خانهاخبار
طرح ارتقای آیفون‎های نسل پیشین به آیفون 10 به زودی آغاز خواهد شد

طرح ارتقای آیفون‎های نسل پیشین به آیفون 10 به زودی آغاز خواهد شد

پس از اینکه هوآوی در عرضه محصولاتش از اپل پیشی گرفت، این شرکت به فکر اجرای طرح جدیدی افتاد تا جبران مافات نماید. از همین رو از کاربرانش دعوت کرد تا برای پیش فروش آیفون 10 ثبت نام کنند. به همین سبب اگر از دارندگان نسل‎های پیشین آیفون هستید این طرح را از دست ندهید.
۱۳۹۶/۷/۳۰
image

این روزها کاربران بسیاری در انتظار عرضه آیفون 10 به بازار جهانی هستند؛ گوشی که اپل قول داده است آخر این هفته پیش فروش آن را آغاز نماید. اما این شرکت اولویت‌هایی را برای دارندگان گوشی‌های هوشمند سری‌های پیشین قائل شده است. اپل مصمم است به ثبت نام‎کنندگان در طرح «ارتقای آیفون به نسخه 10» که از دوشنبه 1 آبان آعاز می‌شود، در مدت زمان کوتاه‎تری نسبت به دیگران، جدیدترین گوشی هوشمندش را عرضه نماید. بنابراین اگر از عاشقان این محصول هستید پیش از هرکار با تکمیل فرم ثبت نام و ایمیل آن به شرکت اپل، به خانواده «ارتقا دهندگان» بپیوندید و مدل‎های پیشین را به جدیدترین مدل ارتقا دهید.

طبیعتا تکمیل و ارسال فرم به روند پیش‎فروش سرعت می‎بخشد و به درخواست کاربرانی که در این طرح شرکت کرده‌اند، پیش از دیگران رسیدگی می‌شود. به علاوه اپل برای اعضای خانواده «ارتقادهندگان آیفون» برنامه‎های ویژه‎ای در نظر گرفته است، اما در هرحال همه علاقه‎مندان باید تا ساعت 3 بامداد روز جمعه  27اکتبر(5 آبان( در انتظار شاهکار حاصل از دهمین سال تولد آیفون، باقی بمانند. با این وجود نباید احتمال تقاضای زیاد کاربران و به تبع آن، مشکل در تولید و عرضه این محصول را نادیده گرفت که همین امر ممکن است زمان عرضه آیفون 10 را به درازا بکشاند.

در صورتی‌که طرح جدید اپل برای آیفون با موفقیت همراه شود، این شرکت قصد دارد سالانه گوشی‌های شرکت‎کنندگان در این طرح را به جدیدترین محصول ارتقا بخشد. اما به شرطی که اعضای کمپین به صورت ماهیانه، حق عضویتشان را پرداخت نمایند.
 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

محمد رضا مهرنیا

۱۳۹۶/۸/۳
با عرض سلام و احترام خدمت دوستان گرامی
دوستان من در کل متوجه نشدم ارتقا ....!!!!
چه ارتقایی من سون پلاس دارم اگه فرم پر کنم قرار گوشی من چه اتفاقی بیوفته ...!!!؟؟
ما که هیچی متوجه نشدیم دوستانی که متوجه داستان شدن برای من توضیح بدین تشکر
خدا نگهدار

سعید

۱۳۹۶/۷/۳۰
فکر نکنم رایگان ارتقا بده ها !!! فقط نوشته زودتر تحویل میده . اگر اینطور باشه که خیلی مسخرست.

حسین

۱۳۹۶/۷/۳۰
یادمه دوسال پیش وقتی رفتم نمایندگی سامسونگ مدل Galaxy S6 رو خریدم، شرکت بهم یک اسپیکر بلوتوث و یک شارژر بیسیم هدیه داد چون از اولین خریداران بودم! بعدا فهمیدم سفر خارجی هم تو جوایزش بوده! اونوقت اینا فقط قول میدن زودتر گوشی رو بدن...! |:

hossein

۱۳۹۶/۷/۳۰
این همون شرکتی بود که از کاربرانش درخواست کرد هر آیفون را حداقل تا دو سال استفاده کنند تا محیط زیست کمتر آسیب ببیند! (اونموقع شکمش سیر بوده)

احمد

۱۳۹۶/۷/۳۰
این طرح از فردا دوشنبه شروع میشه و لینکش رو در سایت اپل می تونید مشاهده کنید.انشالا همه ما ایرانیا روزی بتونیم از محصولات اپل در کشور خودمون به راحتی و با فروشگاه رسمی استفاده کنیم.