خانهاخبار
عرضه نسخه جهانی MIUI 9 در تاریخ 11 آبان توسط شیائومی

عرضه نسخه جهانی MIUI 9 در تاریخ 11 آبان توسط شیائومی

چند ماهی است که رابط کاربری MIUI 9 Global ROM توسط شرکت شیائومی در بازار گوشی‌های اندرویدی خودنمایی می‌کند و حرف وحدیث‌های زیادی از هنرنمایی مهندسان این شرکت بر روی سیستم‎عامل اندروید با این رابط کاربری به گوش می‎رسد. پس از چند ماه به نظر می‎رسد که توسعه این محصول نیز به ایستگاه عرضه نسخه نهایی برای کاربران نزدیک شده است.
۱۳۹۶/۸/۶

رابط کاربری MIUI 9 دستکاری استادانه‌ی مهندسان شرکت شیائومی بر روی سیستم‎عامل اندروید است که در تیرماه امسال و همزمان با معرفی گوشی‌های MI 5X این شرکت در برابر چشمان مخاطبان کنجکاو رونمایی شد. از آن تاریخ تا به امروز نسخه‎های بتای زیادی از این رابط‎کاربری به بازار عرضه شده است. حال از شرکت شیائومی خبر می‎رسد که این شرکت چینی بعد از آزمون‎ و خطاهای بسیار، سرانجام تصمیم گرفته است تا نسخه‎ای کاربرپسند و قابل اتکا از رابط کاربری MIUI 9 را برای استفاده بر روی محصولات شیائومی به بازار عرضه کند.

image

شیائومی‎ها قول داده‌اند تا نسخه نهایی MIUI 9 Global ROM را تا 11 آبان‌ماه در اختیار کاربران خود قرار دهند. لااقل می‎توانیم با اطمینان بگوییم که این خبر در هر کجا هم که رنگ واقعیت پیدا نکند، محتمل برای کاربران هندی که شیائومی می‌خرند، به واقعیت خواهد پیوست. پس جای تعجب ندارد که شیائومی‎ها اعلام کرده باشند دقیقا در همان 11 آبان‌ماه کذایی قصد کرده‎اند تا ضیافتی در شبه‌ قاره هند برگزار کنند و بر روی صحنه‌ی نورانی ضیافت فناورانه خود از گوشی‌های جدیدی پرده‎برداری کنند که فکر و ذکر اصلی طراحی و ساخت آن‎ها بیش از هر چیز دیگری، ثبت و ضبط سلفی‌های کاربران است. تردیدی نیست که محصول معرفی شده در رویداد آبان‎ماه هر چه باشد از همان روز اول جعبه‎گشایی‎اش با رابط کاربری MIUI 9 کار خواهد کرد.

اگر پیش‌بینی‎ها درست از آب در بیایند تا آخر همین ماه میلادی شاهد عرضه نرم‎افزار جدید شیائومی در بازار هوشمندهای دیجیتال کشور چین نیز خواهیم بود. MIUI 9 این قابلیت را دارد تا با کمک کلیدواژه‌های توصیفی کاربران، گالری تصاویر گوشی کاربر را حسابی جست‎وجو کند و از آنجا که دنیای این روزهای ما به دستیاران هوشمند بیشتری نیز نیاز دارد! دستیار هوشمند جدیدی را به کاربران خود معرفی کند. علاوه بر این‎ها MIUI 9 اپلیکیشن هوشمندی نیز دارد که با توجه به تحرکات کاربر بر روی صفحه اصلی دستگاه، اپلیکیشن‎هایی را که ممکن است به کار بیایند خودسرانه فعال می‎کند، مثلا اگر کاربر در مورد سفر به مقصدی صحبت بکند این اپلیکیشن برای رفاه حال وی هم که شده، بدون سؤال و جواب اضافی اپلیکیشن Map را بر روی صفحه نمایش ظاهر خواهد کرد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)