خانهاخبار
تصاویر زنده گوشی‌های HTC U11 Plus و U11 Life منتشر شد

تصاویر زنده گوشی‌های HTC U11 Plus و U11 Life منتشر شد

به‌تازگی، تصاویر زنده گوش‌های HTC U11 Plus و HTC U11 Life منتشر شده است که طراحی دو گوشی جدید شرکت اچ‌تی‎سی را به نمایش می‌گذارد. مدل U11 Plus، پرچمدار خواهد بود و U11 Life به عنوان نسخه ارزان‌قیمت HTC U11 عرضه می‏‌شود.
۱۳۹۶/۸/۱۰

شرکت اچ‌تی‌سی در حال تدارک مراسم خبری برای رونمایی از دو گوشی جدید خود از سری U است. این دو مدل که به عنوان نسخه‌ای از گوشی HTC U11 عرضه خواهند شد، به‌تازگی در چند تصویر به نمایش گذاشته شده‌اند.

image

گوشی پرچمدار HTC U11 Plus نسخه ارتقا یافته مدل HTC U11 است که در اواخر نیمه اول سال 2017 معرفی شد. این گوشی برخلاف HTC U11، حاشیه‎های باریکی دارد و به نمایشگر کشیده با نسبت تصویر 18:9 مجهز شده است. شرکت اچ‌تی‌سی، گوشی پرچمدار HTC U11 Plus را به نمایشگر 6 اینچی با رزولوشن Quad HD + مجهز کرده است؛ در واقع رزولوشن صفحه‌نمایش این مدل رده‌بالا، 1440 در 2880 پیکسل خواهد بود.

از آنجایی‌که دکمه‌ی Home از گوشی پرچمدار HTC U11 Plus حذف شده و این دکمه جای خود را به دکمه‌های نرم‌افزاری سیستم‌عامل اندروید داده است، حسگر اثرانگشت در پشت گوشی و در زیر دوربین اصلی قرار دارد.

image

با اینکه شرکت اچ‌تی‌سی دکمه‌ی Home و حاشیه‌های زیاد اطراف صفحه‎نمایش را حذف کرده است، اما به‌نظر می‌رسد که HTC U11 Plus نخواهد توانست با گلکسی اس 8، ال‌جی وی 30 یا آیفون 10 اپل رقابت نماید؛ به احتمال زیاد، نسبت ابعاد صفحه‎نمایش به بدنه در گوشی HTC U11 Plus از پرچمداران جدید سامسونگ و اپل کم‌تر خواهد بود.

یکی از قابلیت‌های دوست‎داشتنی گوشی HTC U11 که آن‌را نسبت به دیگر محصولات بازار متمایز می‌کند، Edge Sense است که به کاربر اجازه می‌دهد با فشردن لبه‎های دستگاه، برنامه یا دستورات خاصی را اجرا نمایند. البته به‎نظر می‌رسد که این قابلیت در فبلت HTC U11 Plus تغییر پیدا کرده است و گزینه‌های بیشتری را به کاربران ارائه می‎دهد.

image

از جمله مشخصاتی که گوشی پرچمدار HTC U11 Life به آن‌ها مجهز شده است، می‌توان به تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام، چهار یا شش گیگابایت رم، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی اشاره کرد. بیشتر این مشخصات را در گوشی پرچمدار HTC U11 نیز دیده بودیم.

به همراه گوشی پرچمدار HTC U11 Plus که در ویدیوی جدید به نمایش گذاشته شده است، مدل ارزان‌قیمت‌تر HTC U11 Life را نیز می‌توانید مشاهده کنید. این مدل، نسخه ضعیف‌تری نسبت به HTC U11 است که برخی از قابلیت‌های پرچمدار 2017 اچ‌تی‌سی از جمله ویژگی «اج سنس» را به همراه دارد.

image

نسخه فاش شده، مدلی است که بر مبنای پروژه «اندروید وان» گوگل توسعه یافته و فاقد شخصی‌سازی‌های شرکت سازنده یعنی اچ‌تی‎سی خواهد بود؛ این مدل به احتمال زیاد در ایالات متحده عرضه خواهد شد.

image

گوشی پرچمدار HTC U11 Life به یک نمایشگر 5.2 اینچی Full HD مجهز شده است و از تراشه اسنپدراگون 630 کوالکام استفاده می‎کند؛ این چیپ‎ست به هشت هسته پردازشی مجهز شده است و سه گیگابایت حافظه رم، میان‌رده U11 Life را به یک مدل مناسب برای اجرای چندین برنامه به صورت هم‌زمان تبدیل خواهد کرد. 32 گیگابایت حافظه رم، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی از دیگر قابلیت‌های پرچم‌دار جدید تایوانی‌ها است.

image

به احتمال زیاد، شرکت اچ‌تی‎سی گوشی U11 Life و U11 Plus را در اواخر هفته جاری و در تاریخ 2 نوامبر (11 آبان) به صورت رسمی معرفی خواهد شد. انتظار می‎رود قیمت رسمی و زمان عرضه آن‎ها به‌زودی اعلام شود. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

نجم الدین

۱۳۹۶/۸/۱۷
واقعا HTCمحشره...
من u11 دارم،بعداز بک ماه بررسی گرفتم.تویه طراحی،کیفیت،قدرت پردازنده،دوربین، و خیلی چیزایه دیگه...
بررسی تخصصی هم بین ایفون،سامسونگ،ال جی و htc رو دارم بعدا براتون میفرستم..

هنگ تی سی

۱۳۹۶/۸/۱۳
جی اس ام خبر انفجار هنگی 11 پلاس در جیب رو بزارید که به دلیل نصف شدن این گوشی بی کیفیت در جیب اتفاق افتاده

mohsenafshar

۱۳۹۶/۸/۱۱
ظاهرا شما اصلا با اچ تی سی کار نکردی چون آیکون ها به هر شکلی که دوست داشته باشی تغییر میکنه کافیه بری داخل تم های اچ تی سی و هر طور شخصی سازی که مایل بودی انجام بدی و مشابهت به سامسونگ هم حرف نا مربوطی بود چون هر کسی سلیقه خاص خودش رو داره

yashar2080

۱۳۹۶/۸/۱۱
بهترین فبلت بازاره بدون کوچکترین شکی!!!!!!.... جدیدا هم شاهد افتضاح نوت 8 در عملکرد هستیم و بوت و هنگ کردن این گوشی در تمامی مناطقی که این گوشی فروخته شده گزارش شده طوری که کاربر رو مجبور به ریستارت کردن گوشی میکنه....دوست داشتین بیشتر بدونین لینکشو مزارم... از جی اس ام تقاضامندیم این خبر رو بزاره تا دیگران هم بدونن چی میخرن....

shahin.abnoos

۱۳۹۶/۸/۱۰
من منتظر یه محصول خیلی متفاوت تراز همه نظر ، از این برند
خوب بودم .
حالا دیگه مطمئن هستم U11 از همه لحاظ بهتر از پلاسش هست و برای خریدش برنامه ام صد در صد هست.Htc نباید ۲تا پرچمدار یکسان رو در یکسال معرفی میکرد. البته این نظر منه و شاید خیلی از طرفداران اچ تی سی هم نظرم نباشند .
موفق باشید