خانهاخبار
رندرهای iPhone X Plus اپل با نمایشگر 6.7 اینچی منتشر شد

رندرهای iPhone X Plus اپل با نمایشگر 6.7 اینچی منتشر شد

Martin Hajek رندرهای جدیدی را از iPhone X Plus منتشر کرده است که ابعاد احتمالی این گوشی را با صفحه‌نمایش 6.7 اینچی به نمایش می‌گذارد؛ با وجود افزایش اندازه صفحه‌نمایش، ابعاد iPhone X Plus مانند آیفون 8 پلاس خواهد بود.
۱۳۹۶/۸/۱۹

با اینکه از عرضه آیفون 10 (iPhone X) به بازار، مدت زمان زیادی نمی‌گذرد؛ شایعات زیادی پیرامون نسل جدید آیفون‌های اپل منتشر شده است. آن‌طور که ادعا می‌شود، اپل سال آینده دو آیفون با نمایشگر OLED عرضه خواهد کرد که یک مدل به عنوان جانشین آیفون 10 عرضه می‌شود و مدل دیگر، نسخه «پلاس» پرچمدار جدید کوپرتینویی‎ها است.

image

اگر شایعات منتشر شده صحت داشته باشد، اپل سال آینده دو آیفون با نمایشگر 5.8 اینچی و 6.46 اینچی عرضه خواهد کرد که به نمایشگر OLED مجهز شده است. به همین جهت، Martin Hajek به‌تازگی رندرهای جدیدی منتشر کرده است که نسخه «پلاس» آیفون 10 را به نمایش می‌گذارد؛ البته، باید گفت که رندرهای طراحی شده توسط وی به یک آیفون با نمایشگر 6.7 اینچی اشاره می‌کنند اما تصاویر منتشر شده نشان می‎دهد که نسخه «پلاس» آیفون 10 از نظر ابعاد چه تفاوتی با این گوشی خواهد داشت.

image

Martin Hajek مدعی است که آیفون 10 پلاس (iPhone X Plus) ابعادی نزدیک به آیفون 8 پلاس دارد؛ با این‌حال با حذف حاشیه‎های اضافی اطراف نمایشگر و استفاده از یک نمایشگر کشیده با نسبت ابعاد 19.5 به 9، می‌توان اندازه نمایشگر آیفون 10 پلاس را از 5.5 اینچ به 6.7 اینچ افزایش داد. رندرهای منتشر شده را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید:

باید اشاره کرد که احتمالاً اپل در سال آینده، یک آیفون با نمایشگر بزرگ‌تر از 6 اینچ عرضه خواهد کرد. با این وجود، اندازه صفحه‎نمایش آیفون جدید اپل به صورت دقیق مشخص نشده است. همان‎طور که در ابتدا گفته شد، فعلاً انتظار می‌رود این مدل با صفحه‌نمایش 6.46 اینچی راهی بازار شود.

image

با وجود اینکه رندرهای جدید، نشان می‌دهد که از نسخه «پلاس» آیفون 2018 اپل چه انتظاراتی باید داشته باشیم، بد نیست اشاره کنیم که تغییرات احتمالی در این رندر به نمایش گذاشته نشده است. از جمله تغییراتی که در آیفون‏های 2018 محتمل به‌نظر می‌رسد، استفاده از شاسی آلومینیومی ضدزنگ جدیدی است که از بیش از چهار قسمت تشکیل شده؛ گفته می‌شود اپل برای بهبود سیگنال‌دهی آیفون‏های جدید خود، تصمیم دارد تا تعداد قطعات شاسی گوشی جدید خود را افزایش دهد.

image

همچنین مینگ‌چی کو نسبت به عرضه آیفون‌های جدید اپل با سیستم Face ID خوش‌بین است؛ البته به گفته‎ی وی، دوربین پشتی آیفون‌های 2018 از دوربین TrueDepth بهره نمی‌گیرد زیرا اپل نگران است که نتواند قطعات سخت‌افزاری لازم را برای دوربین پشتی تأمین کند. بنابر اعلام مؤسسه KGI Securities، اپل همچنان از شش لنز پلاستیکی در دوربین اصلی آیفون‎‌های جدید خود استفاده خواهد کرد زیرا استفاده از 7 لنز پلاستیکی یا ترکیب هیبریدی 2 لنز شیشه‌ای و 3 لنز پلاستیکی، تأثیر چشمگیری روی عمکلرد دوربین نخواهد داشت.

image

هنوز شایعات بیشتری از آیفون‌های جدید اپل به‌دست نیامده است اما احتمالاً آیفون اولد با نمایشگر 5.28 اینچی که در شایعات گذشته به عرضه آن اشاره شده بود، معرفی نخواهد شد. در بازار گوشی‏های هوشمند، دیگر چندان برای محصولات مجهز به صفحه‌نمایش کوچک تقاضا وجود ندارد و اپل با اطلاع از این موضوع، از عرضه آیفون اولد با نمایشگر 5.28 اینچی صرف‌ظر کرده است.  

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (17 نظر)

مهدی

۱۳۹۷/۵/۱۰
آقای حسین شما هنوز باتری خوب ندیدی
و نوت 8 هم هنگ نمی کنه این که شما ازش صحبت میکنی تعصبه
در ضمن کابل شارژر کپی بردای نکرده
یکی کابل لایتینگه یکی دیگه type_c که خیلی فرق دارن
با این حرف سوادت رو نشون دادی
آیفون برای شما که هیچ اطلاعی از تکنولوژی نداری و مثل ios محدود هستی خوبه بخر و با تعصب تمام استفاده کن

حسین

۱۳۹۷/۵/۱۰
در ضمن عزیزم سامسونگ از رو ایفون کپی کرده که شکل شارژ ایفونم رو گوشیش گذاشته?به نظر من سامسونگ کپی کاری زیاد داره

حسین

۱۳۹۷/۵/۱۰
عزیز عذر میخوام ولی قیمت این گوشی ها توی این کشور خیلی بالا هست طوری که برای مثال یه سانتافه تو خارج میتونی با هفتاد هشتاد میلیون سوار بشی شایدم کمتر ولی تو ایران اون خودرو صد صدو ده میلیون هست ایفون 8 plus امکاناتش کمی کمتر از x هست و توی ایران شاید x ارزش کمتر باشه

حسین

۱۳۹۷/۵/۱۰
عزیزم،عشقم در مورد چیزی نمیدونی لطفا صحبت نکن من خودم ایکس دارم باتریش عالی صفحش عالی همه چیش میارزه به سامسونگی شما میگی گوشیی که اصلا امکان هنگ کردن نداره خییلی بهتر از سامسونگ در ضمن پدرم نوت هشت داره گاهی اوقات هنگ میکنه.
همچین لامبورگینی با بی ام و مقایسه نکن میخندن به شما.

نيما

۱۳۹۷/۱/۶
اقاي محترم لطفا يه مطالعه كوچيك در باره مقايسه A10 fusion و A11 bionic وA9 بكنيد بعدا بگيد فرق نكرده