خانهاخبار
گوشی Redmi MET7 با طراحی تمام صفحه در TENAA دیده شد

گوشی Redmi MET7 با طراحی تمام صفحه در TENAA دیده شد

کمپانی شیائومی پس از معرفی موفقیت آمیز Mi MIX 2 ظاهرا قصد دارد گوشی میان رده‌ای با طراحی تمام صفحه معرفی کند. تصاویر این گوشی در پایگاه TENAA منتشر شد و نمای آن را به نمایش گذاشت.
۱۳۹۶/۷/۳۰

بسیاری از سازندگان گوشی‌های هوشمند در سال جاری تصمیم گرفتند محصولاتشان را از هر خانواده سطح بالا یا سطح پایینی با طراحی تمام صفحه معرفی کنند. در حال حاضر Mi MIX 2 تنها گوشی کمپانی شیائومی با نسبت نمایش مدرن 18:9 به شمار می‌رود اما این موضوع احتمالا به‌زودی تغییر می‌کند و شاهد معرفی گوشی‌های تمام صفحه دیگری از این سازنده چینی خواهیم بود چراکه چند روز پیش یک گوشی تازه منسوب به شیائومی با همین طراحی در پایگاه TENAA، رگولاتوری چین، دیده شد.

image

حاشیه‌های صفحه در گوشی Redmi با شناسه مدل MET7 از حاشیه‌های مدل قبلی آن باریک‌تر شده‌اند اما قطعا گوشی‌های دیگری هم در بازار وجود دارند که حاشیه‌هایشان بسیار باریک‌تر طراحی شده است. تشخیص نسبت نمایش 18:9 در این گوشی با توجه به تصویر آن ساده است. از طرفی هیچ نشانه‌ای مبنی بر تعبیه دکمه‌های لمسی در حاشیه پایین صفحه دیده نمی‌شود و به همین خاطر حدس می‌زنیم این گوشی تازه شیائومی هم مانند Mi MIX 2 به دکمه‌های راهنمای روی صفحه مجهز شود.

در نمای پشتی MET7 شاهد طراحی آشنای گوشی‌های سری Redmi هستیم که ظاهرا اندکی تغییر کرده است. به نظر می‌رسد شیائومی پنل پشتی این گوشی را کمی منحنی طراحی کرده است تا کاربران راحت‌تر بتوانند آن را در دست بگیرند. همچنین خطوط آنتن آن باریک‌تر از مدل‌های قبلی دیده می‌شود. این خطوط در قسمت بالای پنل پشتی طراحی شده‌اند و دوربین اصلی که تنها یک لنز دارد، زیر آن قرار گرفته است. یک فلش LED هم این دوربین را همراهی می‌کند و حسگر اثرانگشت زیر آن قرار گرفته است. درواقع دوربین، فلش و حسگر اثرانگشت به‌صورت عمودی چینش شده‌اند و لوگوی همیشگی شیائومی هم پایین پنل نقش بسته است.

image

متاسفانه TENAA هنوز اطلاعات مربوط به MET7 را در پایگاه داده‌هایش وارد نکرده است و به همین خاطر فعلا باید به شایعه‌های قبلی درباره این گوشی رجوع کنیم. یکی از کاربران شبکه Weibo با نام کاربری @Grass می‌گوید گوشی مذکور احتمالا به پردازنده 14 نانومتری کوالکام اسنپ‌دراگون 450 مجهز می‌شود. SD450 درواقع یک پردازنده با CPU 8 هسته‌ای است و نسل تازه پردازنده‌های پایین رده کوالکام به شمار می‌رود که جایگزین اسنپ‌دراگون 435 با تکنولوژی 28 نانومتری شده است.

کاربر مذکور همچنین مدعی شده است MET7 به صفحه نمایش 5.7 اینچی با وضوح تصویر اچ‌دی پلاس، 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می‌شود. شایعه شده است این گوشی حدودا 135 دلار قیمت‌گذاری و به نام Redmi 5 Plus معرفی می‌شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)