خانهاخبار
تبلت Galaxy Tab Active 2 سامسونگ معرفی شد

تبلت Galaxy Tab Active 2 سامسونگ معرفی شد

در روزهای اخیر بارها شاهد انتشار خبرهایی درباره تبلت تازه سامسونگ بودیم. Galaxy Tab Active 2 روز گذشته بی‌سروصدا توسط سامسونگ هلند معرفی شد و قرار است از اواخر ماه نوامبر هم به بازار این کشور راه یابد.
۱۳۹۶/۷/۲۷

مدت‌ها بود که شاهد انتشار خبرها و گزارش‌های مختلف درباره یک تبلت تازه سامسونگ از سری اکتیو بودیم. این غول تکنولوژی سرانجام تبلت مذکور را به نام Galaxy Tab Active 2 روز گذشته و کاملا بی‌سروصدا معرفی کرد. با معرفی این دستگاه متوجه شدیم تقریبا همه اخبار لو رفته آن با طراحی و مشخصات نهایی‌اش یکسان هستند چراکه سامسونگ آن را با توجه به استانداردهای نظامی MIL-STD-810 طراحی کرده و برای تضمین مقاومتش در مقابل نفوذ آب و گردوخاک هم گواهی IP68 دریافت کرده است. با نگاهی اجمالی به Galaxy Tab Active 2 می‌توان دریافت سامسونگ قصد داشته است تبلت قدرتمندی ارائه کند که در مقابل آسیب‌هایی بیش از آسیب‌های روزمره و معمولی دوام بیاورد. به‌جز حاشیه‌های صفحه که در اندازه معمول طراحی شده‌اند، تبلت مذکور به سه دکمه فیزیکی هم در قسمت پایین پنل جلو مجهز شده و حسگر اثرانگشتش هم در دکمه فیزیکی خانه تعبیه شده است. این تبلت همچنین صفحه نمایش 8 اینچی با وضوح تصویر اچ‌دی 1280 در 720 با نسبت نمایش رایج 16:9 دارد.

محصول تازه سامسونگ ظاهرا برای اهداف تجارت محور طراحی شده است چراکه این غول تکنولوژی چندین برنامه و نرم‌افزار مختلف را با همکاری IBM در زمینه بازبینی دارایی‌ها و مدیریت کارمندان به‌صورت پیش‌فرض روی آن نصب کرده است. همچنین گفته می‌شود که تبلت مذکور در مقابل آسیب‌های شیمیایی و گازی هم مقاوم است و به برنامه مخصوص اسکن بارکد کمپانی Koamtac، همکار دیگر سامسونگ در ساخت آن، مجهز شده است. پیش‌تر در شایعات به دکمه فیزیکی بیکسبی در کناره تبلت مذکور اشاره شده بود اما حالا پس از معرفی نتوانستیم این دکمه را روی بدنه تبلت Tab Active 2 مشاهده کنیم. البته این تبلت به نرم‌افزار دستیار هوشمند سامسونگ و همچنین قلم استایلوس مجهز شده است. پنل پشتی تبلت مذکور میزبان دوربین 8 مگا پیکسلی و فلش LED دوگانه  شده و حسگر 5 مگا پیکسلی سلفی هم در قسمت بالای پنل جلو قرار گرفته است. Tab Active 2 از جک هدفون 3.5 میلی‌متری و شبکه ارتباطی 4G LTE پشتیبانی می‌کند اما سایر مشخصات و اطلاعات درباره آن هنوز از سوی سازنده آن اعلام نشده است.

محصول تازه کمپانی سامسونگ درواقع توسط بخش هلندی آن رسما معرفی شده است. سامسونگ هلند اعلام کرده است Galaxy Tab Active 2 احتمالا از اواخر ماه نوامبر وارد بازار می‌شود. این تبلت قرار است به قیمت نهایی 500 یورو با احتساب مالیات بر ارزش افزوده آن وارد بازار کشور هلند شود که حدودا معادل 588 دلار خواهد بود. ظاهرا یکی از نسخه‌های سیستم عامل اندروید نوقا به‌صورت پیش‌فرض روی تبلت مذکور نصب می‌شود اما هنوز مشخص نیست کدام بازارها به‌جز هلند قرار است میزبان آن شوند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)