خانهاخبار
شکار BMW M8 در پیست نوربرگ‌رینگ

شکار BMW M8 در پیست نوربرگ‌رینگ

زمان زیادی تا معرفی سوپر اسپرت ب ام و M8 باقی نمانده و کمپانی آلمانی در حال گذراندن آزمون‌های مختلف برای این خودرو است. به تازگی M8 در پیست نوربرگ‌رینگ مشاهده شده است.
۱۳۹۶/۸/۱۵

زمان زیادی تا رونمایی رسمی نسخه نهایی ب ام و سری 8 باقی نمانده اما هنوز باید چشم انتظار دیدن آن باشیم چراکه کمپانی آلمانی همچنان در حال انجام آزمون‌های مختلف بر روی محصول جدید خود است تا از عملکرد آن اطمینان حاصل کند. اما به تازگی تصاویری از نسخه عملکردی یعنی M8 دیده شده که در پیست نوربرگ‌رینگ در حال گذراندن تست‌هاست.

image

 

image

 

خبرنگاران موفق شده‌اند باز هم تصاویر جدیدی را از نسخه عملکردی سری 8 ثبت کرده‌اند که این بار جزئیات بیشتری از نسخه نهایی در اختیار ما می ‌گذارند؛ به ویژه در رابطه با کابین. ورودی‌های هوای زیادی بر روی سپر جلو دیده می‌شود و جلو پنجره کلیوی دوقلو همچنان حفظ شده است. این ورودی‌ها وظیفه سنگینی برای خنک کردن موتور 4.4 لیتری 8 سیلندر با توربو دوقلو و 600 اسب بخار قدرت بر عهده دارند.

image

 

image

 

چرخ‌های جدید که به نظر به نسخه نهایی نزدیک هستند، چراغ‌های عقب جدید که توسط پوشش‌های مخصوص مستتر شده‌اند و دیفیوزر جدید هجومی از ویژگی‌هایی هستند که در این خودرو قابل تشخیص هستند. 4 سراگزوز در عقب دیده می‌شوند که گواهی بر عملکرد خوب این خودرو است. ترمزهای به روز شده، تقویت سیستم تعلیق و بهبود عملکرد جعبه دنده از نسخه استاندارد سری 8 تا نسخه عملکردی M8، از تغییرات قابل انتظار هستند.

image

 

image

 

در کنار سری 8 و نسخه عملکردی M8، ب ام و احتمالا پکیج M را برای نسخه‌های میان رده هم عرضه خواهد کرد همانند چیزی که در M235i دیدیم. این پکیج می‌تواند شامل تغییرات ظاهری و شاید تغییراتی اندک بر روی ویژگی‌های فنی باشد.

نخستین رونمایی از سری 8، توسط نسخه GTE خواهد بود که در مسابقات 24 ساعته رولکس خواهد بود. اما کمپانی ب ام و هنوز زمان رسمی برای رونمایی از نسخه تولیدی استاندارد سری 8 را اعلام نکرده اما انتظار می‌رود که این اتفاق در اوایل سال 2018 رخ دهد و فروش آن از اواخر همین سال آغاز شود. اما اگر منتظر نسخه M8 هستید، به این زودی‌ها منتظر معرفی آن نباشید چراکه احتمالا پیش از سال 2019 شاهد آن نخواهیم بود. 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)