خانهاخبار
انتشار مشخصات HTC U11 Plus توسط پایگاه‌های بنچمارک

انتشار مشخصات HTC U11 Plus توسط پایگاه‌های بنچمارک

کمپانی تایوانی HTC قرار است 11ام آبان رویدادی برگزار کند. این کمپانی احتمالا قصد دارد تازه‌ترین پرچم‌دارش را به نام U11 Plus رسما رونمایی کند. نتایج بنچمارک گوشی مذکور در پایگاه‌های معتبری ازجمله Geekbench و GFXBench منتشر شده و برخی مشخصاتش را فاش کرده است.
۱۳۹۶/۷/۲۷

کمپانی HTC دو روز پیش رسما تأیید کرد که می‌خواهد رویدادی در تاریخ 2 نوامبر (11 آبان) برگزار کند. حالا شایعه شده است که احتمالا پرچم‌دار تازه این کمپانی یعنی U11 Plus قرار است در خلال این رویداد معرفی شود. به نظر می‌رسد که این سازنده تایوانی گوشی مذکور را تحت عنوان HTC 2Q4D1 در پایگاه‌های بنچمارک مختلف تحت آزمایش قرار داده است. این گوشی روز گذشته در پایگاه‌های Geekbench و GFXBench دیده شد و برخی مشخصات فنی پرچم‌دارش هم در فهرست پایگاه‌های مذکور منتشر شد.

image

گوشی HTC 2G4D1 ظاهرا از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 835 قدرت می‌گیرد و به همین خاطر حدس می‌زنیم HTC U11 Plus باشد. فهرست منتشر شده توسط پایگاه GFXBench همچنین نشان می‌دهد که گوشی مذکور صفحه نمایش 6 اینچی با وضوح تصویر کواد اچ‌دی پلاس 2880 در 1440 دارد. این گوشی به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است و دوربین اصلی و سلفی‌اش به ترتیب 12 و 8 مگا پیکسلی هستند. همچنین سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو به‌صورت پیش‌فرض روی آن نصب می‌شود.

image

فهرست پایگاه Geekbench درباره گوشی HTC 2Q4D1 هم از مجهز شدن آن به پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 835 و 4 گیگابایت رم خبر می‌دهد. این گوشی به‌صورت پیش‌فرض از اندروید 8.0 اوریو بهره می‌برد. نتیجه آزمایش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای آن هم به ترتیب معادل 1920 و 5765 گزارش شده است.

گوشی پرچم‌دار قبلی HTC در ماه مه سال 2017 به نام U11 رسما عرضه شد. این گوشی هم همان‌طور که انتظار می‌رفت، به پردازنده پرچم‌دار کوالکام یعنی اسنپ‌دراگون 835 مجهز شده بود. کمپانی تایوانی HTC این گوشی را در برخی بازارها ازجمله آمریکا با 6 گیگابایت رم عرضه کرد اما سایر کشورها میزبان نسخه 4 گیگابایتی آن شدند. به همین خاطر حدس می‌زنیم که HTC U11 Plus هم مانند U11 در دو نسخه با کانفیگ متفاوت رم 4 و 6 گیگابایت معرفی شود.

تازه‌ترین شایعه‌ها درباره این پرچم‌دار تازه مدعی شده‌اند که حافظه داخلی این دو نسخه با رم 4 و 6 گیگابایت، احتمالا 64 و 128 گیگابایت خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود صفحه نمایش 6 اینچی‌اش علاوه بر پشتیبانی از وضوح تصویر کواد اچ‌دی پلاس از نسبت نمایش 18:9 (2:1) هم پشتیبانی کند. درباره U11 Plus گفته شده است که بدون حاشیه طراحی می‌شود و فریم فلزی‌اش هم مانند U11 از ویژگی Sense Edge بهره می‌برد. سایر شایعه‌ها فاش کرده‌اند که گوشی مذکور با اسم رمز Ocean Master شناخته می‌شود و کمپانی HTC هم احتمالا تا پیش از پایان سال 2017 دو گوشی HTC U11 Life و نسخه اندروید وان آن را رسما معرفی خواهد کرد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

محمد

۱۳۹۶/۷/۲۷
اچ تی سی سلطانه
همیشه خوب بوده
همیشه خاص بوده
همیشه دوستش داشتم
بعد از چند سال هم بهترین باقی می مونه

Vista

۱۳۹۶/۷/۲۷
منتظریم اچ تی سی
انتظار بهترین ها رو ازت داریم

Samuel1987

۱۳۹۶/۷/۲۷
خیلی زیبا و مطمئنن کارآمد، اما توقع کسب امتیاز بالاتری در بنچمارک ازش داشتم با این نسخه پلاس...