خانهاخبار
انتشار تصاویر رندر شده Redmi Note 5 شیائومی

انتشار تصاویر رندر شده Redmi Note 5 شیائومی

شیائومی قصد دارد به‌زودی یک گوشی تازه از سری نوت به نام Redmi Note 5 معرفی کند. این گوشی چند روز پیش از TENAA مجوز دریافت کرد و حالا شاهد انتشار تصاویر رندر شده تازه‌ای از آن هستیم.
۱۳۹۶/۸/۲

کمپانی شیائومی هفته گذشته Redmi 5A را در چین رسما معرفی کرد. سازنده چینی مذکور حالا خودش را برای رونمایی یک مدل دیگر آماده می‌کند. این گوشی تازه قرار است Redmi Note 5 باشد و جانشین گوشی پرفروش Redmi Note 4 شود.

image

این گوشی دو روز پیش در TENAA، رگولاتوری چین دیده شد و موفق شدیم به برخی مشخصات فنی‌اش دست یابیم. پیش از این شایعه شده بود Redmi Note 5 هم قرار است از ترند محبوب دوربین با لنز دوگانه پیروی کند اما با توجه به تصویری که TENAA از آن منتشر کرد، خلافش ثابت شد. در این تصویر شاهد دوربین اصلی با یک لنز بودیم که حسگر اثرانگشت هم زیر آن تعبیه شده بود.

امروز هم تصاویر رندر شده متعددی منسوب به این گوشی در فضای وب منتشر شدند.

image

طراحی بدون حاشیه

فهرست مشخصات TENAA به طراحی مدرن بدون حاشیه اشاره کرده بود و این تصاویر تازه هم ظاهرا بر اساس همین ایده طراحی شده‌اند. Redmi Note 5 احتمالا صفحه نمایش 5.99 اینچی فول‌ اچ‌دی با رزولوشن 2160 در 1440 و نسبت تصویر 18:9 دارد. به نظر می‌رسد پنل نمایش این گوشی تازه هم مانند Mi MIX 2 از حاشیه‌های باریک و گوشه‌های گرد بهره می‌برد.

image

دو نسخه مختلف

گفته می‌شود که Redmi Note 5 احتمالا در دو نسخه با مقدار رم 3 و 4 گیگابایت معرفی می‌شود. حافظه داخلی این نسخه‌ها به ترتیب 32 و 64 گیگابایت خواهد بود. همچنین گزارش‌هایی مبنی بر مجهز شدن این گوشی به پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 630 منتشر شده است.

image

باتری قدرتمند

همان‌طور که احتمالا مطلع هستید، دوام عمر باتری یکی از نقاط قوت Redmi Note 4 به شمار می‌رود و به همین خاطر معتقدیم جانشین آن هم قطعا به باتری بسیار خوبی مجهز می‌شود. ظرفیت باتری این گوشی 4000 میلی‌آمپر گزارش شده است.

image

معرفی در 11 نوامبر (20 مهر)

اغلب شایعه‌ها در حال حاضر به احتمال معرفی Redmi Note 5 در 11 نوامبر اشاره می‌کنند. این گوشی احتمالا ابتدا در چین معرفی می‌شود.

image

قیمت نهایی

انتظار می‌رود دو نسخه این گوشی به ترتیب 999 و 1299 یوان قیمت‌گذاری شوند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Bigmanager

۱۳۹۶/۸/۲
دیگـه گوشی هـای همـه برنـدهــا دارن میشـن شبیـه هـم...!

الهام

۱۳۹۶/۸/۲
20 آبان منظورتونه دیگه!!