خانهاخبار
احتمال انتشار اندروید اوریو برای HTC U11 در ماه نوامبر

احتمال انتشار اندروید اوریو برای HTC U11 در ماه نوامبر

گوشی U11 در حال حاضر آخرین پرچم‌دار HTC است که در سال 2017 رسما معرفی و عرضه کرد. این گوشی به‌صورت پیش‌فرض به اندروید نوقا مجهز شده است اما سازنده آن اعلام کرده که قرار است به‌زودی به اندروید اوریو ارتقا یابند. شایعه تازه از احتمال انتشار این به‌روزرسانی در ماه نوامبر خبر می‌دهد.
۱۳۹۶/۷/۲۹

کمپانی HTC چند ماه پیش رسما تأیید کرد برخی گوشی‌هایش ازجمله U11، U Ultra و سری 10 حتما در آینده به اندروید 8.0 اوریو به‌روزرسانی می‌شوند. البته این سازنده به برنامه زمانی معین و مشخصی دراین‌باره اشاره نکرد.

حالا به نظر می‌رسد HTC U11 قرار است اولین گوشی این سازنده باشد که به اوریو ارتقا می‌یابد. LIabTooFeR، فاش کننده معروف، روز گذشته در حساب شخصی توییترش اعلام کرد آماده‌سازی فایل تازه‌ترین نسخه سیستم عامل اندروید توسط HTC در آخرین مراحل خود به سر می‌برد. او همچنین مدعی شد کمپانی تایوانی مذکور احتمالا از ماه نوامبر یا اوایل ماه دسامبر حتما اندروید 8.0 اوریو را برای گوشی‌های U11 منتشر خواهد کرد.

image

کمپانی HTC پیش‌تر اعلام کرده بود که به‌روزرسانی اندروید اوریو برای U11 در سه ماهه چهارم سال 2017 منتشر می‌شود اما هنوز این خبر تازه منتشر شده را مورد تأیید قرار نداده است. از طرفی فاش کننده مذکور از اعتبار خوبی در فضای مجازی برخوردار است و اغلب خبرهایش صحت دارند؛ به همین خاطر ادعای تازه‌اش از سوی بسیاری از کاربران و کارشناسان حوزه موبایل مورد تأیید قرار گرفته است.

گوشی HTC U11 ماه ژوئن رسما در کشور هند معرفی شد. اجازه دهید برای یادآوری کوتاه خاطرنشان کنیم که کناره‌های فریم آن از ویژگی Edge Sense بهره می‌برند و کاربران را قادر می‌سازند عملکردهای موردنظرشان را تنها با فشردن این لبه‌ها اجرا کنند. گوشی مذکور صفحه نمایش 5.5 اینچی LCD اچ‌دی با وضوح تصویر 1440 دارد و روکش Corning Gorilla Glass هم برای محافظت بیشتر روی آن قرار گرفته است.

HTC U11 از پردازنده توانمند کوالکام اسنپ‌دراگون 835 با CPU 8 هسته‌ای و قدرت فرکانس حداکثر 2.45 گیگاهرتز قدرت می‌گیرد و پردازنده گرافیکی‌اش Adreno 540 است. این گوشی به جایگاه سیم‌کارت دوگانه هیبریدی، 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است که با کارت حافظه جانبی microSD تا 2 ترابایت ارتقا می‌یابد.

سیستم عامل اندروید نوقا نسخه 7.1.1 و رابط کاربری اختصاصی HTC Sense به‌صورت پیش‌فرض روی گوشی مذکور نصب شده‌اند و با دریافت گواهی IP67 در مقابل نفوذ آب و گردوخاک هم مقاوم است.

گوشی مذکور از حسگر اثرانگشت در پنل پشت، بلوتوث نسخه 4.2، NFC و پورت USB Type-C پشتیبانی می‌کند و به باتری 3000 میلی‌آمپری با جریان 3.1 آمپر مجهز شده است. این باتری به کمک تکنولوژی شارژ سریع کوالکام نسخه 3.0 قادر است سطح شارژ را در عرض 30 دقیقه از صفر به 50% برساند.

گوشی U11 به دوربین اصلی با یک لنز 12 مگا پیکسلی UltraPixel 3 در پنل پشتی مجهز شده است و فلش LED دوگانه هم آن را همراهی می‌کند. دیافراگم این دوربین معادل 1.7 است و از ویژگی‌های OIS، فوکوس خودکار بسیار سریع، فیلم‌برداری با کیفیت 4K و ضبط صدای سه بعدی، ثبت تصاویر با فرمت خام، ضبط استریویی با وضوح فوق‌العاده و فیلم‌برداری فول‌ اچ‌دی 1080 با سرعت 120 فریم در ثانیه (اسلوموشن) پشتیبانی می‌کند.

گوشی مذکور همچنین به یک حسگر 16 مگا پیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی در پنل جلو مجهز شده که قادر است ویدیوهایی با کیفیت فول اچ‌دی 1080 هم ضبط کند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)