خانهاخبار
پرچمدار HTC U11 Plus با حاشیه‌های باریک و باتری غول‌آسا معرفی شد

پرچمدار HTC U11 Plus با حاشیه‌های باریک و باتری غول‌آسا معرفی شد

شرکت HTC به‌تازگی از فبلت پرچمدار HTC U11 Plus با طراحی کشیده و بدون لبه رونمایی کرده است. این مدل برخلاف HTC U11، از نمایشگر 6 اینچی استفاده می‌کند و به دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی مجهز شده است.
۱۳۹۶/۸/۱۱

گوشی HTC U11 یکی از بهترین پرچمداران سال 2017 محسوب می‌شود؛ با این‌حال، این مدل از سبک طراحی جدید گوشی‌های هوشمند پیروی نمی‌کند و حاشیه‌های زیادی در اطراف صفحه‌نمایش خود دارد. شرکت اچ‌تی‌سی، به‌تازگی مدل جدید آن‌را با نام HTC U11 Plus معرفی کرده است که نسبت به HTC U11 بهبود یافته و حاشیه‌های باریکی دارد.

صفحه‌نمایش یکی از مهم‌ترین تغییراتی است که شرکت اچ‌تی‌سی در گوشی U11 Plus نسبت به نسل قبل اعمال کرده است. این مدل با صفحه‌نمایش 6 اینچی Super LCD6 عرضه خواهد شد که نسبت ابعاد 2 به 1 دارد و رزولوشن نمایشگر Quad HD + یا 1440 در 2880 پیکسل است. روی صفحه‌نمایش، پوشش گوریلا گلس 5 قرار گرفته است و هیچ دکمه‌ی فیزیکی در پنل جلوی گوشی وجود ندارد؛ سنسور اثرانگشت نیز به پشت گوشی منتقل شده است.

image

در پشت فبلت HTC U11 Plus، سنسور 12 مگاپیکسلی اولتراپیکسل 3 با لرزش‎گیر اپتیکال و دیافراگم F1.7 قرار دارد که می‌تواند پیکسل‎هایی را به اندازه 1.4 میکرومتر به ثبت برساند؛ این دوربین از فوکوس خودکار UltraSpeed بهره می‎گیرد و با فلاش LED دوگانه همراه شده است. دوربین اصلی ویدیوهایی را با رزولوشن 1080p و نرخ 120 فریم بر ثانیه و رزولوشن 4K با صدای Hi-Res به ثبت می‌رساند.  

برای دوربین سلفی، شرکت تایوانی اچ‏تی‌سی از یک سنسور 8 مگاپیکسلی با زاویه دید 85 درجه استفاده کرده است که دیافراگم F2.0 دارد و حداکثر ویدیوهایی را با رزولوشن 1080p به ثبت می‎رساند. گوشی HTC U11 Plus موفق به دریافت تأییدیه IP68 شده است که مقاومت این گوشی را در برابر آب و گردوغبار تضمین می‌دهد؛ به همین جهت، می‌توانید پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی را به مدت 30 دقیقه در عمق 1.5 متری غوطه‌ور نمایید.

image

در پشت گوشی HTC U11 Plus از همان زبان طراحی دوست‌داشتنی HTC U11 استفاده شده است؛ سطح مایع، نامی است که شرکت اچ‌تی‌سی برای بدنه براق گوشی جدید خود انتخاب نموده و می‌توانید پرچمدار جدید این شرکت را در سه رنگ مشکی سرامیکی، نقره‌ای و مشکی نیمه‌شفاف خریداری کنید.

گوشی HTC U11 Plus از چیپ‌ست اسنپدراگون 835  قدرت می‌گیرد که چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه یا شش گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه، بسته به منطقه عرضه برای آن درنظر گرفته شده است. در هر دو مدل، می‌توانید فضای ذخیره‌سازی را با استفاده از کارت حافظه میکرو SD افزایش دهید. توجه داشته باشید که فبلت پرچمدار HTC U11 Plus، بسته به منقطه عرضه ممکن است از دو سیم‌کارت پشتیبانی کند یا چنین ویژگی را داشته باشد.

image

شرکت اچ‌تی‌سی، فبلت پرچمدار HTC U11 Plus را به یک باتری غول‌آسای 3930 میلی‌آمپر ساعت مجهز کرده است که از فناوری شارژ سریع 3.0 کوالکام پشتیبانی می‌کند. روی این گوشی، سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.0 اجرا می‌شود که پوسته‌ی HTC Sense آن‌را شخصی‌سازی کرده است. محبوب‌ترین قابلیت HTC U11 یعنی «اج سنس» در فبلت پرچمدار جدید تایوانی‌ها نیز وجود دارد؛ به دلیل استفاده از حسگر روی لبه‌های گوشی، می‌توانید لبه‌های آن‌را فشار دهید و بسته به فشار وارد شده، برنامه‏های مختلفی اجرا می‎شود. البته شرکت اچ‌تی‌سی، قابلیت‌های اج‌ سنس را در جدیدترین نسخه افزایش داده است.

image

ابعاد گوشی پرچمدار جدید اچ‌تی‎سی، 158.5 در 74.9 در 8.5 میلی‎متر ست و این مدل تنها 188 گرم وزن دارد. پرچمدار جدید HTC U11 Plus از Cat.15 LTE پشتیبانی می‎کند که حداکثر سرعت دریافت 800 مگابیت بر ثانیه و حداکثر سرعت بارگزاری 150 مگابیت بر ثانیه را فراهم می‌آورد. HTC U11 Plus فاقد جک هدفون 3.5 میلی‎متری است؛ البته بعید می‌دانیم که منتظر ارائه این ویژگی به همراه پرچمدار جدید اچ‌تی‎سی بودید. HTC U11 Plus از بلوتوث 5.0 پشتیبانی می‎کند و پشتیبانی از NFC، GPS و GLONASS از دیگر قابلیت‌های این وشی رده‌بالا به شمار می‎رود.

image

HTC U11 Plus با قیمت 799 یورو در اروپا عرضه خواهد شد و در بازارهای منتخب در سراسر جهان به فروش می‌رسد؛ البته اگر در ایالات متحده ساکن باشید، انتظار برای عرضه رسمی گوشی جدید اچ‌تی‌سی در این کشور بیهوده است. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (47 نظر)

علی

۱۳۹۸/۴/۱۹
سلام ، کسی مجبورتون نکرده بیاین اینجا و کامنت های مزخرف در مورد این گوشی بنویسید در حالی که تجربه ای با این مدل نداشتین ، این همه وقت خودتون رو نگیرید کسایی که باید بخرن میخرن ، نیازی به مقایسه های جعلی و بی معنا شما نیست ، من یه دونه اش رو خریدم مشکلی اصلا ندارم ... و دوربین u11 و u12 پلاس در سایت جز برترین دوربین ها محسوب میشه

Ali

۱۳۹۸/۴/۱۹
سلام فکر نکنم شما چیزی از صحفه نمایش سوپر ال سی دی 6 با نسبت صحفه نمایش واید 18.9 چیزی درک کنی

amin_7h5

۱۳۹۶/۱۰/۱۰
من واقعا طرفدار اچ تی سی هستم و اولین گوشی ک گرفتم اچ تی سی تی ۸۷۸۸ بود ک بعد از چن ماه هنگ کرد و کلا گذاشتمش کنار، بعد از اون اچ تی سی وان اومد ب بازار و تا همین الان، این گوشی دستمه ک الان و بعد از س سال، هم هنگ میکنه گاهی و هم باتريش خیلی خیلی سریع خالی میشه، بابا چیکار داره میکنه اچ تی سی؟ دوس ندارم برم سراغ ی برند دیگه، امیدوارم یو ۱۱ پلاس سریعتر بیاد و همه راضی باشن ازش ک اونو بخرم.

saman

۱۳۹۶/۹/۲۶
htc بهترینه کسایی ک کار کردن میفهمن چی....بشخصه عاشقشم چون بهترینه

Mehrad.Yavari

۱۳۹۶/۸/۲۰
اچ تی سی برند خواصه عوام الناس با این برند بیگانه اند شما ها برین افتضاح نوت 7 تان را جمع کنین یا آن گوشی 4میلیونی زمختتان را نوت هشت...! اپل اچ تی سی و دیگر هیج...