خانهاخبار
زمان عرضه مدل LTE سرفیس پرو مشخص شد

زمان عرضه مدل LTE سرفیس پرو مشخص شد

مدت‎ها بود که شایعات متفاوتی از زمان عرضه تبلت مایکروسافت با نام Surface Pro در وبسایت‎های مختلف منتشر می‌شد اما تاکنون خبر عرضه این دستگاه به طور دقیق بیان نشده بود. در ادامه جی اس ام به خبرهای جدید در این رابطه خواهد پرداخت.
۱۳۹۶/۸/۱۱

بالاخره پس از مدت‎ها، خبرهایی از زمان دقیق عرضه تبلت «سرفیس پرو»به گوش رسیده است. طبق داده‎ها مایکروسافت در اولین روز از آخرین ماه سال جاری (دهم آذرماه)، سرفیس پرو را با پشتیبانی از شبکه LTE روانه بازار خواهد کرد. البته باید اشاره داشت که مایکروسافت برای اولین بار این مدل را در ماه مه امسال معرفی کرد ولی تا برگزاری کنفرانس ایگنیت، زمان عرضه این مدل را نامشخص باقی گذاشت.

image

با این همه پاییز امسال فصل پرهیاهویی برای مایکروسافت رقم خورده چرا که علاوه بر عرضه «سرفیس بوک 2»، برای دومین بار و در رویداد سالانه‎اش در 31 اکتبر در لندن، از«سرفیس پرو ال تی ای» پرده برداشت. به گفته این شرکت، سرفیس پرو تبلتی دو منظوره است که مدل پایه آن با پردازنده Core i5، 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی SSD به قیمت 1149 دلار در اختیار علاقه‏‎مندان قرار خواهد گرفت و در صورتی که کاربران به سرعت و فضای بیشتری برای داده‎هایشان نیاز داشته باشند، نسخه 1449 دلاری این مدل با حافظه رم 8 و حافظه داخلی 256 گیگابایت انتخاب بهتری خواهد بود.

به علاوه مایکروسافت مدعی است که مودم “Cat 9”، این مدل را به سریع‎ترین تبلت LTE دنیا بدل ساخته که با پشتیبانی از 20 شبکه مختلف LTE به کاربران اجازه می‎دهد تا در سراسر دنیا از اینترنت پرسرعت بهره‎مند شوند.

بر اساس شایعه‎های منتشر شده، به نظر می‎رسد مایکروسافت مدل کنونی را با هدف جلب نظر جامعه تجاری طراحی نموده اما هنوز اطلاع دقیقی از زمان عرضه دیگر نسخه‎های این مدل در دسترس نیست. این شرکت همچنین از به‎کارگیری شبکه LTE در دیگر مدل‎ها صحبتی به میان نیاورده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

میلاد

۱۳۹۶/۸/۱۲
برای خیلی از دنبال کنندگان اخبار سرفیس جای سوال هست که چرا مایکروسافت فقط مدل core i5 را دربین تمام مدلهای سرفیس بعنوان محصول جدید مجهز به LTE معرفی کرد...لازم به ذکر است سرفیس 2017 مدل core i5 تنها واولین تبلت core i5 درجهان است که fanless (بیصدا یا فاقد فن جهت بیرون راندن گرما) میباشدودلیل این امر تاحدودی برمیگردد به استفاده از cpu نسل هشتم core i5 و استفاده از روشهای ابداعی جدید که فقط مایکروسافت میداند!!!! شرکتهای دیگرهم تبلت core i5 تولید میکنند اما سروصدای فن رونتونستند هنوز حل کنند.....