین می‌نماید.

image

Honor 9 همانطور که در روز عکس‌های زیبایی ثبت می‌کند، قادر است در شب و موقیعت‌های کم نور نیز عکس‌های روشنی بگیرد. به لطف فناوری Pixel binning دیگر نگران بد شدن عکس‌ها در فضاهای تاریک نخواهید بود و تجربه شیرینی با دوربین آنر 9 خواهید داشت.

در بسیاری از گوشی‌های هوشمند، وقتی روی سوژه‌ای زوم کنید، کیفیت عکس‌ها با افت کیفیت مواجه می‏شوند. آنر 9 ویژگی ارزشمندی به نام Dual-Lenz Hybrid Zoom دارد که هنگام زوم 2 برابر کیفیت عکس‌ها را کم نمی‌کند و همه چیز شفاف است. با دوربین این گوشی همچنین می‌توانید تا 10 برابر زوم دیجیتال داشته باشید.

خلق عکس‌های متحرک از امکانات نرم‌افزاری جالب دوربین Honor 9 است که پیش از فشردن دکمه شاتر ویدئو کوتاهی از آن لحظه ضبط می‌کند. شما می‌توانید این تصاویر متحرکت را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید و لحظات شادتان را با آنها سهیم شوید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)