خانهاخبار
حالت عکاسی پرتره در آپدیت‌های بعدی به گلکسی S8 اضافه می‌شود

حالت عکاسی پرتره در آپدیت‌های بعدی به گلکسی S8 اضافه می‌شود

سامسونگ در آپدیت بعدی‌اش قصد دارد حالت عکاسی محبوب Portrait را به گوشی‌های سری S8 اضافه کند.
۱۳۹۶/۷/۲۶
image

سامسونگ می‌خواهد حالت عکاسی پرتره را به دوربین گوشی گلکسی S8 اضافه کند؛ این گوشی یک دوربین دارد و به احتمال زیاد این ویژگی در آپدیت بعدی نرم‌افزاری به آن اضافه می‌شود.

یکی از مشتریان این شرکت سوالی در مورد این ویژگی پرسید که آیا چنین ویژگی‌ در گوشی وجود دارد یا نه که مرکز پشتیبانی مشتریان شرکت سامسونگ الکترونیک اینطور جواب داد: "هنوز اطلاعی از این بابت نداریم، اما امیدواریم که با آپدیت بعدی حالت Portrait برای شما مهیا شود." معمولا جواب‌های سرویس پشتیبانی به این محدود می‌شود که "هنوز اطلاعی از این بابت در دست نداریم" اما این جواب نه تنها خبر از احتمال اضافه شدن این ویزگی داد، بلکه امید این را داد که به زودی این ویژگی به گوشی اضافه می‌شود.

گوشی سامسونگ گلکسی S8 فاقد لنز جداگانه تله فوتو همچون نوت 8 است اما با ایجاد زمینه‌ی تار دستکاری شده از طریق نرم افزار، همچون گوشی‌های Google Pixel 2 و Pixel 2 XL، می‌تواند این مهم را اضافه کند. اگر این ویژگی به گوشی اضافه شود، به احتمال بسیار زیاد برادر بزرگتر آن نیز (+Galaxy S8) از آن بهره‌مند خواهد شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (14 نظر)

Saeed

۱۳۹۷/۱۲/۲۰
پرتره هم بهش اضافه شد و خوشبحال کسایی ک سامسونگ خریدن! کاشکی اپل هم یکم بفکر مشتری هاش بود!! من الا ایفون۷ دارم ولی ای کاش پرتره میگرف?

Mohammad

۱۳۹۷/۷/۱۲
سلام و عرض ادب.من گوشی +s8دارم حدود یکسال و جای تاسفه که شرکت سامسونگ بعد از گذشت یکسال هیچ اقدامی برای فراهم شدن پورتریت انجام نداده و پشتیبانی سامسونگ ظاهرا در کشور ما فقط محدود شده به فروش بیشتر با تبلیغات معکوس و واهی.من بشخصه همه آپدیتهارو چک میکنم با این امید که این قابلیت اضافه شده ولی افسوس که نتیجه ای حاصل نشده.امیدوارم خیلی زود این مهم فراهم بشه.بدرود

Vahid

۱۳۹۷/۱/۸
پس کو حالت پرتره که میگفتن؟

Masoud

۱۳۹۶/۱۲/۱۳
ان شالله که بیاد حالت پرتره, من که خیلی منتظرشم ...وقتی Google pixel2 با تک دوربین بشه عکس portrait گرفته ....چرا نشه با S8 گرفت☺

امید

۱۳۹۶/۱۰/۱۶
معمولا گوشی هایی که دو دوربین هم زمان دارن و یا پرچم دار های 2017 و بعد از اون