خانهاخبار
تصویر و مشخصات فنی HTC U11 Life فاش شد

تصویر و مشخصات فنی HTC U11 Life فاش شد

احتمالا مطلع هستید که کمپانی HTC قصد دارد به‌زودی دو نسخه دیگر از گوشی U11 را رسما معرفی کند. U11 Life یکی از این مدل‌هاست که ظاهرا در خانواده میان‌ رده‌ها قرار می‌گیرد. تصاویر و مشخصات فنی این گوشی تازه روز گذشته لو رفت.
۱۳۹۶/۷/۲۹

کمپانی HTC ظاهرا قصد دارد علاوه بر U11 Plus که به زودی معرفی می‌شود، از نسخه دیگری هم به نام HTC U11 Life رونمایی کند. تصویر رندر شده تازه این گوشی و همچنین مشخصات فنی آن روز گذشته در فضای وب منتشر شد. انتظار می‌رود که U11 Life اولین گوشی این سازنده تایوانی باشد که به اندروید وان مجهز می‌شود. این گوشی هم احتمالا 2 نوامبر (11 آبان) در کنار U11 Plus رسما معرفی می‌شود. کمپانی HTC دعوتنامه‌های مربوط به رویداد مذکور را در روزهای اخیر ارسال و رسما تایید کرد قصد دارد رویدادی در این تاریخ برگزار کند اما به محصولاتی که قرار است در خلال آن معرفی شوند اشاره نکرد. در این تصویر رندر شده تازه شاهد هستیم طراحی ظاهری U11 Life با سایر شایعه‌هایی که پیش‌تر منتشر شده بود، در یک راستا قرار می‌گیرد. همچنین مشخصات فنی تازه‌اش هم به یک میان رده قدرتمند اشاره می‌کند.

image

 

بر اساس این اخبار تازه، گوشی HTC U11 Life صفحه نمایش 5.2 اینچی فول اچ‌دی با وضوح تصویر 1920 در 1080 دارد و روکش محافظ Gorilla Glass هم از آن در مقابل خط و خش محافظت می‌کند. این گوشی ظاهرا به دکمه فیزیکی خانه در قسمت پایین پنل نمایش مجهز شده است که به عنوان حسگر اثرانگشت هم عمل می‌کند. گوشی مذکور همچنین از پردازنده 8 هسته‌ای کوالکام اسنپ‌دراگون 630 با قدرت فرکانس 2.2 گیگاهرتز و تکنولوژی 14 نانومتری قدرت می‌گیرد و 3 گیگابایت هم رم دارد. U11 Life به 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا و درگاه کارت حافظه جانبی microSD مجهز شده است و هر دو دوربین اصلی و سلفی‌اش 16 مگا پیکسلی هستند (دوربین اصلی آن احتمالا از ویژگی‌های HDR و ثبت تصاویر با فرمت خام پشتیبانی می‌کند). پیش از این هم شایعه شده بود که ممکن است HTC گوشی مذکور را با 4 گیگابایت رم معرفی کند اما در این گزارش تازه به احتمال معرفی این گوشی در نسخه‌هایی با کانفیگ رم مختلف اشاره نشده است.

گوشی HTC U11 Life ظاهرا گواهی مقاومت در مقابل نفوذ آب‌ و گردوخاک IP67 دریافت کرده و برای شارژ و انتقال داده به پورت USB Type-C مجهز شده است. ظرفیت باتری آن معادل 2600 میلی‌آمپر است و گفته می‌شود که احتمالا جک هدفون 3.5 میلی متری‌اش حذف می‌شود اما ممکن است HTC هدفون‌های USB Type-C با قابلیت Active Noise Cancellation را همراه آن عرضه کند. طبق گزارش‌های مختلف، گوشی مذکور اولین گوشی اندروید وان این سازنده تایوانی خواهد بود که با اندروید 8.0 اوریو عرضه می‌شود. سایر شایعه‌های قبلی درباره U11 Life هم معتقدند که این گوشی در دو نسخه با حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایت معرفی می‌شود هرچند تازه‌ترین خبر تنها به نسخه 32 گیگابایتی اشاره کرده است. انتظار می‌رود این گوشی به قیمت 472 دلار و در رنگ‌های سفید و آبی وارد بازار شود. در حال حاضر مشخص نیست کمپانی HTC قصد دارد میان رده تازه‌اش را در کدام بازارها عرضه کند. در هفته‌های آینده احتمالا شاهد انتشار خبرهای بیشتری درباره HTC U11 Life خواهیم بود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

سعید

۱۳۹۶/۷/۳۰
بی کیفیت ترین گوشی سال
بنجول قرن هنگ تی سیu11

saeed666

۱۳۹۶/۷/۲۹
عالیه این