خانهاخبار
گوشی Honor V10 با نمایشگر بدون لبه ماه آینده معرفی خواهد شد

گوشی Honor V10 با نمایشگر بدون لبه ماه آینده معرفی خواهد شد

ساب‌برند آنر از گوشی پرچمدار جدید خود با نام Honor V10 در اوایل ماه دسامبر رونمایی خواهد کرد؛ این مدل با طراحی بدون لبه، به نمایشگر کشیده با نسبت ابعاد 18 به 9 مجهز شده است.
۱۳۹۶/۸/۱۶

در ماه سپتامبر، تصاویری مبنی بر اینکه ساب‌برند آنر هوآوی روی نسخه جدید Honor V9 مشغول به کار است. براساس گزارش‎های به‌دست آمده، نسل جدید این گوشی با نام Honor V10 عرضه خواهد شد و به صورت رسمی در تاریخ 5 دسامبر (14 آذر) در لندن معرفی می‌شود.

آن‌طور که پیداست، گوشی Honor V10 به نمایشگر بدون لبه مجهز خواهد بود و صفحه‌‏نمایش آن، نسبت ابعاد 2 به 1 دارد. در مشخصات سخت‌افزاری، گوشی جدید ساب‎برند Honor V10 بخشی از قابلیت‌های براداران خود یعنی میت 10 و میت 10 پرو را که به‌تازگی معرفی شده‌اند؛ به ارث می‌گیرد.

اسناد تازه فاش شده از Honor V10، نشان می‎دهد که این گوشی با شماره مدل BKL-AL00، BKL-TL00 و BKL-AL20 راهی بازار می‎شود. همچنین به‌‏نظر می‌رسد که Honor V10 از قابلیت «شارژ سریع» پشتیبانی خواهد کرد؛ هرچند، نوع فناوری آن مشخص نشده است.

image

چیپ‌ست Kirin 970 که تراشه پرچمدار جدید هوآوی محسوب می‌شود و به پرچمداران این شرکت از سری میت 10 قدرت می‌دهد؛ برای گوشی Honor V10 درنظر گرفته شده است. هوآوی درنظر دارد تا این گوشی بدون لبه‌ را با شش گیگابایت حافظه رم ارائه دهد و می‌توانید آن‎را در دو مدل با 64 و 128 گیگابایت حافظه خریداری کنید.

در پشت گوشی Honor V10، از دوربین دوگانه استفاده شده است؛ انتظار می‎رود دوربین دوتایی این گوشی از ترکیب دو لنز 20 و 16 مگاپیکسلی تشکیل شود. در رابطه با این مدل، باید اذعان کرد که گوشی Honor V10 به نمایشگر 5.99 اینچی Quad HD + مجهز خواهد بود؛ نسبت رزولوشن صفحه‌نمایش به دلیل کشیده‌تر شدن آن به 1440 در 2880 پیکسل رسیده است.

image

از آنجایی‌که چندین ماه از عرضه‌ی نسخه نهایی سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.0 می‎گذارد، گمان می‌رود گوشی جدید Honor V10 نیز با این نسخه عرضه شود. به احتمال زیاد، پوسته‌ی EMUI 8.0  نیز رابط‌کاربری گوشی جدید Honor V10 را شخصی‌سازی خواهد کرد. در رابطه با سایر مشخصات سخت‌افزاری احتمالی Honor V10، گفته می‌شود این مدل از درگاه یواس‌بی تایپ سی استفاده خواهد کرد و به یک باتری با ظرفیت زیاد مجهز می‎شود.

برای مقایسه Honor V10 با نسل قبل، بد نیست اشاره کنیم که Honor V9 با صفحه‎نمایش 5.7 اینچی Quad HD با نسبت ابعاد 16:9، دوربین دوگانه 12 و 20 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و تراشه Kirin 960 عرضه شده بود. البته، هنوز مشخص نیست که Honor V10 در زمینه عکاسی سلفی، پیشرفت چشمگیری نسبت به Honor V9 دارد یا خیر؛ با این‌حال مشخص است که این گوشی نسبت به نسل قبل، با تغییرات قابل‌توجهی همراه بوده است. 

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مجید بوالحسنی از اراک

۱۳۹۶/۸/۱۹
هواوی بدجوری عرصه رو به سامسونگ و اپل داره تنگ میکنه.واقعا که داره قدم به قدم و شانه به شانه با این شرکت ها حرکت میکنه.