خانهاخبار
عرضه مدل LTE تبلت سرفیس پرو تا سال 2018 به تعویق افتاد

عرضه مدل LTE تبلت سرفیس پرو تا سال 2018 به تعویق افتاد

در وب‌سایت رسمی مایکروسافت به بهار سال آینده، به عنوان زمان عرضه مدل LTE تبلت سرفیس پرو جدید اشاره شده است. پیش‌تر انتظار می‌رفت این مدل در دهه اول آذر ماه وارد بازار شود.
۱۳۹۶/۷/۳۰

زمانی‌ که مایکروسافت از مدل 2017 تبلت هیبریدی سرفیس پرو در بهار 2017 رونمایی کرد، اعلام شد که نسخه دیگری از این تبلت با پشتیبانی از سیم‌کارت 4G تا پیش از پایان سال جاری میلادی راهی بازار می‎شود. با این‎حال به‌نظر می‌رسد که ردموندی‌ها بازه زمانی پیش‌تر وعده داده شده را برای عرضه مدل LTE تبلت سرفیس پرو تغییر داده‌اند و این مدل تا اواخر امسال به بازار عرضه نخواهد شد.

image

در فروشگاه رسمی مایکروسافت، اشاره شده است که مدل LTE تبلت هیبریدی سرفیس پرو تا بهار 2018 به تعویق افتاده است. در همین رابطه در وب‌سایت رسمی مایکروسافت آمده است:

مدل LTE تبلت سرفیس پرو جدید برای خرید در بهار 2018 در دسترس قرار خواهد گرفت.

هنوز مشخص نیست اطلاعات منتشر شده از زمان عرضه مدل LTE تبلت سرفیس پرو جدید مایکروسافت تا چه اندازه صحت دارد. با این‌حال وب‌سایت MPSU از مایکروسافت خواسته است تا نسبت به شبه ایجاد شده پیرامون زمان عرضه مدل LTE سرفیس پرو واکنش نشان دهد.

پیش‌تر اعلام شده بود مدل LTE تبلت سرفیس پرو برای خرید در تاریخ 1 دسامبر (10 آذر) در دسترس قرار خواهد گرفت. براساس اطلاعات منتشر شده، نسخه مجهز  به سیم‌کارت تبلت سرفیس پرو در دو مدل با پردازنده Core i5، هشت گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه SSD و پردازنده Core i5، چهار گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه SSD راهی بازار خواهد شد.

image

براساس اطلاعات ارائه شده پیرامون مدل LTE سرفیس پرو جدید مایکروسافت، این تبلت از مودم X16 کوالکام با قابلیت دست‌یابی به سرعت دانلود 450 مگابیت بر ثانیه بهره می‌گیرد و شارژدهی مشابه با مدل پایه با پشتیبانی از وای‌فای دارد.

تبلت سرفیس پرو جدید مایکروسافت به نمایشگر 12.3 اینچی PixelSense مجهز شده است که رزولوشن 2736 در 1824 پیکسل دارد؛ این موضوع باعث شده است تا در هر اینچ از صفحه‌نمایش تبلت جدید مایکروسافت، نزدیک به 267 پیکسل وجود داشته باشد. صفحه‌نمایش تبلت جدید مایکروسافت از ده لمس به صورت هم‌زمان پشتیبانی می‎کند و نسبت ابعاد 3:2 دارد.

مدتی پیش، قیمت نسخه LTE تبلت سرفیس پرو جدید مایکروسافت فاش شد. براساس اطلاعات به‎دست آمده، مدل مجهز به چهار گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه SSD با برچسب قیمتی 1283 دلار راهی بازار خواهد شد و مدل دیگر با هشت گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه SSD، قیمتی نزدیک به 1589 دلار دارد. 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)