خانهاخبار
نسخه نهایی iOS 11.1 و watchOS 4.1 منتشر شد

نسخه نهایی iOS 11.1 و watchOS 4.1 منتشر شد

اپل آپدیت جدیدی را برای تمام سیستم عامل‌های خود روی دستگاه‌های مک، آیفون/آیپد/آیپاد تاچ، اپل واچ و همچنین اپل تی‌وی منتشر کرد.
۱۳۹۶/۸/۱۰

شب گذشته اپل بعد از انتشار پنج نسخه بتا از iOS 11.1 سرانجام نسخه نهایی آن را برای کاربران آیفون/آیپد/آیپاد تاچ منتشر کرد. در این نسخه بیش از ۷۰ اموجی جدید اضافه شده‌اند و قابلیت سوییچ بین اپلیکیشن‌ها با 3D Touch نیز که در iOS 11 حذف شده بود مجددا قابل استفاده شده است.

همچنین براساس گزارش‌هایی که از اشکالات iOS 11 به دست اپل رسیده بود، به‌روزرسانی‌هایی نیز در بخش Photos و Accessibility صورت گرفته است. انتظار می‌رود مشکل مصرف باتری و فریز شدن برنامه‌ها در آی‌اواس ۱۱ تا حد قابل قبولی مرتفع شده باشد.

آپدیت جدید را طبق روال همیشگی می‌توانید از مسیر Settings > General > Software Update دریافت کنید. فراموش نکنید که همواره توصیه می‌شود قبل از آپدیت به نسخه‌های جدید آی‌اواس، از اطلاعات خود به‌کمک آیتونز نسخه پشتیبان تهیه کنید.

image

در کنار آی‌اواس ۱۱.۱، دیگر سیستم عامل‌های اپل نیز از جمله واچ او‌اس آپدیت جدیدی دریافت کردند. کاربران اپل واچ از امروز می‌توانند ساعتشان را به watchOS 4.1 آپدیت کنند که از ویژگی‌های جدیدی بهره‌مند شده است. قابلیت‌هایی مانند استریم موسیقی از اپل موزیک و آهنگ‌های قرار گرفته در آی‌کلاد روی اپل واچ، استفاده از سیری برای جستجو بین آهنگ‌ها و پخش آنها و همگام‌سازی اطلاعات ورزشی با دستگاه‌های موجود در باشگاه‌ها که از GymKit‌ پشتیبانی می‌کنند. امکان قطع ارتباط از وای‌فای نیز برای هر دو مدل GPS و Cellular در بخش کنترل سنتر اپل واچ فراهم شده است.

آپدیت جدید را می‌توانید از طریق برنامه Watch و در مسیر General > Software Update دریافت کنید. 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

ALI

۱۳۹۶/۸/۱۹
سلام دوستان..
من به تازگی آپدیت کردم گوشیمو, لازمه که بگم این نسخه کمی بهتر از نسخه قبلی (ios11) هست خیلی از باگ ها برطرف شده سرعت گوشی بالاتر رفته و همینطور سرعت تاچ آیدی, ولی مشکل اصلی یعنی مصرف باتری تغییر آنچنانی نکرده,امیدوارم تو نسخه های بعدی این مشکل برطرف بشه واقعا عذاب آوره مصرف بیش از حد باتری...

محمد

۱۳۹۶/۸/۱۲
بعد از ابدیت به نسخه جدید گوشی هر روز هنگ میکنه و باید حتما دکمه پاور و کاهش صدا رو بگیرم تا مشکل برطرف بشه ،کسی میدونه دلیلش چیه ،لطفا راهنمایی

amin

۱۳۹۶/۸/۱۰
از وقتی به ۱۱ اپدیت کردم گند زده همش تو شارژم مصرف باطری دوبرابر شده ap ۷

احسان

۱۳۹۶/۸/۱۰
آیفون 6s دارم و پس از این آپدیت می‌تونم بگم اندکی سرعت گوشی بهتر شده. از زمان آپدیت نسخه 11 سرعت به شدت پایین اومد که الان با این نسخه یه مقدار بهتر شده. اما هنوز جا داره تا سرعت نسخه 10.

ahmad

۱۳۹۶/۸/۱۰
سلام دوستان عزيز
لطفا اون عزيزاني كه آپديت كردن در مورد مصرف باطري حتما اطلاع رساني كنن كه آيا با اين نسخه مصرف باطري بهتر شده
بخصوص آيفون سون پلاس