خانهاخبار
آغاز پیش‌فروش OnePlus 5T و انتشار تصاویر تازه

آغاز پیش‌فروش OnePlus 5T و انتشار تصاویر تازه

در روزهای اخیر بارها شاهد انتشار تصاویر و خبرهای متعددی درباره OnePlus 5T بودیم. حالا تصویر زنده تازه‌ای از این گوشی منتشر شده است که وجود حسگر اثرانگشت را در پنل پشتی تأیید می‌کند. همچنین یکی از فروشگاه‌های آنلاین چینی پیش‌فروش دو نسخه آن را آغاز کرده است.
۱۳۹۶/۸/۳

گوشی OnePlus 5T در روزهای اخیر بارها در مرکز شایعه‌ها قرار گرفت و تصاویر و همچنین گزارش‌های متعددی درباره آن منتشر شد. امروز هم تصویر زنده‌ای منسوب به این گوشی در فضای وب منتشر شد و نمای پنل پشتی آن را به نمایش گذاشت. این تصویر ابتدا توسط یکی از کاربران شبکه اجتماعی Weibo منتشر شد. در تصویر پیش رو شاهد هستیم که این گوشی تازه بسیار شبیه به OnePlus 5 اصلی طراحی شده و تنها در ویژگی حسگر اثرانگشت متفاوت هستند.

image

در این تصویر زنده شاهد حسگر اثرانگشت در پنل پشتی این گوشی تازه هستیم که به‌صورت بیضی طراحی شده است. همان‌طور که احتمالا مطلع هستید، حسگر اثرانگشت در OnePlus 5 در پنل جلو تعبیه شده است اما این طراحی ظاهرا با معرفی OnePlus 5T تغییر می‌یابد. حسگر اثرانگشت احتمالا به پنل پشتی منتقل می‌شود و دلیل اصلی آن هم باریک شدن حاشیه‌های صفحه نمایش خواهد بود. دوربین دوگانه این مدل تازه هم مانند OnePlus 5 به‌صورت افقی در گوشه سمت راست بالای پنل پشتی طراحی شده و کمی از قاب بیرون زده است. همچنین به‌ نظر می‌رسد OnePlus 5T از جنس فلز ساخته شده و کناره‌های پنلش هم کمی خمیده طراحی شده است. همان‌طور که اشاره کردیم، تصاویر متعددی از این گوشی تا به حال منتشر شده است و نمای پنل جلوی آن تا حدودی شبیه گوشی OPPO R11 دیده می‌شود. OnePlus 5T قرار است مانند بسیاری از گوشی‌های مدرن موجود در بازار بدون حاشیه طراحی شود و گوشه‌های پنل نمایش آن هم کمی خمیده باشد.

image

کمپانی OnePlus هنوز معرفی و حتی وجود این گوشی تازه را مورد تأیید قرار نداده اما نکته جالب اینجاست که ساعاتی پیش گزارشی مبنی بر آغاز پیش‌فروش OnePlus 5T در چین منتشر شد. ظاهرا یکی از فروشگاه‌های آنلاین این کشور به نام OppoMart محصولی به نام OP5T را با فهرست کاملی از مشخصات و همچنین قیمت نهایی آن در دسترس عموم قرار داده است.

image

فهرست مشخصات OP5T به یک گوشی با صفحه نمایش 6 اینچی Optic AMOLED و روکش Corning Gorilla Glass 2.5D اشاره می‌کند. این صفحه نمایش از رزولوشن فول اچ دی پلاس 1080 در 2160 و نسبت نمایش 18:9 پشتیبانی می‌کند. این گوشی از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 835 قدرت می‌گیرد و در دو نسخه با مقدار رم 6 و 8 گیگابایت عرضه می‌شود. این دو نسخه به حافظه داخلی به ترتیب 64 و 128 گیگابایت مجهز می‌شوند. ظرفیت باتری آن هم معادل 3450 میلی‌آمپر ساعت گزارش شده است.

image

گوشی OnePlus 5T به دوربین اصلی با لنز دوگانه مجهز شده است. این دوربین یک لنز اصلی 20 مگا پیکسلی مدل IMX398 سونی با دیافراگم 1.7 دارد و لنز 16 مگا پیکسلی دیگر آن IMX350 سونی با دیافراگم 2.6 است. این گوشی همچنین یک حسگر سلفی 16 مگا پیکسلی IMX371 با دیافراگم 1.6 در پنل جلو دارد. سیستم عامل اندروید نوقا به همراه سیستم عامل اختصاصی اکسیژن به‌صورت پیش‌فرض روی گوشی مذکور نصب می‌شود و طبق ادعای وب‌سایت فروشنده به اندروید اوریو هم ارتقا می‌یابد.

فروشگاه OppoMart دو نسخه از این گوشی را در حالت پیش‌فروش ارائه کرده است. نسخه 64 گیگابایتی آن 549 دلار قیمت دارد و نسخه 128 گیگابایتی هم به قیمت 649 دلار به فروش می‌رسد. این گوشی‌ها فعلا فقط در رنگ طوسی تیره قابل خرید هستند و فروشنده هم زمان تخمینی ارسال آن‌ها را اواخر ماه نوامبر اعلام کرده است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

نامجو

۱۳۹۶/۸/۳
آیا ای گوشی در بازار ایران هم اومده؟ و اگه اومده قیمتش چنده؟ ممنون میشم اگر دوستان یا ادمین محترم پاسخ بدن

ebi

۱۳۹۶/۸/۳
شخصاً یه ماهه از گوشی وانپلاس۵ مدل
۱۲۸ کیگ با ۸ کیگ رام
استفاده میکنم،باور کنید،یکی از بهترین انتخاب هایی بود که توی خرید گوشی داشتم،بسیار زیبا و خوش دست با سرعت بالا،بدون کوچک ترین مشکلی