خانهاخبار
تصاویر واقعی گوشی OnePlus 5T به همراه مشخصات نهایی آن فاش شد

تصاویر واقعی گوشی OnePlus 5T به همراه مشخصات نهایی آن فاش شد

به‌تازگی، تصاویری از گوشی پرچمدار OnePlus 5T به‌دست آمده است که طراحی این گوشی را با نمایشگر بدون لبه به نمایش می‌گذارد. به همراه این تصاویر، مشخصات‌فنی نهایی OnePlus 5T نیز لو رفته است.
۱۳۹۶/۸/۲۰

شرکت وان‌پلاس در تاریخ 16 نوامبر از گوشی پرچمدار جدید خود یعنی OnePlus 5T به صورت رسمی رونمایی خواهد کرد. به‎تازگی، تصاویر واقعی از این مدل به‎دست آمده است که پرچمدار جدید وان‎پلاس را با بالاترین کیفیت به نمایش می‌گذارد.

image

با توجه به تصاویر فاش شده، گوشی OnePlus 5T حاشیه‎های باریکی خواهد داشت و تقریباً ابعاد مشابهی با گوشی OnePlus 5 دارد. شرکت وان‏‌پلاس، دکمه‌‏ی Home را از پایین صفحه‎نمایش OnePlus 5T حذف کرده است و این مدل با نمایشگر کشیده با نسبت ابعاد 18:9 عرضه خواهد شد؛ گفته می‏‌شود نمایشگر 6.01 اینچی گوشی OnePlus 5T رزولوشن Full HD + دارد که تراکم پیکسلی 401 پیکسل در هر اینچ را برای نمایشگر آن به همراه دارد.

image
image

با توجه به اینکه حاشیه‌های اضافی اطراف نمایشگر باریک شده، شرک وان‌پلاس به ناچار سنسور اثرانگشت را به پنل پشتی انتقال داده است. گوشی جدید OnePlus 5T از تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام استفاده می‎کند که واحد پردازشگر گرافیکی (GPU) آدرنو 540 برای آن درنظر گرفته شده است. مانند OnePlus 5، گوشی پرچمدار جدید چینی‌ها با شش و هشت گیگابایت حافظه رم عرضه خواهد شد؛ مدل مجهز به شش گیگابایت رم از 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی برخوردار است و شرکت وان‎پلاس، نسخه‌ی 8 گیگابایتی OnePlus 5T را با 128 گیگابایت حافظه داخلی ارائه می‎دهد. ناگفته نماند که OnePlus 5T نزدیک به 7.3 میلی‌متر ضخامت خواهد داشت و حدوداً 162 گرم وزن دارد.

image

OnePlus 5T از یک باتری 3300 میلی‌آمپر ساعت استفاده می‎کند و در لبه‌ی پایین گوشی، درگاه یواس‌بی تایپ سی قرار گرفته است. پرچمدار جدید شرکت وان‎پلاس از قابلیت شارژ بی‌سیم پشتیبانی نخواهد کرد و به همین جهت، بدنه فلزی دارد؛ البته شرکت وان‌پلاس این گوشی را با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع اختصاصی خود یعنی Dash Charge عرضه خواهد کرد که به باتری OnePlus 5T را به سرعت شارژ می‎کند. 

image

با توجه به مشخصات فاش شده از گوشی پرچمدار OnePlus 5T، این مدل به دوربین دوگانه مجهز خواهد بود؛ در پشت گوشی، سنسور 16 مگاپیکسلی IMX 398 سونی با دریچه دیافراگم F1.7 و سنسور 20 مگاپیکسلی IMX 376K با دریچه دیافراگم F1.7 جای گرفته است. OnePlus 5T از فلاش LED دوتایی برای دوربین اصلی بهره می‌گیرد که تصویربرداری در محیط‌های کم‏نور را امکان‏پذیر خواهد کرد. حداکثر رزولوشن فیلم‌برداری در گوشی OnePlus 5T به 4K و نرخ 30 فریم بر ثانیه محدود شده است. برای دوربین سلفی، شرکت وان‌پلاس از سنسور 16 مگاپیکسلی IMX 371 سونی با دریچه دیافراگم F2.0 استفاده کرده است که حداکثر با رزولوشن 1080p و نرخ 30 فریم بر ثانیه فیلم‌برداری می‌کند.

image

در رابطه با قابلیت‌هایی که دوربین اصلی OnePlus 5T ارائه می‎دهد، اعلام شده است که این مدل از همان حالت عکاسی Prom Mode در گوشی وان‌پلاس 5 بهره می‎گیرد و رابط‎کاربری دوربین بهبود پیدا کرده است. قابلیت Sunlight Display نیز برای نمایشگر گوشی OnePlus 5T درنظر گرفته شده است که با استفاده از الگوریتم‌های نرم‎افزاری، همواره بهترین تجربه ممکن را ارائه می‎دهد. براساس تصاویر فاش شده، ، نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه در گوشی جدید OnePlus 5T نزدیک به 80.5 درصد خواهد بود.

image

شرکت وان‌پلاس تصمیم دارد تا فروش گوشی پرچمدار OnePlus 5T را از تاریخ 21 نوامبر آغاز نماید؛ البته در حال‌حاضر، اشاره‌ای به قیمت احتمالی این مدل نشده است اما شایعات نشان می‌دهد که پرچمدار OnePlus 5T با قیمتی نزدیک به 600 دلار راهی بازار خواهد شد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)