خانهاخبار
تصویر واقعی و رندر رسمی گوشی OnePlus 5T فاش شد

تصویر واقعی و رندر رسمی گوشی OnePlus 5T فاش شد

به‌تازگی، تصویر واقعی و رندر رسمی گوشی پرچمدار OnePlus 5T فاش شده است که نشان می‌دهد پرچمدار جدید وان‌پلاس با طراحی بدون لبه چگونه به‎نظر می‌رسد. برای جزئیات بیشتر، جی‌اس‌ام را دنبال کنید.
۱۳۹۶/۸/۱۰

گوشی پرچمدار جدید شرکت وان‌پلاس با نام OnePlus 5T، سوژه‌ی بسیاری از شایعات اخیر بوده است و گمانه‌زنی‌های متفاوتی پیرامون این مدل وجود دارد. بازار گوشی‌های هوشمند به سمت عرضه محصولاتی با حداقل حاشیه گام برمی‌دارد و شرکت وان‌پلاس که یکی از محبوب‌ترین برندهای چینی محسوب می‌شود، تصمیم دارد با عرضه یک گوشی تا پیش از پایان سال 2017 به رقابت با محصولات جدید بازار بپردازد.

پرچمدار جدید شرکت وان‌پلاس، در واقع یک نسل کاملاً جدید نیست و می‌توان آن‌را نسخه ارتقا یافته گوشی OnePlus 5 عنوان کرد؛ به همین جهت، انتظار داریم با نام OnePlus 5T به بازار عرضه شود. اولین گمانه‌زنی‌ها پیرامون این مدل، به زمان عرضه OnePlus 5 باز می‌گردد؛ البته در آن زمان گفته شده بود که شرکت وان‌پلاس، مدل OnePlus 5T را معرفی نمی‌کند و OnePlus 6 پرچمدار بعدی این سازنده چینی خواهد بود.

به‌تازگی نیز، تصویر واقعی و رندر رسمی این مدل فاش شده است که نشان می‌دهد پرچمدار جدید شرکت‌ وان‌پلاس با طراحی بدون حاشیه، چگونه به‌نظر خواهد رسید.

image

در ابتدا با تصویر واقعی فاش شده از گوشی OnePlus 5T شروع می‌کنیم؛ تصویر به‌دست آمده، گوشی جدید شرکت وان‎پلاس را با حاشیه‎های بسیار باریک نشان می‎دهد. آن‌طور که به‌نظر می‌رسد، گوشه‎های صفحه‌نمایش OnePlus 5T دارای انحنا نیست که البته در گمانه‌زنی‌های گذشته، اطلاعات متفاوتی در این مورد به‌دست آمده بود.

در تصویر رندری فاش شده توسط ایوان بلس، شایعه‌پرداز معروف دنیای توئیتر، پرچمدار جدید وان‌پلاس به نمایش گذاشته می‌شود؛ با این‌حال در این تصاویر، تنها شاهد نمایش قسمت بالای گوشی پرچمدار OnePlus 5T هستیم. با توجه به تصویر به‎دست آمده، سنسور دوربین سلفی در حاشیه‌ی بالای OnePlus 5T جای گرفته است و بلندگوی مخاطب به همراه حسگر مجاورت در رندر فاش شده توسط ایوان بلس جلب‌توجه می‌کند.

image

در رابطه با زمان عرضه گوشی پرچمدار OnePlus 5T، مدتی پیش اعلام شده بود که این مدل در تاریخ 20 نوامبر (29 آبان) راهی بازار خواهد شد یا در طی آخرین هفته ماه نوامبر عرضه می‏شود.

OnePlus 5T به نمایشگر 6 اینچی آمولد مجهز شده است که رزولوشن Full HD + دارد؛ رزولوشن صفحه‌نمایش این مدل، 1080 در 2160 پیکسل است و این موضوع باعث شده تا در هر اینچ از صفحه‌نمایش پرچمدار جدید شرکت وان‌پلاس، 402 پیکسل وجود داشته باشد.

شرکت وان‌پلاس، حسگر اثرانگشت را از حاشیه پایین صفحه‌نمایش به دلیل نازک‌تر کردن آن حذف کرده است؛ سنسور اثرانگشت مانند بسیاری از گوشی‌های هوشمند پشتی در پنل پشتی جای می‎گیرد.

پرچمدار جدید وان‌پلاس به سیستم‌روی‌تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام مجهز شده است که از هشته هسته اختصاصی Kryo و واحد پردازشگر گرافیکی آدرنو 540 بهره می‎گیرد. شرکت وان‌پلاس، گوشی OnePlus 5T را در دو مدل با شش یا هشت گیگابایت حافظه رم عرضه خواهد کرد و انتظار می‎رود دوربین دوگانه 20 مگاپیکسلی با قابلیت عکاسی HDR برای این مدل درنظر گرفته شده باشد. همچنین، سنسور 16 مگاپیکسلی در حاشیه‌ی بالای صفحه‎نمایش جای خواهد گرفت که ثبت تصاویر سلفی و برقراری مکالمه‌های تصویری را ممکن می‌سازد.

در رابطه با قیمت احتمالی گوشی پرچمدار OnePlus 5T بد نیست بدانید که این مدل، مدتی پیش توسط OppoMart با قیمت 549 دلار برای مدل پایه با شش گیگابایت حافظه رم پیش‌فروش شده بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

amin_beiglo

۱۳۹۶/۸/۱۰
KaC az qeymat hododi moqe arze to iran khbr dre?