خانهاخبار
اسپیکرهای Libratone؛ تلفیقی از زیبایی و قدرت صدا

اسپیکرهای Libratone؛ تلفیقی از زیبایی و قدرت صدا

اگرچه در بازار صوت و موسیقی شرکت‌های نامداری حضور دارند که محصولاتشان برای همگان شناخته شده‌ است، در سال‌های اخیر برندی همچون لیبرتون پا به میدان گذاشته است که نه تنها از پیشکسوتان بازار چیزی کم ندارند بلکه در برخی موارد از آنها برتر است.
۱۳۹۶/۸/۱۵

Libratone یک برند دانمارکی است که از سال 2009 کار خود در زمینه تولید انوع هدفون و اسپیکر آغاز کرده است و در همین مدت کوتاه توانسته‌ در بازار صوت و موسیقی بدرخشد.

نام این برند از ترکیب دو واژه Liberation و Tone ساخته شده است تا وصف کننده هدف این شرکت در تولید محصولاتی با کیفیت و خوش‌ صدا باشد. لیبرتون در پی خلق تجربه‌ای ناب از شنیدن موسیقی برای کاربران است تا صدا را آنطور که می‌خواهند در هر زمان و مکان بشنوند.

تلفیق دانش، خلاقیت و تخصص مهندسان لیبرتون با طراحی اسکاندیناویایی منجر به خلق اسپیکرهای وایرلس زیبا با صدای فوق‌العاده شده‌ است که نظر هر مشکل پسندی را به خود جلب می‌کند.

image

اسپیکرهای Zipp و Zipp mini لیبرتون جزو محصولات خاص بازار هستن که قادرند صدایی 360 درجه با کیفیت Full HD را در فضای خانه شما پخش کنند. این اسپیکرها طراحی استوانه‌ای شکل دارند و از ووفر و توییترهای از جنس Neodymium بهره می‌برند.

قدرت خروجی صدای Zipp و Zipp mini به ترتیب 60 و 100 وات است که برای تولید صدایی بیشتر می‌توان تا 6 اسپیکر را بهم لینک کرد. علاوه بر اینکه اپلیکیشن اندروید و iOS لیبرتون امکان مدیریت هر اسپیکر را در اختیار شما می‌گذارد، با استفاده از نمایشگر لمسی قرار گرفته روی دستگاه می‌توان بلندی صدا را کم و زیاد کرد، آهنگ‌ها را عقب و جلو برد یا پخش آنها را موقتا متوقف نمود.

اسپیکرهای وایرلس Libratone قابلیت اتصال از طریق وای‌فای و بلوتوث را به گوشی دارند و به خاطر وزن کم و ابعاد کوچکشان می‌توان به راحتی آنها را جابه‌جا نمود. باتری این اسپیکرها قابل شارژ است و با هر بار شارژ بین 8 تا 10 ساعت به کار ادامه می‌دهند.

Zipp و Zipp mini جزو معدود اسپیکرهایی از برندهای معتبر جهانی است که از قابلیت اتصال فلش مموری پشتیبانی می‌کنند. با استفاده از این امکان می‌توان به راحتی فلش خود را به اسپیکر وصل کنید تا به سرعت آهنگ‌های روی آن را پخش کند.

پوشش پارچه‌ای دور این اسپیکرها در رنگ‌ها متنوع در دسترسی کاربران قرار دارد، که با زیپی که در پایین آنها قرار دارد، به راحتی می‌توان تعویضشان کرد. در میان مدل‌ها متنوع اسپیکرها زیپ مدل کپنهاگ به خاطر داشتن پوششی از پشم ایتالیایی از بقیه خا‌ص‌تر است و ظاهری لاکچری‌تر به خانه شما می‌بخشد.

اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری از این اسپیکرها به دست آورید پیشنهاد می‌کنیم بررسی Zipp و Zipp mini لیبرتون را مطالعه کنید و برای خرید آنها به سایت www.armanhamrah.com مراجعه کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)