خانهاخبار
گوشی G6 ال جی با اندروید اوریو بنچمارک شد

گوشی G6 ال جی با اندروید اوریو بنچمارک شد

کمپانی نام‌آشنای ال جی در سال 2017 دو پرچم‌دار از سری‌های V و G عرضه کرد. حالا پس از عرضه تازه‌ترین نسخه سیستم عامل اندروید به نظر می‌سد این سازنده قصد دارد یکی از پرچم‌دارانش را تا پیش از پایان سال جاری میلادی به اندروید 8.0 اوریو ارتقا دهد.
۱۳۹۶/۸/۱۰

همان‌طور که می‌دانید، گوگل تازه‌ترین نسخه سیستم عاملش را به نام اندروید 8.0 اوریو به تازگی معرفی و عرضه کرد. پس از آن کمپانی ال جی هم فهرستی از همه گوشی‌هایش که قرار است به این نسخه تازه ارتقا یابند منتشر کرد و همان‌طور که انتظار می‌رفت، دو پرچم‌دار تازه این سازنده که در سال 2017 معرفی و روانه بازار شدند یعنی V30 و G6 در صدر این فهرست قرار داشتند.

البته ال جی اصلا زمان مشخصی را برای انتشار اندروید اوریو برای این پرچم‌داران تازه اعلام نکرده است اما حالا به نظر می‌رسد که حداقل یکی از آن‌ها تا پیش از پایان سال موفق شود اندروید 8.0 اوریو را دریافت کند. بله درست حدس زدید؛ منظور ما دقیقا گوشی G6 ال جی است. این گوشی اخیرا در حالی در پایگاه بنچمارک Geekbench دیده شد که به اندروید 8.0 اوریو مجهز شده بود. همین موضوع نشان می‌دهد که سازنده آن احتمالا در حال آزمایش این نسخه تازه از سیستم عامل اندروید برای G6 است.

image

پایگاه Geekbench علاوه بر فهرست مشخصات گوشی مذکور، نتیجه آزمایش آن را هم منتشر کرده است. این گوشی در آزمایش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب امتیاز 1858 و 4137 را کسب کرده است. در این فهرست همچنین شاهد هستیم که گوشی G6 به پردازنده  کوالکام اسنپ‌دراگون 821 و 4 گیگابایت حافظه رم مجهز شده است.

گوشی G6 ال‌جی چندی پیش در ماه آوریل در کشور هند رسما عرضه شد. سیستم عامل اندروید نوقا نسخه 7.0 هم به صورت پیش فرض روی آن نصب شده بود.

این گوشی پرچم‌دار صفحه نمایش 5.7 اینچی کواد اچ دی پلاس فول ویژن با وضوح تصویر 2880 در 1440 دارد و از نسبت نمایش مدرن 18:9 بهره می‌برد. G6 ال جی به 4 گیگابایت رم مجهز شده و در دو نسخه با حافظه داخلی 32 یا 64 گیگابایت وارد بازار شده است که کاربران می‌توانند آن را با کارت حافظه microSD تا 2 ترابایت هم ارتقا دهند.

این پرچم‌دار زیبا همچنین از دوربین دوگانه با لنزهای 13 مگا پیکسلی در پنل پشتی بهره می‌برد و یک حسگر 5 مگا پیکسلی سلفی هم در پنل جلوی آن تعبیه شده است.

گوشی G6 ال جی به باتری 3300 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از تکنولوژی شارژ سریع نسخه 3.0 مجهز شده و حسگر اثرانگشتش هم در پنل پشتی تعبیه شده است. این گوشی از پورت USB Type-C 2.1 (قابل تبدیل به 3.1)، شبکه‌های ارتباطی 4G  LTE، Wi-Fi و بلوتوث نسخه BLE 4.2 ، NFC، UX 6.0، Dolby Vision، HDR10 و داک کواد 32 بیتی Hi-Fi پشتیبانی می‌کند و در مقابل نفوذ آب و گردوخاک هم مقاوم است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Benyamin

۱۳۹۶/۸/۱۰
متأسفانه با وجود اینکه سری V الجی برتر از سری G هست با این وجود الجی و سامسونگ سری G و S را بهتر میدانند و تمرکز انها برای ابدیت های امنیتی و نرم افزاری بیشتر است