خانهاخبار
انتشار بتای دوم اندروید 8.0 اوریو برای گلکسی اس 8

انتشار بتای دوم اندروید 8.0 اوریو برای گلکسی اس 8

تنها یک هفته پس از انتشار بتای اندروید 8.0 اوریو برای گلکسی اس 8، حالا به‌روزرسانی تازه‌ای برای آن منتشر شده است که لاگ تغییرات آن از رفع مشکلات امنیتی و رابط کاربری و همچنین افزوده شدن چند ویژگی جذاب خبر می‌دهد.
۱۳۹۶/۸/۱۹

همان‌طور که می‌دانید، سامسونگ چندی پیش نسخه بتای اندروید 8.0 اوریو را برای دوگانه پرچم‌دار گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس منتشر کرد. این سازنده محبوب روز گذشته هم یک به‌روزرسانی سفت افزاری تازه برای همه گوشی‌های اس 8 که به اندروید 8.0 اوریو ارتقا یافته‌اند، منتشر کرد. البته بسته امنیتی ماه اکتبر هم به همراه این به‌روزرسانی نرم‌افزاری منتشر شده است که حدودا 215 نقطه ضعف سیستم عامل گوگل را شناسایی و رفع می‌کند. این به‌روزرسانی تازه علاوه بر رفع مشکلات و نقاط ضعف امنیتی متعدد، چند نقطه ضعف بسیار مهم دیگر را هم در بدنه رسانه‌ای اندروید اوریو و همچنین در زمینه اجرای کدهای عملیاتی از راه دور شناسایی می‌کند و از بین می‌برد. حالا پایداری لانچر و وضعیت DeX که به گوشی اجازه می‌دهد به مونیتور یا کامپیوترهای مجاور متصل شود هم بهبود می‌یابد. کاربران دو گوشی اس 8 و اس 8 پلاس قبلا چند باگ دیگر هم در رابط کاربری گزارش کرده بودند. این به‌روزرسانی جامع تازه قرار است مشکل بسته شدن اجباری در منوی تنظیمات اپلیکیشن‌ها و همچنین هنگ کردن و باز و بسته شدن دوباره TouchWiz هنگام تغییر موقعیت آیکون‌ها را از منوی برنامه‌ها به صفحه خانه از بین ببرد. علاوه بر این موارد، انتظار می‌رود مشکل مصرف بیش از حد باتری گوشی رفع شود و عملکرد آن هم با بهینه‌سازی حافظه رم و CPU بهبود یابد.

جالب است بدانید که سامسونگ چند ویژگی تازه هم در قالب این به‌روزرسانی نرم‌افزاری به پرچم‌داران محبوبش اضافه کرده است. استایل‌های نمایشی متعددی به وضعیت نمایش ساعت روی صفحه و ویژگی Always-On  اضافه شده است و کاربران می‌توانند نوار زمینه نمایش نوتیفیکیشن‌ها را به حالت شفاف تغییر دهند. در لاگ تغییرات مربوط به این به روزرسانی شاهد هستیم که قابلیت Smart View هم بهبود یافته است و برای مثال اگر محتوای صفحه نمایش گوشی شما روی صفحه تلویزیون به نمایش درآید، پنل نمایش به صورت خودکار خاموش می‌شود.

سامسونگ به کاربران این دوگانه توصیه می‌کند برای جلوگیری از احتمال از بین رفتن اطلاعات مهم حتما از همه محتوای گوشی‌هایشان روی کارت حافظه microSD یا کامپیوتر شخصی بکاپ بگیرند. حجم فایل این به‌‌روزرسانی معادل 609  مگابایت گزارش شده و بهتر است پیش از آغاز نصب آن حتما از میزان حجم خالی حافظه داخلی گوشی و سطح شارژ باتری اطمینان حاصل کنید. به محض نصب این به‌روزرسانی باید قادر باشید شناسه سفت افزار تازه را تحت عنوان G950FXXU1ZQK4 مشاهده کنید.

کمپانی سامسونگ هفته گذشته نسخه بتای اندروید 8.0 اوریو را برای همه کاربران علاقه‌مند در آمریکا، انگلیس  و کره جنوبی منتشر کرد. فاز دوم انتشار این سیستم عامل تازه قرار است در چین، اسپانیا، المان، هند، لهستان و فرانسه اجرا شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

mojtaba9849

۱۳۹۶/۸/۲۱
سلام دوست عزیز
اگه گوشیتون رو روت نکردید جای نگرانی نیست آخرین آپدیت فک کنم حدود 400 مگ بود.
موفق باشید

mojtaba9849

۱۳۹۶/۸/۲۱
سلام دوست عزیز
احتمالا برای ایران نسخه نهایی و جهانی عرضه میشه که بدون باگ هست.
موفق باشید

Seen son

۱۳۹۶/۸/۲۰
چون برای ایران نیومده??

آرمان

۱۳۹۶/۸/۲۰
خب حداقل خبر میزارید جوابگو باشید واسه سایت زشته.... کل سایت به بیننده بستگی داره
از خبر قبلی بتای اول نوشتیم واسه ایرانیان چجوری فعال میشه هیچ کسی جواب نداد
پیگیر نظرات باشید نه فن شرکت?

امین

۱۳۹۶/۸/۲۰
واسه ایران کی اپدیت اس۸ میاد
یا میشه نصبش کرد قبل از اینکه بیاد؟