خانهاخبار
انتشار اندروید نوقا 7.1.2 برای نوکیا 3 تایید شد

انتشار اندروید نوقا 7.1.2 برای نوکیا 3 تایید شد

نوکیا 3 در حال حاضر پایین رده‌ترین محصول تازه نوکیا به شمار می‌رود. کمپانی سازنده آن روز گذشته تایید کرد که به‌زودی به اندروید نوقا 7.1.2 به‌روزرسانی خواهد شد.
۱۳۹۶/۸/۴

گوشی‌های میان رده نوکیا ازجمله نوکیا 5 و نوکیا 6 اخیرا بسته امنیتی ماه اکتبر را به همراه به‌روزرسانی‌ سیستم عامل به اندروید نوقا دریافت کردند. از طرفی نوکیا برای گوشی پایین‌ رده‌اش یعنی نوکیا 3 فقط بسته امنیتی ماه جاری را به همراه برخی به‌روزرسانی‌های امنیتی جزئی منتشر کرد. مقامات HMD Global روز گذشته رسما تأیید کردند این گوشی هم به‌زودی به اندروید نوقا نسخه 7.1.2 به‌روزرسانی خواهد شد.

image

کمپانی سازنده همچنین توضیح اجمالی در توجیه این تأخیر ارائه کرد. نوکیا 3 به پردازنده مدیاتک مجهز شده است و این پردازنده هم در دریافت درایورهای آپدیت شده کمی تأخیر دارد. HMD اضافه کرده است که به مدت زمان بیشتری برای تکمیل آزمایش این به‌روزرسانی تازه نیاز دارد.

به‌روزرسانی اندروید نوقا 7.1.2 احتمالا در خلال ماه آینده به همراه بسته امنیتی نوامبر برای نوکیا 3 منتشر می‌شود چراکه سازنده آن وعده داده است گوشی مذکور مانند سایر گوشی‌های تازه نوکیا پیش از پایان سال 2017 قادر خواهد بود اندروید 8.0 اوریو را هم دریافت کند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)