خانهاخبار
مرورگر اینترنت سامسونگ برای همه دستگاه‌های اندرویدی منتشر شد

مرورگر اینترنت سامسونگ برای همه دستگاه‌های اندرویدی منتشر شد

همانطور که می‌دانید موبایل‌های سامسونگ از یک مرورگر اختصاصی استفاده می‌کنند که بسیار قابلیت‌های جالبی دارد و حالا سامسونگ اقدام به انتشار این اپلیکیشن برای دستگاه‌های اندرویدی بالاتر از نسخه ۵ منتشر کرده‌است.
۱۳۹۶/۸/۱۲

درگذشته برنامه مرورگر اینترنت سامسونگ فقط برای سری‌های گلکسی، نکسوس و پیکسل قابل دریافت بود؛ اما اخیرا بر روی تمام دستگاه‌هایی که اندروید لالیپاپ و یا نسخه‌های بالاتر را استفاده می‌کنند منتشر شده است. این برنامه از طریق فروشگاه‌های Google Play و Samsung App Store قابل‌دانلود است. موتور جست‌وجوگر پیش‌فرض این دستگاه گوگل است ولی این امکان فراهم است که بتوان از دیگر جستجوگرها نظیر Yahoo, Bing و DuckDuckGo نیز به‌جای گوگل استفاده‌ کرد. 

در بین ویژگی‌های این برنامه حالت Dark یا تیره هم وجود دارد. این حالت که برای شب طراحی شده پس‌زمینه مطالب را به مشکی و رنگ نوشته‌ها را به سفید تغییر می‌دهد. این قابلیت خواندن در شب را آسان‌تر می‌کند و فشار کم‌تری به چشمان شما می‌آورد. 

به‌علاوه قابلیت “Chrome extension” نیز در این اپ قابل اجراست. این بدین معناست که شما می‌توانید آدرس‌های نشان‌دار شده خود را در مرورگر Chrome دسکتاپ، در تلفن‌همراه‌تان دراختیار داشته‌باشید. گزینه “Sync With Samsung Cloud” نیز این امکان را به شما می‌دهد که آدرس‌های نشان‌دار شده و صفحات ذخیره‌شده را در موبایل‌ یا تبلت‌تان مشاهده کنید.

image

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

P

۱۳۹۶/۸/۱۲
من خودم که سامسونگ دارم از کروم استفاده میکنم :-)

محمد

۱۳۹۶/۸/۱۲
خیییییلی خوبه من کا از اول از همین مرووزگر استفاده کردم و به کروم نگاه هم نکردم
یه مدت کوتاهی مشکل داشت اما‌سامسونگ آپدیت جدید داد فوری برطرف شد

سامان

۱۳۹۶/۸/۱۲
ویژگی بسیار کاربردی مرورگر سامسونگ پشتیبانی از افزونه هاست که در کروم اندروید وجود نداره. مثلا افزونه حذف تبلیغات خیلی کاربردیه .