خانهاخبار
احتمال معرفی سه گوشی میان رده Redmi شیائومی به‌زودی

احتمال معرفی سه گوشی میان رده Redmi شیائومی به‌زودی

ظاهرا شیائومی قصد دارد 3 گوشی میان رده تازه با طراحی بدون حاشیه را در ادامه رونمایی از Mi MIX 2، معرفی کند. تصاویر و خبرهای متعددی از این گوشی‌ها منتشر شده‌ و طراحی‌شان را تأیید کرده است.
۱۳۹۶/۸/۳

تنها مدت کمی از معرفی تازه‌ترین پرچم‌دار بدون حاشیه شیائومی به نام Mi MIX 2 می‌گذرد اما ظاهرا این سازنده چینی قصد دارد به‌زودی سه گوشی بدون حاشیه دیگر هم معرفی کند. پیش‌بینی می‌شود این گوشی‌های تازه از محصولات میان رده و میان رده سطح بالای کمپانی چینی مذکور باشند. چند روز پیش شاهد بودیم که دو گوشی شیائومی با شناسه‌های مختلف اما کمی مشابه از TENAA مجوز دریافت کردند. این دو نسخه از نظر مشخصات فنی و داخلی هم مشابه بودند و تنها در حافظه داخلی تفاوت داشتند. امروز جزئیات تازه‌ای از این محصولات تازه منتشر شده است و از احتمال معرفی نسخه سوم خبر می‌دهد.

image

طبق ادعای منبع این گزارش، گوشی‌های مذکور Redmi 5، Redmi 5 Plus و Redmi Note 5 هستند. هر سه گوشی قرار است از نسبت تصویر نوین 18:9 بهره ببرند اما از نظر اندازه صفحه نمایش و مشخصات فنی متفاوت طراحی شوند.

Redmi 5 احتمالا صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن اچ دی پلاس دارد و دو گوشی دیگر هم به صفحه نمایش 5.9 اینچی فول اچ دی پلاس مجهز می‌شوند.

این منبع همچنین مدعی شده‌ است تفاوت اصلی میان دو گوشی Redmi 5 و Redmi 5 Plus علاوه بر ابعاد صفحه نمایش در حافظه داخلی و مقدار رم خواهد بود. گفته می‌شود که Redmi 5 به 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می‌شود درحالی‌که Redmi 5 Plus احتمالا از 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. همچنین نسخه پلاس این دوگانه از پردازنده Helio P25 قدرت می‌گیرد و احتمالا به قیمت 165 دلار عرضه می‌شود.

البته اگر با برند شیائومی آشنا هستید، احتمالا می‌دانید که ممکن است این سازنده یک نسخه با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی از Redmi 5 Plus معرفی کند و حتی نسخه‌هایی هم با پردازنده اسنپ‌دراگون وارد بازار کند.

image

منبع این شایعه در مورد Redmi Note 5 هم گفته است به پردازنده تازه کوالکام اسنپ‌دراگون 636 مجهز می‌شود و مقدار رم و حافظه داخلی‌اش هم 3 و 32 گیگابایت خواهد بود. انتظار می‌رود این گوشی حدودا 240 دلار قیمت‌گذاری شود.

همچنین تصویر اسکرین شات تازه‌ای با موضوع برنامه تولید این گوشی‌ها فاش شده و به ماه دسامبر برای عرضه رسمی‌شان اشاره کرده است.

در آخر باید بگوییم همه این خبرها در حد شایعه منتشر شده‌اند و شیائومی هیچکدام را هنوز مورد تأیید قرار نداده است. تنها خبر تأیید شده مربوط به صدور مجوز TENAA برای دو گوشی MEE7 و MET7 است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)