خانهاخبار
آیا مشکل دوربین اکسپریا ایکس‎زد پرمیوم با آپدیت جدید برطرف می‎شود؟

آیا مشکل دوربین اکسپریا ایکس‎زد پرمیوم با آپدیت جدید برطرف می‎شود؟

گوشی هوشمند Xperia XZ Premium در ماه دسامبر امسال رونمایی شد. طولی نکشید که شرکت ژاپنی تولیدکننده این پرچم‌دار، اندروید 8.0 را به تن این مدل پوشاند. اما این آپدیت، مشکلاتی برای دوربین این مدل ایجاد کرده است. با جی اس ام باشید.
۱۳۹۶/۸/۲۴

همانطور که در خبرها منتشر شد، دوربین اصلی پرچم‎دار ژاپنی‎ها پس از دریافت نسخه 8.0 اندروید با اختلال روبرو شد که این موضوع نارضایتی کاربران را در بر داشت. از این رو شرکت سونی برای رفع مشکل دوربین آپدیت دیگری را برای اندروید این گوشی در نظر گرفت. اما این آپدیت نیز مشکلاتی برای سنسور دوربین به ویژه لیزر AF و سنسور RGBC-IR به وجود آورد و این دو را از کار انداخت. حال دوربین ایکس‎زد پرمیوم، افکت "blur" را برای همه عکس‎ها فعال کرده و جالب‎تر اینکه افکت "3D" نیز به طور کلی غیرفعال شده است.

با این وجود شرکت سونی به کاربران این اطمینان را داده که تمامی مشکلات پیش آمده برای دوربین ایکس‎زد پرمیوم به زودی و با آپدیت جدید رفع خواهد شد. به علاوه آپدیت جدید شامل آپدیت امنیتی ماه نوامبر این گوشی نیز خواهد بود. به گفته سخنگوی این شرکت از آنجا که همه دستگاه‎ها آپدیت جدید را به صورت OTA(وایرلس) دریافت خواهند کرد، تنها چند روز زمان لازم است تا همه گوشی‎های این مدل به جدیدترین آپدیت اندروید اوریو مجهز شوند. وی در پایان افزود: شرکت سونی به زودی لیست دستگاه‎های قابل آپدیت به جدیدترین نسخه اندروید را اعلام خواهد کرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (14 نظر)

محمد مهدی

۱۳۹۶/۹/۱۴
من گوشیمو زه اندروید 8 آپدیت کردم خیلی رونتر شده و دورین هم مثل قبلا عالی هست فقط نمی دونم چرا با سیم کارت خودم بسته ی اینترنتش وصل نمیشه ولی وقتی سیم کارت دوستانم رو قرار می دم LTE+ رو قشنگ کار می کنه هر کی می دونه لطفا جواب بده

حمید

۱۳۹۶/۹/۴
بعد از آپدیت گوشی خیلی رَونتر کار میکنه
هیچ مشکلیم با دوربینش نداشتم

Mahdi

۱۳۹۶/۸/۲۷
حاضرم شرط ببندم تا حالا گوشیو از نزدیک ندیدی:)))

مهندس درامپ

۱۳۹۶/۸/۲۶
من که آپدیت کردم بعدش فقط رم گوشی دائم پر بود و سرعت گوشی کمتر شد واسه همین زود فروختم و خلاص شدم از شرش حیف پول که بدی واسه سونی

Ehsan

۱۳۹۶/۸/۲۵
آخرین آپدیت این گوشی تمام مشکلات دوربین رو رفع کرده