خانهاخبار
آیا HTC U11 Plus به باتری 4000 میلی‌آمپری مجهز می‌شود؟

آیا HTC U11 Plus به باتری 4000 میلی‌آمپری مجهز می‌شود؟

گوشی تازه HTC به نام U11 Plus در روزهای اخیر بارها در مرکز شایعه‌های مختلف قرار گرفت. این نسخه تازه ظاهرا قرار است از بسیاری جهات شبیه U11 اصلی باشد اما ابعادش به اندازه ناچیزی افزایش یابد. حالا یکی از فاش کنندگان توییتر ادعا کرده است که باتری این گوشی هم بهبود می‌یابد.
۱۳۹۶/۷/۲۸

همان‌طور که می‌دانید، کمپانی HTC قصد دارد یک گوشی تازه را 2 نوامبر (11 آبان) رسما معرفی کند. این گوشی را فعلا به نام HTC U11 Plus می‌شناسیم و طبق ادعای LIabTooFeR در حساب شخصی توییترش، به باتری بزرگی با ظرفیت 4000 میلی‌آمپر مجهز می‌شود. این فاش کننده اغلب در زمینه لو دادن اخبار محصولات مختلف HTC فعالیت می‌کند و این ادعای تازه هم به همین خاطر مورد توجه عموم قرار گرفته است. متاسفانه در توییت کوتاه فاش کننده مذکور به اطلاعات خاصی درباره U11 Plus اشاره نشده و تنها به ذکر احتمال افزایش ابعاد ساخت آن اکتفا کرده است. البته این اختلاف اندازه در دو نسخه به قدری کم است که اندازه و ابعاد U11 Plus را باید با ابعاد U11 نسبتا مشابه دانست. درواقع اگر این موضوع صحت داشته باشد، پیشرفت قابل توجهی برای HTC به شمار می‌رود و بدین معنی است که سازنده تایوانی مذکور قصد کرده یک باتری 4000 میلی‌آمپری را در همان فریمی تعبیه کند که پیش‌تر میزبان یک باتری 3000 میلی‌آمپری شده بود. این بهبود در باتری به منزله ارتقای ظرفیت آن بدون ایجاد تغییر در فاکتورهای ساختاری و اندازه‌ای گوشی است.

image

در حال حاضر اطلاعات اندکی درباره گوشی HTC U11 Plus در دسترس است البته روز گذشته یکی از محصولات HTC با شناسه HTC 2Q4D1 موسوم به این گوشی در پایگاه بنچمارک Geekbench مورد آزمایش گرفت و برخی مشخصات فنی‌اش هم منتشر شد. البته صحت این موضوع رسما مورد تأیید قرار نگرفت اما با استناد به برخی مشخصات فنی‌اش حدس می‌زنیم همان HTC U11 Plus باشد. اگر اطلاعات پایگاه بنچمارک Geekbench صحت داشته باشد، گوشی مذکور به پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 835، 4 گیگابایت رم و سیستم عامل پیش‌فرض 8.0 اوریو مجهز می‌شود. سایر شایعه‌هایی که در ماه سپتامبر درباره این گوشی منتشر شده بودند ادعا کردند که HTC U11 Plus هم قرار است از ترند محبوب طراحی بدون حاشیه پیروی کند و صفحه نمایش 5.99 اینچی کواد اچ‌دی پلاس با وضوح تصویر 2880 در 1440 با نسبت نمایش 18:9 (2:1) داشته باشد.

صرف‌نظر از مشخصات و طراحی نهایی این نسخه تازه، کمپانی تایوانی HTC اخیرا تأیید کرد که قرار است 2 نوامبر (11 آبان) رویدادی رسمی در تایپه برگزار کند. این سازنده شب گذشته اعلام کرد که گوشی U11 Plus قرار است سرانجام در خلال همین رویداد رسما معرفی شود. همچنین انتظار می‌رود این گوشی تازه با فاصله کمی پس از رونمایی رسما وارد بازار شود. اغلب کارشناسان معتقدند که HTC احتمالا گوشی مذکور را تا اواخر ماه نوامبر حداقل در یک کشور عرضه می‌کند. شایعه‌های قبلی هم دراین‌باره معتقد بودند که U11 Plus در سه ماهه چهارم سال 2017 و درست در تعطیلات آخر سال وارد بازار می‌شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

Keyhan

۱۳۹۶/۸/۲
نکنه فکر می کنی کیفیت تو ترکیدن و هاله قرمز انداختنه آقا ابراهیم!

ابراهیم

۱۳۹۶/۷/۲۹
چون بی کیفیته اصالت داره

محمد

۱۳۹۶/۷/۲۸
از بس گوشی جدید میزنن حرص آدم درمیاد بابا ما پول نداریم ۶ ماهی یه بار گوشی عوض کنیم ولی خداییش اگه ایجوری باشه دیگه آخرشه htc سالاره بزار هر کی هر چه دوس داره بگه فقط sony و htc اصالت از سر و روی این دوتا برند میباره

کهکشان

۱۳۹۶/۷/۲۸
دمت گرم اچ تی سی !!!!!!!!!!

Samuel1987

۱۳۹۶/۷/۲۸
اگه این فبلت در راه HTC به باطری 4000 میلی آمپری مجهز بشه خیلی خیلی خوب میشه با توجه به اینکه از نسخه قبلی بزرگتر هست و...