خانهاخبار
ایرانسل از اپلیکیشن مدیریت تلفن همراه کودکان رونمایی کرد

ایرانسل از اپلیکیشن مدیریت تلفن همراه کودکان رونمایی کرد

ایرانسل با هدف فراهم کردن امکان بهره‌مندی مناسب کودکان و نوجوانان از امکانات و فواید رسانه‌های دیجیتال، اینترنت و شبکه‌های اجتماعی و مدیریت والدین بر استفاده کودک از تلفن همراه، مجموعه اپلیکیشن «کودک من» را به صورت رایگان در اختیار مشترکان خود قرار داد.
۱۳۹۶/۸/۱۶

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این مجموعه شامل اپلیکیشن راه‌انداز «کودک من» و اپلیکیشن «مدیریت کودک من» است. برنامه کاربردی «مدیریت کودک من» روی گوشی والدین و راه‌انداز «کودک من» روی گوشی کودک نصب می‌شود. با نصب راه‌انداز «کودک من»، ظاهر صفحه نمایش گوشی تلفن همراه کودک به ظاهری کاملا کودکانه و جذاب تبدیل خواهد شد و با نصب اپلیکیشن «مدیریت کودک من»، والدین خواهند توانست نحوه استفاده کودک از تلفن همراه را در بستر اینترنت از راه دور و از طریق گوشی تلفن همراه خود مدیریت کنند.

image

از جمله امکانات این برنامه می‌توان به تعریف فهرست مجاز مخاطبان کودک به منظور برقراری تماس، ارسال و دریافت پیامک، تعریف فهرست مجاز وب‌سایت‌ها برای کودک، نظارت بر برنامه‌های کاربردی نصب شده روی گوشی همراه کودک و امکان فعال یا غیرفعال کردن هر یک از آن‌ها، تعریف زمان‌بندی دلخواه برای استفاده کودک از خدمات تماس، پیامک و اینترنت همراه، تعریف زمان‌بندی دلخواه برای استفاده کودک از هر یک از برنامه‌های کاربردی و نیز دریافت گزارش‌ تماس‌ها، پیامک‌ها، وب‌سایت‌های بازدید شده و برنامه‌های کاربردی استفاده شده توسط کودک و همچنین تغییرات سیم‌کارت کودک اشاره کرد.

برای استفاده از این مجموعه باید سیم‌کارت‌های کودک و والدین، ایرانسلی یا ترابرد شده به شبکه ایرانسل بوده و هر دو همزمان تحت مالکیت پدر یا مادر باشد. علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و دانلود این مجموعه و فایل راهنمای آن به وب‌سایت ایرانسل به نشانی irancell.ir مراجعه کنند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)