خانهاخبار
منتظر معرفی گوشی بدون حاشیه Honor V10 در 28 نوامبر باشید

منتظر معرفی گوشی بدون حاشیه Honor V10 در 28 نوامبر باشید

براساس یک گزارش جدید، پیش از آنکه گوشی پرچمدار Honor V10 در لندن معرفی شود؛ ساب‌برند آنر از این مدل در چین رونمایی خواهد کرد. Honor V10 مانند پرچمداران جدید هوآوی، طراحی بدون لبه دارد.
۱۳۹۶/۸/۲۴

ساب‌برند آنر هوآوی در تاریخ 5 دسامبر در لندن، مراسم خبری را برگزار خواهد کرد؛ گمان می‌رود در این مراسم، به صورت رسمی از گوشی پرچمدار Honor V10 رونمایی شود. با این وجود، اگر علاقه‌مند به پرچمدار جدید چینی‌ها هستید؛ احتمالاً Honor V10 زودتر از انتظارتان معرفی خواهد شد. آن‎طور که پیداست، ساب‌برند آنر گوشی Honor V10 را در ابتدا در 28 نوامبر در چین معرفی خواهد کرد؛ پیش از آنکه این مدل در لندن رونمایی شود.

گوشی بدون حاشیه Honor V10 در ماه گذشته، تأییدیه 3C را دریافت کرده است که به عرضه زودهنگام این مدل در چین اشاره دارد. همچنین، بخش قابل‌توجهی از مشخصات گوشی Honor V10 هوآوی نیز فاش شده است.

image

در رابطه با طراحی این مدل، گفته می‎شود که Honor V10 از طراحی نزدیک به گوشی پرچمدار جدید هوآوی یعنی میت 10 پرو برخوردار خواهد بود؛ اطلاعات فاش شده، حاکی از آن است که در این مدل، انحنای شاسی گوشی بیشتر از میت 10 پرو خواهد بود. همچنین انتظار داریم Honor V10 به نمایشگر ساخت یک شرکت چینی با نام BOE Technology مجهز شده باشد.

آخرین گزارش‏ها نیز فاش می‌کند که Honor V10 با نمایشگر 6 اینچی عرضه خواهد شد که نسبت تصویر 2 به 1 دارد؛ در حال‌حاضر، گوشی‌های میت 10 پرو، میت 10 پورش دیزاین، میت 10 لایت و Honor 7X از چنین نمایشگری بهره می‏گیرند. در رابطه با چیپ‌ست احتمالی گوشی Honor V10 نیز پیش‌بینی شده است که ساب‌برند آنر از تراشه پرچمدار جدید هوآوی یعنی Kirin 970 استفاده خواهد کرد؛ همان‌طور که می‌دانید، این تراشه هشت هسته‎ای از واحد پردازش عصبی (NPU) برخوردار است که محتوای مربوط به هوش مصنوعی برای عکاسی و ترجمه متون را پردازش می‌کند.

image

مطابق با رویه اخیر آنر مبنی بر عرضه چندین مدل از یک گوشی، Honor V10 نیز در دو نسخه معرفی می‌شود؛ براساس گمانه‌زنی‎ها، ساب‌برند آنر تصمیم دارد تا این گوشی را با 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی معرفی کند و نسخه دیگر Honor V10 با هشت گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار خواهد شد.

سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.0 با جدیدترین نسخه از پوسته‌ی EMUI هوآوی، روی گوشی Honor V10 اجرا می‌شود. ظرفیت باتری در گوشی Honor V10 هنوز مشخص نشده است؛ با این وجود، پیش‌بینی می‌شود که Honor V10 با پشتیبانی از شارژ سریع با توان 22 وات عرضه شود. به احتمال زیاد، Honor V10 از فناوری شارژ سریع Super Charge هوآوی بهره خواهد برد که در میت 10 و میت 10 پرو نیز به کار گرفته شده است.

در پشت گوشی Honor V10، ساب‎برند آنر از ترکیب دو سنسور 16 و 20 مگاپیکسلی بهره می‎گیرد؛ البته نباید انتظار داشته باشید که دوربین اصلی توسط لایکا بهینه‌سازی شده باشد. هنوز جزئیات مربوط به دوربین سلفی گوشی Honor V10 اعلام نشده است اما گمان می‎رود این مدل به دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی مجهز شده باشد. در رابطه با قیمت احتمالی Honor V10 نیز باید گفت که این گوشی از میت 10 و میت 10 پرو ارزان‌تر خواهد بود؛ گمانه‌زنی‌ها نشان می‌دهد که ساب‌برند آنر برچسب قیمتی 450 دلار برای گوشی پرچمدار جدیدش درنظر گرفته است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ho3in

۱۳۹۶/۸/۲۵
با توجه به اینکه گوشیای آنر قیمت مناسبی دارند.
بنظرم v10 گوشیه پر فروشی خواهد بود.
شاید بهترین گزینه باشه بین گوشیای پرچم دار ( از لحاظ قیمت) .
البته باید اول گوشی موجود شه!