خانهاخبار
انتشار بسته امنیتی ماه اکتبر برای Galaxy J7 Pro سامسونگ

انتشار بسته امنیتی ماه اکتبر برای Galaxy J7 Pro سامسونگ

سامسونگ در سال 2017 چندین مدل گوشی میان رده سطح بالا معرفی کرد و Galaxy J7 Pro هم یکی از آن‌هاست. بسته امنیتی ماه اکتبر برای این گوشی از چند هفته پیش منتشر شد و روند انتشارش را همچنان ادامه می‌دهد.
۱۳۹۶/۷/۲۹

سامسونگ روند انتشار بسته‌های امنیتی ماهانه را حالا به گوشی‌های محبوب و پرطرف‌دار هم رسانده و بسته امنیتی ماه اکتبر را برای Galaxy J7 Pro منتشر کرده است. این گوشی که با شناسه SM-J730GM شناخته می‌شود، نسخه تازه‌تری از Galaxy J7 (2017) است و چند ماه پیش رسما وارد بازار شد. گوشی مذکور حالا در بازار کشورهای متعددی ازجمله سنگاپور، مکزیک، هند، تایلند و برخی از دیگر کشورهای آسیایی در دسترس کاربران قرار گرفته است.

همان‌طور که اشاره کردیم، کمپانی سامسونگ در حال انتشار تدریجی بسته امنیتی ماه اکتبر برای گوشی مذکور است و این روند را از چند هفته پیش آغاز کرده است. همه گوشی‌های Galaxy J7 Pro قادر خواهند بود دیر یا زود این به‌روزرسانی را دریافت کنند.

image

کاربرانی که در کشور مکزیک زندگی می‌کنند گزارش داده‌اند فایل به‌روزرسانی مذکور را با سریال J730GMUBU2AQJ2 دریافت کرده‌اند. از آنجا که Galaxy J7 Pro به‌صورت پیش‌فرض به اندروید نوقا مجهز شده است، این به‌روزرسانی تازه احتمالا فقط بسته امنیتی ماه اکتبر را به آن می‌رساند و در برخی موارد جزئی باعث بهبودش می‌شود.

آخرین بسته امنیتی قرار است 215 مورد از نقاط ضعف سیستم عامل اندروید این گوشی را رفع کند. علاوه بر این موارد، سامسونگ هم 6 نقطه ضعف در نرم‌افزار و رابط کاربری اختصاصی‌اش یافته است که در بسته امنیتی ماه اکتبر برطرف می‌شوند.

کمپانی سامسونگ پیش از این هم بسته امنیتی ماه اکتبر را برای بسیاری از گوشی‌های پرطرفدارش ازجمله Galaxy A5 (2016 , 2017)، Galaxy S7 و Galaxy S8+ منتشر کرده بود.

دسترسی به این به‌روزرسانی نرم‌افزاری تازه مخصوص Galaxy J7 Pro از طریق منوی اصلی تنظیمات در دسترس قرار گرفته است. برای اطلاع از احتمال انتشار آن به منوی software update بروید و check for updates manually را انتخاب کنید. اگر هنوز نوتیفیکیشن آن را دریافت نکرده‌اید، جای نگرانی وجود ندارد چراکه ممکن است روند انتشار جهانی و عمومی این به‌روزرسانی تازه کمی طول بکشد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

مهدی

۱۳۹۶/۸/۱
برای من نیومده مدلشj730f هست

Hosein_Navehebrahim

۱۳۹۶/۷/۲۹
والا من J7 Pro دارم ولی مدل عددیش J730 F هس هنوز چیزی برام نیومده